Intrebare intrebacioasa!

Voi ce credeti:

Atunci cand te simti implinit te bucuri de orice? sau….atunci cand nu esti implinit te bucuri de orice ?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

23 de gânduri despre „Intrebare intrebacioasa!

  1. Pato Basil 26/11/2011 la 23:08 Reply

    eu cred ca e relativ, depinde de la persoana la persoana… poti sa te bucuri de orice sau sa fi trist si abatut fiind in ambele situatii. depinde de om

    • Lilly 27/11/2011 la 20:09 Reply

      personalitatea intotdeauna isi pune amprenta asupra actiunilor noastre
      tu cum esti? te poti bucura de orice, oricand? sau din contra?

  2. artificiality 27/11/2011 la 0:52 Reply

    Probabil că împlinirea îţi oferă un grad de relaxare ridicat, încât să poţi aprecia altfel lucrurile, chiar şi cele mărunte.

    PS: Ce-a păţit Iulia? am văzut că i-ar fi fost suspendat blogul…

    • otilia 27/11/2011 la 1:44 Reply

      probleme cu wordpress-ul….

    • colorbliss 27/11/2011 la 16:01 Reply

      Iulia a fost redusa la tacere si suspectata de incalcarea regulamentului, iar blogul catalogat drept spam 🙂 Inca nu am primit raspuns de la ei, iar export feature nu functioneaza (au probleme cu serverul), posibil deci sa pierd cam tot ce era pe blog.

      DAR cum eu ma simt implinita momentan, ma pot bucura mai usor de viata si de surprizele pe care mi le ofera.
      Cred ca un sentiment de neimplinire nu te lasa sa apreciezi cu adevarat ce se intampla in jurul tau. Desi poti observa, constata rational si chiar aprecia, la nivel intelectual, multe aspecte ale vietii, nu cred ca poti si simti cu adevarat bucuria… Mie, cel putin, mi-e greu.

      • Lilly 27/11/2011 la 20:21

        Iulai imi pare rau ca ti se intampla asemenea lucruri dar ma bucur ca esti ok si sunt sigura ca se vor rezolva toate pana la urma 🙂
        toate problemele celor neimpliniti ii face sa nu aprecieze ceea ce se intampla in jurul lor

    • Lilly 27/11/2011 la 20:19 Reply

      implinirea sufleteasca cred ca ne face mai buni 🙂
      despre Iulia ai aflat deja 😀 trist ce sa zic ;(

  3. Nice 27/11/2011 la 2:34 Reply

    Cred ca reusesti cel mai bine sa te bucuri de viata, de fiecare aspect al ei, de orice lucru, oricat de mic ar fi el, atunci cand esti impacat cu tine insuti.

    • Lilly 27/11/2011 la 20:24 Reply

      probabio ca impacarea cu tine insuri e cel mai greu pas de facut, restul se muleaza pe nevoile nostre 🙂

  4. Roșcata 27/11/2011 la 2:37 Reply

    Mai mult te bucuri de orice cand nu esti implinit pentru ca te simti frustrat, te simti fara putere, fara energie, toata munca depusa pentru a ti se implini un vis se duce pe rapa si nu poti decat sa faci orice ca sa te simti mai bine, sa te bucuri de orice chichita doar pentru ati pastra optimismul si puterea de a trece peste hopuri.
    Atunci cand te simti implinit nu mai ai nevoie de nimic sa te faca sa te simti bine, deja cauti alt tel…

    • Lilly 27/11/2011 la 20:26 Reply

      probabil ca te bucuri atunci cand intalnesti lucruri care iti fac placere dar mi se pare ca e mai greu sa te bucuri de orice daca ai anumite frustrari care iti macina gandurile

  5. tink3rbe11 27/11/2011 la 14:10 Reply

    Sunt oameni care se bucura din orice , altii care o fac doar cand se simt impliniti , altii se bucura mereu in speranta ca se vor simti impliniti.
    Eu cred ca ar trebui sa ne bucuram de fiecare clipa si de fiecare realizare , mai mica sau mai mare.Important este sa stii si sa te poti bucura.

    • Lilly 27/11/2011 la 20:28 Reply

      si eu sustin ideea ta „sa ne bucuram de fiecare clipa si de fiecare realizare , mai mica sau mai mare”
      dar se pare ca anumite ganduri, probleme, frustrari, neimpliniri nu ne lasa
      ar fi bine daca am putea fi asa de echilibrati 🙂 daca ne-am putea induce lucruri pozitive

  6. DianaEmma 27/11/2011 la 18:47 Reply

    Chiar și când ești împlinit profesional, spiritual, emoțional, poate să te bucure răul cuiva apropiat? Sau chiar și răul cuiva de pe lumea asta, oricărui om.
    Nu prea.

    Iar când nu ești împlinit… intervin frustrări, nemulțumiri, pentru unii, când sunt neîmpliniți, e aproape imposibil să se bucure de ceva.

    • Lilly 27/11/2011 la 20:30 Reply

      din pacate neimplinirile nu ne lasa sa ne bucuram asa cum ar trebui dar poate se ami poate face ceva, autosugestia, gandirea pozitiva, lucruri marunte care ne fac placere, nu stiu…trebuie sa gasim ceva

      • DianaEmma 28/11/2011 la 0:32

        Nici să ne bucurăm de orice. Nu poți aprecia ceva cu adevărat dacă îl „guști” mereu. E bine să trăim din toate, că altfel nu trecem prin viață.

        Sunt discursuri frumoase… care țin la oamenii cu neîmpliniri mici, cu mofturi, care au o neîmplinire, dar și multe împliniri.
        La oameni ca noi.

        Dar la cei la care neîmplinirea înseamnă încă o zi fără un colț de pâine… nimic.

      • Lilly 29/11/2011 la 22:13

        sunt multe aspecte care pot fi discutate, dar am explicat in urmatorul post la ce m-am referit
        „mai rarut ca-i mai dragut” e intotdeauna apreciat

  7. otilia 27/11/2011 la 19:46 Reply

    Nu stiu daca exista cu adevarat cuvantul…”implinit”. …Seamna pe undeva cu „viata perfecta” (sau nu?). Implinita cu adevarat pot spune ca m-am simtit de fiecare data cand am experimentat o bucurie uriasa, ceva neasteptat de imbucurator.
    Cred ca implinirea si bucuria sunt in esenta una, si acelasi lucru. 🙂

    • Lilly 27/11/2011 la 20:32 Reply

      nu am fi noi daca nu ne-am dori ami mult, daca ne-am multumi cu putin, dar am gandesc ca fiecare dintre noi isi doreste sa se implineasca, unii profesional, altii spiritual, etc
      poate ca implinirea e un cuvant care tinde spre ceva perfect dar eu pot spune ca am intalnit si oameni impliniti

  8. otilia 27/11/2011 la 19:53 Reply

    ma gandesc… poate ca… intensitatea bucuriei pe care o simtim este egala calitativ cu cea a durerii pe care un suflet o poate percepe …
    Daca m-am bucurat.. pot spune ca toata viata m-am bucurat sincer si din tot sufletul pentru tot ceea ce am primit /mi s-a intamplat. Si ma bucura acest lucru. 🙂

  9. Lilly 27/11/2011 la 20:36 Reply

    ma bucur pentru tine ca ai avut momente in viata cand ai simtit o bucurie imensa care te-a facut fericita, care te-a implinit in acel moment 😉
    pentru a avea un echilibru in viata intalnim si momente de fericire dar si momente nefericite dar daca esti sincer cu tine insuti si lupti pentru fericire sigur o sa reusesti sa te bucuri 🙂

  10. pisicaru 28/11/2011 la 4:30 Reply

    Bucuria este pe alt plan, cred ca nu tine de impliniri sa-u neimpliniri, viata insasi este o bucurie si trebuie sa te bucuri pentru tot ce simti ca merita in aceasta viata. o saptamina faina.

    • Lilly 29/11/2011 la 22:15 Reply

      deobicei suntem suprficiali, daca nu primim nu stiu ce masina nu ne putem bucura, uitam ca sunt lucruri simple care ar trebui sa ne bucure cel mai tare
      o saptamana frumoasa si tie!

Lasă un răspuns

