Deschide Nana usile!

 

Deschideti  usile sa intre Craciunul, sa vina sarbatorile, sa va cuprinda sufletele de emotie, sa traiti clipe minunate alaturi de cei dragi, sa fiti voiosi si sanatosi iar Mos Craciun sa puna cadouri minunate sub brad, zambetul sa va lumineze fetele si sa fiti fericiti!

Craciun Fericit!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

7 gânduri despre „Deschide Nana usile!

  1. Nice 24/12/2011 la 14:54 Reply

    Sanatate si voiosie, asta-mi doresc cel mai mult anul asta. Si putina armonie…
    Craciun Fericit, draga Lilly, iti multumim pentru urarile frumoase. 🙂 Mosul sa-ti implineasca toate dorintele, sa petreci zile de neuitat alaturi de cei dragi. 🙂

    • Lilly 26/12/2011 la 19:07 Reply

      am avut un Craciun linistit, din pacate foarte scurt, dar frumos 🙂
      sper ca Mosul a fost foarte darnic si cu tine, eu am fost cuminte si mi-a adus destule 🙂

  2. Roscata (@visdetoamna) 24/12/2011 la 17:04 Reply

    Craciun fericit si la cat mai multe cadouri 🙂

    • Lilly 26/12/2011 la 19:07 Reply

      Craciun fericit in continuare si voua 🙂
      cadouri au fost destule, multumesc Mosului dar am vazut ca nici pe voi nu v-a ocolit 😉

  3. […] Grapefruit, Griska, Ilarie, Incertitudini, Innerspacejournal, Ioan Usca, Klausen 1976, LeeDeeP, Lilly, LingPing, Loryloo, Lunapatrata, Madalin Ciortea, Madi, Madi si Onu, Malli, Manafu, Manole, Max […]

  4. colorbliss 25/12/2011 la 20:47 Reply

    De un Craciun frumos sa ai si tu parte, Lilly! :* Mosul sa fie generos, iar colindatorii veseli 😛

  5. Lilly 26/12/2011 la 19:09 Reply

    am avut un Crciun frumos si linistit, am avut parte chiar si de fulgi si peisaj alb, mi-a placut mult
    A trecut si pe la voi Mosul? pe mine m-a rasfatat destul 🙂

Lasă un răspuns

