Leapsa! primul sau prima?

Cum demult n-am mai facut o leapsa, uite ca Marmotica mi-a pasat una.

Cine a fost primul meu comentator? pai a fost tocmai Nasa, din echipa gunoierilor, la primul meu post pe blog. Asa frumos scria, si acum imi amintesc multe posturi de pe blogul ei, cate poznai facea cea mica si ce talent de povestitoare are. Pacat ca nu mai scrie.

Primul blog citit a fost cel a lui Dono, aici am cunoscut-o si pe Marmotica si pe alti gunoieri frumosi. Din pacate ei sunt ocupati cu alte lucruri dar ma bucur ca va am pe voi alaturi de mine, cei care scrieti postari frumoase zi de zi, cei de la care invat multe lucruri, cei care imi alungati singuratatea, cei care imi treceti pragul si lasati comentarii, cei cu care impart bucurii si tristeti, cugetari sau vorbe in vant, si anume : Addicted, Artificiality, Castiel, DianaEmma, Marmotica, Napocel, Nice, Pato, Roscata, Rhenus, Tink3rbe11, Turistclujan, Vacitim, Colorbliss, Umograf, Otilia, Lusio si multi altii.

Incercati si voi leapsa asta?

Tag-uri:, , , , , ,

26 de gânduri despre „Leapsa! primul sau prima?

  1. tink3rbe11 03/11/2011 la 23:13 Reply

    Da!!
    Primul meu comentator a fost din partea unui umograf cu o urare de bun venit si primul blog citit a fost a lui Mazgalica.
    A trecut ceva timp de atunci …ma bucur ca te-am gasit si pe tine intre timp…o seara minunata!!

  2. Lilly 03/11/2011 la 23:19 Reply

    da. vremea trece foarte repede dar ne ramane bucuria oamenilor care stau alaturi de noi 🙂
    o seara frumoasa si tie!

  3. DianaEmma 04/11/2011 la 0:39 Reply

    Vai….
    Tu ai ratat leapșa asta la mine. Rușinică! 😛

    • Lilly 04/11/2011 la 19:39 Reply

      nuuuuu. n-am ratat-o, am citit leapsa facuta de tine 😉

      • DianaEmma 04/11/2011 la 22:22

        Mega extra fffffffffffffffffffffff rușinică gigantică mie!!!!!!!!!!!

        Am crezut că la final era de pasat leapșa… pfff… mi-a intrat în reflex. 😆

      • Lilly 04/11/2011 la 22:41

        it’s ok. relax 🙂
        eu v-am nominalizat pe voi toti prietenii mei, comentatorii mei fideli 🙂

  4. Roscata 04/11/2011 la 0:54 Reply

    Iti raspund aici, daca nu te superi, mai ales ca nu am idee cine a fost primul meu comentator. Am schimbat blogul de vreo 3 sau 4 ori pana am ajuns la domeniul propriu iar comentariile s’au pierdut pe drum :(.

    • Lilly 04/11/2011 la 19:40 Reply

      e bine ca acum ai un blog frumos, multi cititori si comentatori 🙂 si am bucur ca te-am cunoscut si pe tine prin intermediul blogului 😉

      • Roscata 05/11/2011 la 1:15

        Da,:D si eu :*

  5. Nice 04/11/2011 la 9:38 Reply

    Primul meu comentator…hm, parca o fosta colega de facultate, Nico. Dar o sa preiau leapsa, insa o s-o realizez in maniera mea, pentru ca tot intentionam sa scriu despre postatori.

    • Lilly 04/11/2011 la 19:42 Reply

      abia astept sa citesc postarea ta 🙂
      colegii mei rar comenteaza, le place sa stea in spate 🙂

  6. Marmotica 04/11/2011 la 11:45 Reply

    Wow, deci chiar nu ma gandeam ca Nasa a fost primul tau comentator . Imi placea cum scria, avea un tonus nemaipomenit si mi-a parut rau ca nu am putut merge la o gunoiereala unde a fost prezenta ( s-a intamplat undeva la munte ) … ahh acum mi-am adus aminte – am cunoscut-o la o alta gunoiereala – geniala femeia:)

    • Lilly 04/11/2011 la 19:43 Reply

      da stiu ca eu urmaream toata povestea de aici de la Cluj, si stiu ca s-au facut multe intalniri in Bucuresti, si chiar erati o gasca faina 🙂
      iar Nasa o femeie deosebita 🙂 ar face bine sa scrie iarasi 🙂

  7. Gabriela Elena 04/11/2011 la 12:14 Reply

    Si uite cati prieteni ai acuma!
    A existat insa cineva care… a spart gheata, fiind primul comentator. 🙂

  8. Lilly 04/11/2011 la 19:45 Reply

    daaaaa. am foarte multi prieteni si ma bucur alaturi de ei, de voi 🙂
    Bun venit si tie! 🙂
    mereu exista un inceput dar din pacate si un sfarsit 😀

    • Gabriela Elena 05/11/2011 la 1:13 Reply

      Si pentru ca inceputurile sunt frumoase….te-am trecut in blogroll. 😀

      • Lilly 05/11/2011 la 14:21

        o sa fac si eu acelasi lucru, multumesc 🙂

  9. […] fericita ca ii am alaturi de mine, inca din primele zile ale blogului pe Ada, Dragos, Danny, Lusio, Lilly, Modern Talking, Pato, Silvia, Torden sau Vacitim, intre timp adaugandu-se prieteni noi precum Ana, […]

  10. addicted 05/11/2011 la 10:34 Reply

    I-am raspuns si Dianei dar iti raspund si tie, primul comentariu a fost de la el pentru ca va vremea respectiva ( acum 5 ani ) blogul era cu dedicatie pentru el, apoi mi-a comentat o colega de facultate iar din online prima a fost Suzy pe care ulterior am si cunoscut-o si Grapefruits cu care la vremea aia aveam o relatie destul de stransa.
    Acum mi-s mandra si-i ador pe toti ce care zilnic imi trec pragul fie ca imi lasa sau nu comentarii!

    • Lilly 05/11/2011 la 14:24 Reply

      in timp toti am evoluat, de la un comentariu, sau nici un comentariu acum avem oameni dragi care ne comenteaza zilnic, sau citesc ceea ce scriem si asta e cea mai mare rasplata a bloggingului

  11. Mihai Motrescu 05/11/2011 la 16:29 Reply

    hmm…interesanta leapsa, tre sa ma uit si eu care a fost primul comentariu de la mine de pe blog, neaparat

    • Lilly 05/11/2011 la 22:21 Reply

      astept sa faci si tu leapsa Mihai 🙂

  12. colorbliss 05/11/2011 la 23:00 Reply

    Hehe, voi prelua curand leapsa 🙂 Mi se pare interesanta interactiunea cu primul comentator, are un oarecare farmec.

  13. Lilly 05/11/2011 la 23:03 Reply

    esti invitata mea daca iti face placere 🙂

  14. Pato Basil 11/11/2011 la 21:32 Reply

    sincer nu stiu ce blog am citit pentru prima data 😦

    • Lilly 12/11/2011 la 20:15 Reply

      dar stii cine te-a citit prima data? 🙂

Lasă un răspuns

