Care e cel mai mare regret al tau?

 

In viata am incercat sa fac in asa fel incat sa nu am regrete, sa analizez inainte de a lua o decizie tocmai pentru ca nu am vrut sa regret mai tarziu ceva. Asta nu inseamna ca mi-a iesit intotdeauna, dar daca in acel moment am considerat ca cea mai buna alegere este cea facuta am zis stop regretelor. Am luat partea plina a paharului, am incercat sa gandesc pozitiv.

Zilele acestea m-a incercat un regret, as spune cel mai mare regret pe care il am pana acum, acela ca nu am un copil al meu.

Cand i-am vazut cum  il asteapta pe Mosul, cum traiesc toate emotiile, cum se bucura si ce minunati sunt mi s-a umplut sufletul de emotie si mi-am dorit si eu.

Cine stie? Poate intr-o zi!

Voi ce regrete aveti?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

22 de gânduri despre „Care e cel mai mare regret al tau?

  1. otilia 13/12/2011 la 1:25 Reply

    Cel mai mare regret… Curios cred ca nici nu ar trebui sa fie al meu, Dar…cred ca mi-as fi dorit ca ai mei sa fi fost altfel …sa fi fost mai fericiti si, astfel, ne-ar fi facut si pe noi sa fim mai fericiti.
    Pe de alta parte cred ca viata are un mecanism ciudat de a compensa lucrurile ..de orice natura ..mai devreme sau mai tarziu. Deci nu se pune problema „regretelor”. din punctul meu de vedere. 🙂

    • Lilly 13/12/2011 la 21:39 Reply

      si eu sunt convinsa ca exista o lege a compensatiei si deasta de multe ori imi spun ca ar trebui sa fiu cea mai fericita pentru ca am multe lucruri minunate in jurul meu, regretele nu-si au locul dar cu toate astea din cand in cand ma incearca anumite sentimente

  2. tink3rbe11 13/12/2011 la 21:37 Reply

    Probabil ca am cateva dar nu-mi place sa ale insir.cat despre tine …de ce spui ca si cum timpul ar fi pierdut?
    Un copil vine la timpul lui….

  3. Lilly 13/12/2011 la 21:40 Reply

    nici mie nu-mi place sa am regrete asa cum am spus mereu am evitat asta dar na….nu-s perfecta si uneori rabufnesc 🙂
    daca va fi sa fie o sa am si acel copil 🙂

  4. Nice 13/12/2011 la 22:20 Reply

    Inainte obisnuiam sa regret ca am facut tot posibilul sa nu am regrete. Acum am uitat perioadele mai grele si am realizat ca totul s-a intamplat cu un scop. Nu pot spune ca am invatat din greseli…dar am mai acumultat ceva experienta.
    Sper sa-ti indeplinesti marele vin…intr-o zi. 🙂

  5. Nice 13/12/2011 la 22:20 Reply

    *marele vis

  6. Lilly 13/12/2011 la 22:40 Reply

    daa Nice, toate au un scop in viata si nu ar trebui sa avem deloc regrete pentru ca din toate am invatat ceva, am acumulat experienta si asta ne-a facut mai puternici
    cine stie? vedem 🙂

  7. DianaEmma 14/12/2011 la 1:56 Reply

    Cred că v-am tot bătut la cap cu regretul meu… unul singur cu adevărat… că nu am știut să apreciez la un moment dat prietenia cuiva… așa cum trebuie.

    • Lilly 14/12/2011 la 20:58 Reply

      si nu s-a mai putut face nimic? sau nu se mai poate face?
      se intampla cateodata sa apreciem anumite lucruri abia atunci cand nu le mai avem, dar poate in cazul tau a fost vorba doar de lipsa de maturitate

      • DianaEmma 15/12/2011 la 1:51

        Am spus de atâtea ori povestea și tot nu mai ții minte, că mă citești de atâta timp… offf…

        S-a mai putut face ceva. Ne-am bucurat o vreme de o prietenie foarte frumoasă… dar apoi fiecare a plecat în alt oraș, spre altă viață… deși legătura mai există, încă regret că am pierdut doi ani fără să știu să o apreciez cu adevărat… da… imaturitatea adolescenței și-a spus cuvântul…

        Stând să mă gândesc… nu îmi vine să cred că au trecut vreo 6-7 ani de atunci…

      • Lilly 17/12/2011 la 0:01

        acum ca ai reamintit-o mi-am adus si eu aminte
        in ultima perioada uit multe, memoria mea nu-i asa de buna 😀

  8. Lusio 14/12/2011 la 2:14 Reply

    Sa fi luat decizii mult mai bune cand trebuia..

    Dar mi-e cam tipic sa am probleme cand AM DILEME

    URASC DILEMELE!

    • Lilly 14/12/2011 la 20:59 Reply

      eu cred ca ai luat decizia corecta pentru acel moment, acum te-ai maturizat si vezi altfel lucrurile sau te-ai detasat de ele si poti fi obiectiv dar cred ac ai si invatat multe
      cui ii plac dilemele?

  9. pisicaru 14/12/2011 la 5:29 Reply

    Timpul nu este trecut poate ca o sa ai un copil, doar trebuie sa doresti acest copil si il vei avea. O zi faina.

  10. Lilly 14/12/2011 la 21:01 Reply

    eiiiii iti spun eu ca nu-i deajuns sa-ti doresti, din apa si din aer nu se ia 🙂
    cumva o sa fie 🙂

  11. colorbliss 16/12/2011 la 2:13 Reply

    Nu prea agreez ideea de regrete, deoarece e orientata inspre trecut – iar acolo nu mai poti schimba mare lucru. Tot ce poti sa faci e sa inveti din greseala, eventual sa faci tot posibilul sa o repari sau sa compensezi cumva atunci pe moment, sau candva in viitor.
    In general, sunt multumita cu deciziile mele pentru ca sunt multumita de locul in care am ajuns. Stiu ca daca as fi facut diferit (inclusiv cateva decizii care mi-au facut viata urata o perioada), as fi anulat actualul prezent – chestie pe care nu mi-o doresc. Tot raul spre bine, as zice.

    Cu mentiunea ca nu as schimba nimic, spun ca regret ca nu am acordat atentie starii mele de sanatate mai devreme. Regret ca am ranit uneori oameni dragi, fara sa vreau. Regret ca am fost naiva. Dar chiar nu as schimba nimic.

    Lilly, in locul tau as transforma putin modul in care te raportezi la acel copil pe care nu il ai, inca. In loc sa fie marele tau regret, fa sa fie marea ta dorinta 🙂 Stiu ca e cliseic, dar o schimbare de perspectiva te face adesea sa te simti mai increzatoare, mai bine.

  12. Lilly 16/12/2011 la 23:56 Reply

    imi place cum gandesti tu, si asa am incercat si eu sa fac, regretele nu prea isi au locul
    multe din greseli ne-au facut sa perseveram,sa fim mai puternici, sa ne dorim mai mult, sa ajungem unde ne dorim
    dorinta exista numai ca in anumite momente apar si regrete 🙂 multumesc pentru incurajari

  13. crip71 31/01/2012 la 16:06 Reply

    niciodata nu o sa pot sa-mi iert relele pe care le-am facut de-a lungul timpului .Si au fost atat de multe!
    Mi-am distrus viata . L-am fortat pe Bunul Dumnezeu sa imi dea necazuri mari , peste masura , pentru ca altfel nu se mai putea indrepta nimic . Vai de capul meu .
    Uneori , un rau facut cuiva nu iti ajunge sa-l indrepti nici daca ai mai trai cateva vieti .
    Si stii ce este curios in toata viata mea ? Ca nici acum , la 40 de ani , nu m-am invatat minte .

  14. Lilly 31/01/2012 la 19:08 Reply

    suntem supusi greselilor si e foarte greu sa ne pazim de rele
    eu zic ca e un mare pas faptul ca le constientizezi, ca incerci sa nu le mai repeti si sunt sigura ca o sa ajungi si la momentul in care o sa-ti ierti totul 🙂
    tot raul spre bine!

  15. crip71 01/02/2012 la 13:07 Reply

    da , e un mare pas sa ti le recunosti . Stii ce spunea un sfant ? Cel ce isi vede greselile este mai mare decat cel ce invie mortii .
    Insa eu nu vreau sa mi le iert , pentru ca mi se pare ca as fi un las, e ca si cum m-as ascunde de raul facut .
    Si cu toate astea sufletul meu are nevoie de iertare , iar singurul Care poate ierta toate este Dumnezeu . In primul rand Lui i-am gresit .
    Cand ma va ierta , negresit ca o sa fiu fericit .

  16. Lilly 01/02/2012 la 19:10 Reply

    oare nu e bine sa fiom impacati cu noi insine? sau aceasta iertare nu tine de impacarea cu propria persoana?
    o sa vina si acel moment!

Lasă un răspuns

