Doua cuvinte!

Ascultam la radio urmatoarea melodie:

si mi-am proptit barbia in palme si ma gandeam ce ironie – adica noi femeile, fiinte despre care se spune ca suntem complicate, ca mereu ne  place sa complicam lucrurile, ca e foarte complicat pentru un barbat sa ne descifreze putem cu usurinta sa spunem cele doua cuvinte ” te iubesc”, ca aceste doua cuvinte fac mai mult decat un inel cu diamant, mai mult decat 1000 de perechi de pantofi, ca un gest simplu ne ridica la cer, ne face sufletul sa vibreze….

iar barbatii- fiinte simple, usor de inteles, carora nu le plac lucrurile complicate, nu le place nici sa le complice nu pot sa spune cele doua cuvinte. E atat de greu sa-si dea drumul sentimentelor, sa reactioneze usor, sa spuna atunci cand simt „te iubesc”. Probabil ca genetic nu-s setati, le lipseste o setare, un cromozom.

Daca ar fi mai romantici, mai atenti la gesturi si lucruri simple sigur femeile ar fi mai minunate. Faptul ca o femeie vrea un inel cu diamant sau 1000 de perechi de pantofi, sau 100 de genti demonstreaza faptul ca cele doua cuvinte sunt inlocuite cu lucruri valoroase. Legea compensatiei dragilor!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

35 de gânduri despre „Doua cuvinte!

  1. Marmotica 16/11/2011 la 14:44 Reply

    Imi e de ajuns un simplu „te iubesc” , insa nu e greu numai la ei. Te iubesc implica foarte multe, nu poate fi spus asa simplu. De cele mai multe ori ne e teama sa nu dam gres, sa nu spunem prea devreme si asmd.

    • Lilly 16/11/2011 la 21:49 Reply

      ma gandesc si eu ca trebuie spus atunci cand simti, dar nu inteleg de ce amanam daca suntem siguri de ce simtim 🙂
      daca e sa o dam in bara tot o dam 😉

  2. Martin 16/11/2011 la 18:03 Reply

    Problema se pune ce faci atunci cand ai in fata ta o isterica, care iti spune ceva de genul: „iti daruiesc tie toata viata mea”. Ce faci atunci? O iei la goana. Dar nici in ruptul capului nu te apuci sa ii spui „Te iubesc” pentru ca asta implica o serie de responsabilitati – dovezi permanente de afectiune – si, in plus, nu vrei sa o ranesti pe tipa.

    Apoi (fiindca e musai marturisirea unor emotii) aplici metoda „Eu te plac”, care starneste deasemenea o serie de nemultumiri. Iti poate placea o pereche de sosete, niste chiloti, o masina…dar nu si o femeie! Pe ea nu ai „voie” sa o placi fiindca insemna atunci sa o pui laolalta cu toate celelalte femei pe care le placi; sau, mai grav, ca o privesti ca pe un obiect.

    • Lilly 16/11/2011 la 21:57 Reply

      Bine ai venit Martin!
      sunt convinsa ca sunt si situatii de acest gen dar eu am gandeam la doua persoane care se plac, care simt dragostea pentru celallat si care amana sa-si exprime sentimentele probabil din frica cum spunea Marmotica 🙂 „poate e prea devreme”
      oricum daca e vorba de analizat vorbe femeile sunt experte 😉

  3. tink3rbe11 16/11/2011 la 18:37 Reply

    Tinand cont de criza din ziua de azi…cred ca spun mai cu usurinta cele doua cuvinte daca ii pui sa aleaga intre a spune ” te iubesc ” si a-ti cumpara ceva anume!!

    • Lilly 16/11/2011 la 22:05 Reply

      criza ne ajuta sa fim romantici 😉 nice!

  4. colorbliss 17/11/2011 la 13:27 Reply

    Interesant cum pui problema, Lilly 😀 Pe mine, sincer, m-au speriat cele doua cuvinte. Poate pentru ca nu le-am putut spune la randul meu, inapoi, si mi s-au parut nesincere cand altcineva mi le-a spus.

    In ceea ce priveste actuala relatie, am zis ,,te iubesc” dupa un an. A fost frumos, el nu astepta declaratiile mele, la fel cum nici eu nu le asteptam pe ale lui. Dincolo de cuvinte, sunt faptele. Si a fost frumos cand am constientizat amandoi ca ne iubim de ceva timp, chiar daca nu ne-am spus asta, nici macar noua insine. Poate acesta e cel mai greu pas, sa iti admiti tie insuti ca il iubesti pe celalalt, cu adevarat..

    • Lilly 17/11/2011 la 20:35 Reply

      de ce sperie aceste doua cuvinte? pentru ca s-ar putea sa nu simtim la fel si sa nu putem raspunde cu aceeasi moneda? sau obliga la ceva?
      e dovada ca simti ceva special, eu asa o percep
      important e sa faci ce simti!

      • colorbliss 22/11/2011 la 0:03

        da, asa ar fi frumos sa il putem toti percepe, ca pe un sentiment frumos pe care iti face placere sa i-l impartasesti celuilalt. Insa adevarul este ca, oamenii se asteapta sa primeasca inapoi ceea ce ofera.Pe mine ma speriau din motivul amintit de tine, nu pentru ca ,,obliga” la ceva, ci pentru ca neraspunzand cu aceeasi moneda, as fi putut necaji un om de care imi pasa, totusi…

      • Lilly 22/11/2011 la 22:43

        eu am invatat ceva – int-un cuplu mereu unul va iubi mai mult decat celalalt
        e trist sa-l dezamagesti sau sa-l superi pe cel la care tii dar trebuie sa te bucuri ca tu poti si sa speri ca intr-o zi si el va putea sa-si exprime sentimentele ce le nutreste fata de tine

  5. Marmotica 17/11/2011 la 16:05 Reply

    Asa cum spune si colorbliss e destul de greu sa recunosti asta in primul rand fata de tine si apoi in fata celuilalt. Daca ai mai parte de ceva dezamagiri , cu atat mai greu iti este. Eu una am riscat de mai multe ori , am fost dezamagita , dar am mers inainte si am sperat ca va fi bine. Acum nu zic sa te arunci asa inainte cu toot sufletul, insa poti sa iti permiti macar sansa de a fi fericit.

    • Lilly 17/11/2011 la 20:38 Reply

      dar de ce spui ca ai riscat? tu asta ai simtit, nu intotdeauna sentimentele sunt reciproce, desigur asta ne face sa suferim, dar nu trebuie sa te simti tu rau ca iubesti pe cineva si ca poti sa o spui 🙂
      toti meritam sa fim fericiti!

  6. artificiality 17/11/2011 la 19:11 Reply

    Nu-mi plac cele 2 cuvinte, pentru că pe lângă că aduc nevoia de reciprocitate, nu au semn de egalitate când sunt spuse de 2 oameni diferiţi. Dar e mişto s-o auzi şi s-o spui 😀

    • Lilly 17/11/2011 la 20:42 Reply

      nu-ti plac dar totusi suna misto 😀
      cum te simti atunci cand o fata iti spune cele doua cuvinte?te face sa te simti mai special?

      • artificiality 18/11/2011 la 1:31

        Le-am auzit de 3 ori până acum, le-am spus de tot atâtea ori. Am crezut că va fi doar 1 dată, acum îmi vine tot mai greu să cred dincolo de cinismul cuvintelor, dar să zicem că nu-s destul de bătrân încât să cedez. Încă 😀

        Mai special, da, pentru ea. Dar cu nimic mai special decât alţii cărora li se zice acelaşi lucru. Cred mai mult în fapte decât în vorbe…

      • Lilly 18/11/2011 la 19:10

        ea speciala pt tine tu special pt ea 🙂 mie asa mi se pare normal ;D
        iti doresc sa intalnesti acea persoana care sa merite sa-i spui zilnic cele doua cuvinte si care sa ti le spuna la randul ei 🙂
        weekend minunat!

  7. Pato Basil 17/11/2011 la 20:03 Reply

    lasa ca am intalnit eu femeie ce nu stie ce e ala romantism…
    Nu vreau sa acuz, dar cand simti acel sentiment cu greu poti sa-l impartasesti prin cuvinte, e un imbold mistuitor dar si o retinere anormala. Legea compensatiei, cum ziceai tu, dar cine respecta legile?

  8. Lilly 17/11/2011 la 20:47 Reply

    poate nu suntem obisnuiti cu asemenea cuvinte magice 🙂
    legile noi le respectam ;D dar sunt si exceptii desigur 🙂

  9. Nice 18/11/2011 la 5:27 Reply

    „Daca ar fi mai romantici, mai atenti la gesturi si lucruri simple sigur femeile ar fi mai minunate”
    Pacat ca ei nu realizeaza asta si se incapataneaza sa faca pe durii si nepasatorii. 😦

    • Pato Basil 18/11/2011 la 15:31 Reply

      gHAAAA? iti zic eu ca nici femeile nu apreciaza asta, mie mi s-a intamplat!

    • Lilly 18/11/2011 la 19:23 Reply

      doua cuvinte nu prea schimba lumea 😀

  10. Lilly 18/11/2011 la 19:37 Reply

    da Pato sunt destule femei care nu apreciaza gesturile frumoase, padure fara uscaturi nu exista

  11. colorbliss 22/11/2011 la 0:08 Reply

    Mie mi se pare ca intr-o proportie muuult mai mare exista femei care nu apreciaza in mod real romantismul si gentiletea la un barbat. Cu regret spun asta. Desi mai toate afirma ca vor un barbat romantic si sensibil, cand il au, isi permit sa il calce in picioare..

    • Lusio 22/11/2011 la 6:02 Reply

      „Desi mai toate afirma ca vor un barbat romantic si sensibil, cand il au, isi permit sa il calce in picioare.”

      Stie Iulia ce stie 🙂 😉

      • Lusio 22/11/2011 la 6:02

        Si tocmai din cauza la ce-ai zis, multi barbati s-au si schimbat..

      • Nice 22/11/2011 la 11:41

        Eu nu am intalnit niciodata un barbat romantic si sensibil. Desi mi-as dori enorm, de misogini si indiferenti sunt satula pana peste cap.
        Ce sa fac cu ei?

    • colorbliss 22/11/2011 la 9:39 Reply

      Da, Lusio, din pacate am fost martora unor astfel de schimbari drastice.. Din barbati/baieti romantici si sensibili –> misogini, indiferenti si duri (in relatia cu femeile). Trist.

      • Lusio 22/11/2011 la 16:29

        Pai vezi.. intr-un fel, e vina voastra 🙂 (bine, poate nu chiar a ta.. dar a unor (alte) fete/femei)

        Eu am intalnit si alte categorii.. Din barbati/baieti dupa relatii stabile, au ajuns sa fie (cam) opusul (mai aventurieri). (dar tot dupa ceva experiente mai naspa cu cele din trecut)

        Da, poate fi trist.. dar unii s-au schimbat si pentru a se proteja de ce-au patit in trecut.

      • Nice 22/11/2011 la 17:19

        Lusio, pacat ca ajung sa se protejeze tocmai cu fetele care cauta sensibilitate si romantism… Si se tot protejeaza pana ajunge ele sa se sature de atata asteptare, raceala si indiferenta. Cat de greu iti este sa recunosti o fata buna?

      • Lusio 22/11/2011 la 19:52

        Sunt destule cazuri cand crezi ca iei o fata buna.. si dupa un timp, te trezesti ca ai facut o alegere gresita. (desigur, asta tine de ambele parti nu doar de femeie)

  12. Nice 22/11/2011 la 17:19 Reply

    *pana ajung ele

  13. Lilly 22/11/2011 la 22:48 Reply

    multe femei prefara barbati puternici, scortosi, greu de atins sentimental – asta li se pare foarte sexi si atragator in timp ce barbatii sensibili si romantici sunt catalogati slabi
    intr-un fel e logic – daca femeile sunt slabe cauta barbati puternici, cauta ceva ce nu au
    cand ajung insa la maturitate femeile vor barbati sensibili, romantici, gentili dar e mai greu sa gasesti pentru ca ei deja s-au transformat 🙂

  14. crip71 01/02/2012 la 13:52 Reply

    am incercat si eu pe net , inainte de a ma casatori, sa discut cu femeile , sa-mi caut nevasta . Rezultatul ? Nici una nu ma baga in seama pentru ca eram cu bun simt si respectuos .
    Cand dadeam raspunsuri obraznicute deveneam atragator .
    Asa ca am lasat-o balta cu mediul virtual si am inceput sa caut prin jurul meu .

  15. crip71 01/02/2012 la 13:57 Reply

    Imi spune sotia ca un vecin de cartier ii aducea in fiecare zi cate o floare sotiei lui , si asta timp de zeci de ani . Si era foarte incantata de chestia asta .
    I-am raspuns ca mai mult ca sigur , tipul o insela in fiecare zi si simtindu-se vinovat incerca sa-si compenseze fapta .

  16. Lilly 01/02/2012 la 18:55 Reply

    e greu sa cuceresti pe cineva prin simplitate si naturalele in mediul virtual 🙂 bine ca ti-a iesit 🙂
    mereu exista o lege a compensatiei 🙂

Lasă un răspuns

