Mosul bate la usa!

si i-am deschis evident. De data asta a venit de la Bucuresti, de la Marmotica.

Un Mos foarte frumos care mi-a adus o decoratie pentru brad – un om de zapada foarte frumos si elegant care sa-mi aminteasca de Marmotica atunci cand o sa-l asez in brad, pana una alta l-am pus undeva in casa si-l tot privesc ca mi tare drag, un ceas deosebit de frumos prins de un lantisor printr-un pandativ. Si are baterie, face tic-tac :). Ceasul trebuie sa ma ajute atunci cand sunt in intarziere, eu zic sa-mi aminteasca sa mai plec si acasa de la munca, pentru ca uneori uit asta. Si nu in ultimul rand o felicitare cu multe urari frumoase.

M-a bucurat foarte mult acest cadou si ii multumesc din suflet pentru zambete Marmotei si tin sa laud inca odata initiativa Roscatei.

Maine o sa ajunga si Mosul de la Cluj pentru Marmotica.

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Mosul bate la usa!

  1. Marmotica 13/12/2011 la 22:23 Reply

    Ce frumos arata 😆 Ma bucur ca ti-a placut mult si mai multa ma bucura faptul ca am participat la initiativa Roscatei .

    • Lilly 13/12/2011 la 22:34 Reply

      foarte frumoase sunt 🙂 chiar m-am bucurat, sa ma fi vazut cum pipaiam plicul si ce emotii aveam cand am deschis coletul :))))
      o initiativa tare frumoasa si am bucur ca ne-am mobilizat asa de repede si ne-am facut mici surprize 🙂
      ti pup!

  2. Nice 13/12/2011 la 22:23 Reply

    Oho, ce de cadouri, darnic a mai fost Mosul anul acesta cu tine, Lilly. 🙂 Sa te bucuri de ele!

  3. Lilly 13/12/2011 la 22:36 Reply

    daaaa Nice! neasteptat de multe si foarte frumoase si folositoare 🙂
    m-am bucurat mult si de cadoul primit de la Pato si azi de cel primit de la Marmo, sper sa se bucure si ei la fel de mult 🙂
    cadoul pt tine a ajuns?

    • Nice 14/12/2011 la 20:48 Reply

      Nu inca, am vorbit sa ajunga exact de Craciun sa fie surpriza mai mare si mai frumoasa. Sper sa nu ramana inzapezit pe undeva Mosu’. 😆

      • Lilly 14/12/2011 la 20:52

        oho 🙂 sigur ajunge, are el spiridusi daca cumva se impotmoleste in zapad, care zice ca o sa ajunga saptamana viitoare pe la noi 🙂
        sunt curioasa sa vad cu ce o sa te surprinda 😉

  4. Pato Basil 14/12/2011 la 0:16 Reply

    Ce simpatic e omul de zapada!
    Si ceasul e super… sa te bucuri de ele.

    • Lilly 14/12/2011 la 20:48 Reply

      foarte dragut, si mie imi place foarte mult 🙂
      merci merci

  5. Roșcata 14/12/2011 la 0:57 Reply

    Sa le stapanesti sanatoasa ;). Ma bucur ca va vad atat de deschisi si incantati de aceasta initiativa 😀 .

    • Lilly 14/12/2011 la 20:50 Reply

      merci mult! pe mine m-a bucurat mult aceasta initiativa, mi-a intarit mai mult credinta ca exista cu adevarat Mos Craciun 🙂

  6. pisicaru 14/12/2011 la 5:48 Reply

    Sa nu uitam ca pina si ceasul stricat arata de doua ori pe zi ora exacta. O zi faina.

    • Lilly 14/12/2011 la 20:51 Reply

      :)))) daca vrei sa stii are si baterie de rezerva 😉

  7. Marmotica 14/12/2011 la 14:24 Reply

    Omul de zapada m-a cucerit din prima . 🙂

  8. Lilly 14/12/2011 la 20:53 Reply

    e intradevar de senzatie 🙂

Lasă un răspuns

