Sezonul bagajelor!

Pe strazi lumea cara brazi, plase pline de de cadouri, o plasa sau mai multe de cumparaturi. In magazine imping cosuri pline de cumparaturi, apoi le indeasa in plase si iar bagaje peste bagaje de carat acasa.

Cara, cara ca niste albinute harnicutze, duc in stupul lor bunatati.

In zona campusului studentii trag trolerele dupa ei, fac galagie sa stim ca pleaca si ei acasa sa petreaca sarbatorile alaturi de cei dragi.

Ce sa mai zic ca-s pline garile si statiile de autocare de persoane inconjurate de bagaje, de plase si genti.

E o lume a bagajelor. Toti caram ceva dupa noi, toti vrem sa facem surprize celor dragi, toti traim sezonul bagajelor.

Care este lucrul de care nu va puteti desparti si pe care il puneti in bagaj atunci cand plecati undeva?

Mereu atunci cand plec undeva, chiar daca este vorba de o singura zi, pun in bagaj trusa cu medicamente: de la cele specifice racelilor, la antibiotice, medicamente pentru aparatul digestiv- ceva de bila, stomac, si evident cele pentru dureri.

Acasa- acasa nu este farmacie si nu intotdeauna farmacia parintilor ma ajuta asa ca incerc sa fiu prevazatoare si sa pun si aceasta trusa cu mine cu speranta ca nu o sa am nevoie de ele dar e bine daca sunt acolo, sunt linistita ca pot rezolva anumite probleme care pot sa apara.

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

20 de gânduri despre „Sezonul bagajelor!

  1. Nice 21/12/2011 la 23:59 Reply

    E bine ca esti prevazatoare, in plus tu mai ai si ceva cunostinte in domeniu si stii exact ce medicamente sa iei cand nu te simti bine.
    Cat despre mine, nu stiu ce sa spun, poate nu sunt originala, dar nu ma despart niciodata de cosmetice, mobil, parfum, portofel(carduri, abonamente), chei, servetele.

  2. Lilly 22/12/2011 la 0:10 Reply

    poate ca si experientele care le-am avut m-au facut sa fiu asa prevazatoare 🙂
    de multe ori si eu car in bagaj foarte multe lucruri de care am sau nu nevoie si in ultima perioada am inceput sa fac selectie, pentru ca tot pe mine ma dor spatele :)))
    ce ai enumerat tu si eu car de fiecare data 🙂 astea-s indispensabile

  3. DianaEmma 22/12/2011 la 0:58 Reply

    Păi… minimul necesar de haine (bine alese pentru locație, vreme) și bineînțeles produsele de îngrijire care nu le pot înlocui, că la restul mă bazez pe mostre, pe mine-produse oferite de hoteluri, pe produsele de la gazdele mele de acasă. 😆

    De pildă la mama mă duc de obicei cu extrem de puține haine, că îmi mai dă ea cadou o pijama, o bluză ceva. 😆 Și am produse și medicamente acolo cât am nevoie.

    • Lilly 22/12/2011 la 23:21 Reply

      mostrele si miniprodusle te ajuta foarte mult, si mie imi plac, incap usor in bagaje si ocupa loc putin 🙂
      mereu avem noroc cu mamele 😉

  4. addicted 22/12/2011 la 10:23 Reply

    Nu sunt genul de femeie care sa isi ia toata casa dupa ea, imi iau stric ceea ce stiu ca voi purta cu siguranta.
    Fervexul nu lipseste niciodata din bagajul meu indiferent unde merg pentru ca la restul medicamentelor sunt alergica si e singurul ce-mi potoleste durerea de cap sau orice ma ia.
    Cosmeticele nu lipsesc si nici placa de par! 😀

    • Lilly 22/12/2011 la 23:25 Reply

      si pe mine ma scapa fervexul de dureri de cap si imi place si la gust 🙂
      mai nou si eu car placa de par dupa mine 🙂

  5. Roșcata 22/12/2011 la 12:03 Reply

    eu sunt genul care trebuie sa aiba de toate, cate putin, in caz ca… stii tu, pentru orice eventalitate! Asa ajung sa am ditamai geanta in loc de un rucsac.

    • Lilly 22/12/2011 la 23:29 Reply

      cunosc genul, mi-e destul de familiar 🙂 daca am nevoie de x lucru….sau y
      la mine mai intervine o problema – nu-mi place sa car bagaje asa ca incept sa fiu mai eficienta si sa pun strictul necesar, sa nu ma incarc cu lucruri inutile, asat depinde si unde ma duc si cate ziel stau 🙂

  6. Marmotica 22/12/2011 la 13:29 Reply

    Pai de obicei am si eu trusa de medicamente care contine mereu ceva de raceala, de durere de cap, burta si alte alea si am si pansamente sterile ( mi-am prins o data degetul in usa de la masina si nu am avut decat servetele la mine si de atunci m-am invatat minte ) . Nu imi lipseste rimelul si creionul negru, cremele de tratament si placa de par clar 😛

    • Lilly 22/12/2011 la 23:30 Reply

      e foaret dureros sa-ti prinzi mana cu usa de la masina, ufffff ;(
      creme de tratament pentru ten? sau….
      vad ac e la mare cinste placa, toate o luam cu noi 🙂

      • Marmotica 23/12/2011 la 12:25

        Cremele sunt pentru psoriazis 😦 din pacate ma lupt cu minunata asta boala.

      • Lilly 26/12/2011 la 19:10

        imi pare rau sa aud asta dar te rog sa nu te lasi, sa te lupti pana nu mai poti, trebuie sa o invingi 🙂

  7. Pato Basil 22/12/2011 la 22:38 Reply

    hahaha fiecare cu ce-l doare! eu cand plec ma intereseaza sa am o sticla de apa, ceva de mancare si sa nu uit incarcatorul la telefon…

    Medicamente n-am de niciunfel nici la camin si stau acolo mai mult ca acasa!

  8. Lilly 22/12/2011 la 23:32 Reply

    esti sanatos 🙂 ma bucur sa aud asta
    mancarea-i de baza 🙂 dar cand mergi intr-un loc unde ai asigurata masa si cazarea atunci eventual iti pui ceva pentru drum 🙂 oricum nici mie nu-mi place sa rabd foame

    • Pato Basil 28/12/2011 la 13:36 Reply

      pai mancarea pentru drum draga mea lili :)) ca doar nu-mi car ciorba de acasa! :-P… mie mi se face foame pe drum… daca e mai lung de o ora- doua!

      • Lilly 28/12/2011 la 21:50

        asa-s copiii mananca din 2 in 2 ore 😉 asa-s si eu :))) putin si des

  9. pisicaru 23/12/2011 la 16:45 Reply

    Va doresc sanatate,fericire si si bucurie,cu ocazia sarbatorii sfinte de Craciun.

  10. Lilly 26/12/2011 la 19:11 Reply

    multumesc mult Pisicaru!
    Craciun fericit in continuare si tie si tot ce iti doresti mai bun 🙂

  11. artificiality 28/12/2011 la 13:59 Reply

    Cum rar sunt sentimental, merg pe lucrurile practice. Telefon/netbook, gadget-uri electronice. Lucrurile de care vreau să scap în vacanţele impuse ocazional.

    La Mulţi Ani Lilly! Sper ca noul an să te aducă mai aproape de ceea ce numeşti tu fericire, şi să ai cel puţin 1 zâmbet în plus, dacă nu 1000.

  12. Lilly 28/12/2011 la 21:55 Reply

    stiu ac sunt persoane care carae in bagaje mascote, papitzoi sau chiar pernita lor 🙂 si eu merg pe lucruri practice, mai ales ca nu am masina si mi-e greu intotdeauna bagajul :)))

    multumesc pentru urari:) sa fie! sa se implineasca toate si la fel iti doresc si tie 🙂 sa ai un an minunat din toate punctele de vedere

Lasă un răspuns

