Wind of change!

Cei care ma cunosc stiu despre mine ca nu-s adepta schimbarilor, ca nu-mi plac schimbarile nici bruste nici lente, ca de multe ori ma complac intr-o anumita situatie, de groaza schimbarii. Probabil ca asta se numeste inadaptare, ma adaptez greu la anumite schimbari.

De ce sa schimb un parfum daca eu ma simt perfect invaluita in acel miros? De ce sa schimb detergentul de vase daca imi place cum curata si nu-mi usca mainile? De ce sa ma mut pe o insula insorita cand aici am soare, vant, ploaie, ninsoare, ger, delauri, campie, mare, munte? De ce sa schimb sedentarismul cand mi-e bine asa? etc

Cu toate astea din cand in cand simt nevoia acuta si imperioasa de schimbari. Simt ca toate mirosurile ma sufoca, parfumul nu-mi mai place, samponul de vase e prea banal, gelul de dush nu mai curata bine, sedentarismul imi da dureri de spate, parul nu se mai aranjeaza bine, etc

Acum sunt intr-o perioada deasta cand simt nevoia de schimbare, cand vreau sa fac anumite lucruri care alta data le-as amana pe motiv ca poate nu o sa-mi placa. O schimbare de look, de obiceiuri nesanatoase, de stil de viata, de imbracaminte mi-ar fi foarte benefice.

Sunt curioasa ce o sa reusesc si cat o sa dureze starea asta, ca de multe ori atunci cand vreau sa actionez imi trece toata eforia si nu mai fac schimbari.

 Simtiti des nevoia de schimbare? Voi ce ati vrea sa schimbati? Cat de des va faceti o schimbare de look?

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

32 de gânduri despre „Wind of change!

  1. Pato Basil 14/11/2011 la 20:50 Reply

    nu simt nevoia sa ma schimb, momentan… poate doar starea de spirit nu mai am una chiar una plina de vitalitate

    • Nice 14/11/2011 la 21:35 Reply

      Mda, Pato, sunt in asentimentul tau, toamna asta cred ca e de vina, starea mea de spirit are nevoie de o imbunatatire radicala, I’m depressed. 😛

      • Pato Basil 14/11/2011 la 21:49

        eiiii!eiii…. eu cand am zis ca toamna nu-i faina :(, raman la parerea mea ca toamna in general si in particular e nasoala…primavara ii calca pe urme

      • Lilly 14/11/2011 la 23:13

        toamna si anotimpul rece aduce melancolia, leneveala face visele si dorintele sa fie mai acute
        sunt sigura ca o sa depasim cu bine si perioada asta 🙂 mult soare in suflet va doresc!

  2. Lilly 14/11/2011 la 21:21 Reply

    pai si starea de spitrit e foarte importanta 🙂 fa o schimbare si o sa fie mult mai bine 🙂

    • Pato Basil 14/11/2011 la 21:53 Reply

      daca as sti de unde sa incep…

      • Lilly 14/11/2011 la 23:11

        de la a pune punct si o lua de la capat 🙂 si o sa fie mult mai bine 😉

  3. Nice 14/11/2011 la 21:33 Reply

    Primavara, dorinta de schimbare ma anima cel mai des. Dorinta sau nevoia… O schimbare dramatica de look am facut recent, despre asta cred ca ai aflat de pe blogul meu. Imi place sa schimb samponul, pasta de dinti, parfumul, hainele, accesoriile, destinatia de vacanta, un singur lucru as vrea sa pastrez pentru totdeauna in viata mea: prietenii dragi, oamenii la care tin. Pe ei nu i-as schimba cu nimeni si pentru nimeni in lumea asta.

    • Lilly 14/11/2011 la 23:15 Reply

      tu schimbi si tema blogului zilnic eu sunt atat de conservatoare incat de cateav luni e la fel, daca ma reprezinta de ce sa o schimb? :))) cam asa functionez eu
      lookul arata tare bine, chiar a meritat schimbarea 🙂
      nu trebuie sa schimbi oamenii dragi ci doar sa mai adaugi la lista altii noi 🙂

  4. DianaEmma 15/11/2011 la 0:03 Reply

    În general nu sunt schimbătoare, dar aș zice că depinde destul de mult de cine e vorba.

    Nu mă plictisesc deloc de persoanele apropiate, de cele dragi, nu sunt genul care se „sufocă” dacă stă prea mult într-o relație sau se plictisește. Dar simt să schimb mediul de cunoștințe destul de des… nu știu… simt că se epuizează discuțiile… simt uneori nevoia de schimbare în sensul de a merge undeva cu persoane pe care nu le cunosc (gen să fac revelionul la un hotel random, chestii de genul). Nu prea des, că nu sunt nici sociabilă, dar simt nevoia de schimbare.

    Sunt produse pe care le-aș folosi până mor, și produse pe care le schimb mereu. Parfum… da… pe ăla clar nu l-aș schimba.

    Pot să țin la o bluză de naș schimba-o (nici chiar așa 😆 ), dar aș schimba blugii fără regret (în sensul că nu îmi pare rău când se strică unii și îi arunc).

    De look… nu știu… știu că trebuie să mă tund la un moment dat totuși, mai merg să îmi refacă cosmeticiana forma la sprâncene… dar n-am simțit prea acut dorința de schimbare de look.
    Nu spun, pe la finele liceului era ceva albastru la mine în cap, m-am movuit (mai mult pe pielea capului 😆 ) prin facultate… dar nu le simt ca schimbare de look, când era mai mult nuanțare și în rest arătam la fel…
    Poate că simt nevoia de schimbare în sensul că vreau să încerc și alte stiluri, dar nu schimbare efectivă. Ci doar să mă îmbrac și aranjez altfel… ca într-o joacă… fără schimbat freză și alte cele.

    • Lilly 15/11/2011 la 18:53 Reply

      eu inca nu mi-am vopsit parul niciodata 😀 dar presimt ca mult nu mai este dar cu toate astea verde, albastra, mova nu ma fac in cap :)))
      am aceasi freza de multi ani, cu mici schimbari pe ici pe colo, par scurt n-am mai avut din gradinita dar nici n-as avea curajul sa-l tai atat de scurt 🙂
      schimbarile radicale ma cam ingrozesc desi uneori as vrea 😀

  5. colorbliss 15/11/2011 la 0:34 Reply

    Ca sa fiu in asentimentul lui Pato si Nice, dau si eu semne serioase de depresie. De-aia ce te tintuieste locului, in casa, si nu te lasa nici sa faci doi pasi fara compania unui sentiment acut de inutilitate, fragilitate, indiferenta, epuizare psihica. Nu stiu daca toamna o fi de vina, inca nu mi-am dat seama care or fi cauzele (sper sa le aflu repede, caci nu mai suport starea asta)

    Schimbare? Eu i-as zice varietate, alternanta. De asta simt eu nevoia. Am cateva chestii preferate, dar pe care le tot rotesc. Le schimb intre ele. Am cateva pasiuni carora le acord atentie pe rand. Am cateva locuri preferate pe care le vizitez pe rand, in functie de starea de spirit.
    In acelasi timp insa, vreau sa experimentez noi si noi chestii. As vrea sa imi schimb tara, dar sa pot reveni cand am chef, de exemplu. M-as muta pe o insula insorita, dar sa pot reveni la anotimpurile mele dragi cand vreau eu. As trai intr-o cultura islamica de exemplu, pentru o perioada, de dragul experientei, dar categoric as vrea sa revin la cea occidentala. M-as vopsi si verde in cap, daca as putea sa revin oricand la culoarea mea naturala. etc.
    Cat despre look, da, simt zilnic nevoia de schimbare. Ma plictisesc repede, si cum ma vad zilnic in oglinda… Problema apare cand nu imi dau seama ce sa mai schimb la mine ca sa ma simt mai bine.

    As zice ca nu imi plac schimbarile permanente. Imi place sa pot reveni la vechile preferinte, sa descopar altele noi, s.a.
    Lilly, eu te-as sfatui sa fructifici perioada asta, sa profiti de ea!

    • Lilly 15/11/2011 la 18:57 Reply

      trebuie sa faci ceva si sa nu te lasi cuprinsa de depresie, invinge-o!
      poate nu de schimbari am nici eu nevoie ci de o varietate mai mare, o sa incerc sa-mi schimb putin si programul si o sa tai din orele petrecute in fata monitorului ca-s deja mult prea multe 😀
      si mie imi place sa experimentez anumite lucruri dar stabilitatea mi-o da lucrurile mele, rutina, obiceiurile care le am 🙂
      te-ai vopsi verde? eu niciodata nu m-as putea vopsi verde :))

      • Lusio 15/11/2011 la 19:02

        Ai depresii Iulia ? Take some Xanax 😆 si-o sa fii zen :)))

      • Lilly 15/11/2011 la 19:11

        nu tb sa ia pastile de altceva are nevoie 🙂 soare, zambete, ciocolata, mici schimbari 😉

  6. otilia 15/11/2011 la 9:28 Reply

    Firea umana este complexa. Fiecare vede schimbarea in felul sau. Eu o privesc din perspectiva dezvoltarii personale, imbunatatirii unui persoane. sau dimpotriva. Cred ca o schimbare adevarata se produce aproape nesesizabil si in timp, constientizarea ei fiind doar o concluzie..
    Dupa aproape un an de contact cu mediul din online am constatat ca am avut o perioada de 3 ani in care nu am comunicat aproape deloc, n-am facut altceva decat sa studiez; si ca las frecvent impresia de „idioata”.
    Uneori insa sunt exact ca Bridget Jones. As schimba si-aia si-aia si-aia. Mai lipseste sa le si trec intr-un carnetel. :)))
    Oamenii care se schimba prea des dar si radical mi se par instabili. Eu nu as putea sa fiu astazi intr-un fel si maine in alt fel. As parea probabil trepanata.Si nici o actrita buna nu sunt.
    Oricum, orice schimbare e buna DACA vine de la sine. 🙂

    P.S.:Nu stiu ce aveti voi cu vremea asta, dar mie imi place! De-acum inainte devine interesanta.:)))

    • Lilly 15/11/2011 la 19:03 Reply

      tu esti la varsta la care te formezi profesional, la care incerci sa acumulezi cat mai multe, dar in momentul in care ajungi sa ai job totul se schimba, ma rog oricum ne schimbam in timp, schimbarea e inevitabila dar abia dc o percepem dar ajungem sa percepem rutina si atunci apare nevoia de schimbare(si aici totul e subiectiv)
      nici eu nu vreau schimbari zilnice dar din cand in cand sunt binevenite 🙂 si….imi place foarte mult stabilitatea
      lipsa soarelui ne face sa fim neprietenosi cu anotimpul 🙂

  7. pisicaru 15/11/2011 la 13:14 Reply

    Mai trebuie sa incercam sa facem schimbari in viata uneori. O zi faina.

    • Lilly 15/11/2011 la 19:04 Reply

      asa-i 🙂 dar cat de des trebuie facute?
      tu ce ai vrea sa schimbi?

      • pisicaru 17/11/2011 la 4:07

        Vreau sa schimb comportamentul sa nu mai fac greseli,sa schimb modul de gindire sa trec la unul tineresc, sa incerc sa pot iubi pe dusmanul meu, ar fii multe de schimbat. O zi faina.

  8. Roșcata (@visdetoamna) 15/11/2011 la 15:16 Reply

    Am perioade cand ma arde de a schimba totul. Am ajuns de la a avea parul lung si saten la scurt si roscat doar pentru a schimba ceva. Sa nu mai spun ca la fiecare 2 luni imi pun alta nuanta de roscat in par. 😀
    Nu mi’e frica de schimbari dar daca sunt intr’un loc in care ma simt bine si ma simt „ca acasa” nu am de ce sa fac schimbari.

    • Lilly 15/11/2011 la 19:06 Reply

      esti curajoasa! eu nu ma pot imagina cu parul scurt si nici roscat ;D cred ca ar fi un soc pt toata lumea dar in primul rand pt mine :)))))
      cred ca eu sunt prea cuminte 😉
      atunci cand ai confortul dorit n-ai motive sa-ti doresti schimbarea 🙂

  9. Marmotica 15/11/2011 la 17:24 Reply

    Sa nu-mi zici ca te-ai tuns scurt!
    Si acum sa fiu on topic : simt din cand nevoia unei schimbari , de obicei mutam mobila prin casa si dadeam un aer fresh camerei ( acum nu mai pot face asta). La capitolul parfumuri si geluri de dus , mereu le schimb, la sampon nu prea pot ( prbl de sanatate nu ma lasa ) – la fel si la ala de spalat vase. In general incerc lucruri noi , uite de exemplu mi-am facut breton : am socat pe toata lumea cu schimbarea asta. Mi-a venit asa dintr-o data si m-am hotarat ca asta trebuie sa fie noua mea frizura si nu mi-a parut rau. SI ca tot veni vorba de sedentarism , sta banda aia a mea acasa singurica, am cam lasat-o de izbeliste.

    • Lilly 15/11/2011 la 19:10 Reply

      nu m-am tuns scurt, maine merg la coafor, sa vedem ce o sa iasa :)) parul meu oricum e rebel si razvratit si degeaba imi imaginez eu anumite freze ca nu prea o sa-mi reuseasca, n-am eu atata rabdare sa-l aranjez suvita cu suvita 🙂
      breton mi-am facut si eu acu ceva timp dar ma deranja si abia am asteptat sa creasca
      stiu ca tie iti place sa-ti rearanjezi mereu camera, eu nu prea fac destea 😀
      alergi la banda? foarte bine, eu sunt mult prea sedentara

      • Marmotica 16/11/2011 la 14:05

        Incerc sa alerg , sa nu fac din banda aia un agatator de haine 😛

      • Lilly 16/11/2011 la 22:14

        dc-ti place sportul sigur alergi la banda, nu o lasi pe post de cuier 😉

  10. Lusio 15/11/2011 la 19:01 Reply

    Eu mi-as ‘schimba’ fizicul.. Sunt cam slab si nu prea-mi place.

    Probabil ca nu va mai dura mult pana voi vizita gymul. Si nu ca sa ma fac Arnold S. 😆 ci sa devin (doar) oleaca mai masiv :mrgreen: implicit cu forme mai definite. Eventual, n-ar strica si niste.. vorba unei piese:”I’m to sexy for my shirt” 😆

  11. Lilly 15/11/2011 la 19:13 Reply

    si eu mi-am dorit kilograme in plus cand eram in liceu, acum nu-mi mai doresc dar miscarea e binevenita si recomandata
    vrei sa fi sexy, zici? niste patratele bine definite …blink blink

    • Lusio 15/11/2011 la 19:40 Reply

      Am avut si patratele.. dar din cauza unor probleme de sanatate, am oprit exercitiile fizice pt o perioada.. si uite asa, s-a pus ceva grasime peste ele 😆 ( Desi, la o atingere mai tare inca se simt acolo sub 😆 )

  12. Lilly 15/11/2011 la 19:44 Reply

    atunci nu-i greu sa le definesti iarasi 🙂
    eu n-am avut niciodata patratele 🙂 am numai pernute moi :))))

  13. DianaEmma 16/11/2011 la 23:49 Reply

    Prea sedentară zici că ești?

    Dar cu dansul și Zumba ce s-a întâmplat?

  14. Lilly 17/11/2011 la 21:41 Reply

    s-a intamplat ca nu ma mai duc, statul la job 9-12 ore pe zi plus multe alte lucruri ma obosesc si nu mai am chef de miscare dar chiar in seara asta am fost la o sala unde se face zumba si cred ca o sa revin
    faptul ca nu-s obisnuita cu efortul fizic ma oboseste f tare si in per asta la job sunt solicitata la maxim si nu mai sunt asa tanara sa pot face atatea:D
    si o ora pe saptamana ar fi minunat 🙂

Lasă un răspuns

