Cele rele sa se spele cele bune sa se adune!

Asa cum v-am anuntat acum doua saptamani revin cu bilantul pe 2011. Asta scriam despre anul trecut. Acum iarasi fac socotelile si sa vedem ce o sa iasa:

1. Care a fost cea mai funny moment din 2011?

Zilnic am parte de momente funny, de ceva glumite ieftine dar parca acum nu gasesc nici un moment memorabil care sa-l trec pe aceasta lista.

2. Care a fost cel mai nasol moment din 2011?

Au fost si momente destea? daca stau si ma gandesc bine da, m-au trecut de cateva ori apele dar important e ca a trecut totul cu bine si acum pot zambi.

3. Care a fost filmul anului 2011?

Cel mai mult si cel mai mult mi-a placut ” Eat.Pray.Love. ” 3 lucruri esentiale,  care fiecare dintre noi si le doreste. Un film care te atinge acolo unde trebuie. La fel de mult mi-a placut si „August Rush”. Spre rusinea mea am vazut foarte putine filme anul asta, poate la anul vor fi mai multe.

4. Care a fost cartea anului?

„De ce iubim femeile „- Mircea Cartarescu

5. Care a fost spectacolul anului?

Concertul Scorpions de pe Cluj Arena, un adevarat show.

6. Care a fost melodia anului 2011?

Prima melodie a dominat prima parte a anului, a fost foarte difuzata peste tot, si-mi place ca are ritm

iar cea de-a doua o fredonez si acum zi de zi:

7. Care a fost barbatul/femeia anului 2011?

Se pare ca ramane acelasi neschimbat, e foarte greu sa-i ia cineva locul.

Cate zile voi trai, cate zile voi mai fi, stiu ca n-am sa mai iubesc pana n-am sa-l intalnesc

8. Care a fost cel mai frumos loc vazut in 2011?

Am reusit sa vad Timisoara, din pacate foarte putin din cauza programului foarte incarcat, dar oricum am respirat aer din Banat.

9. Care a fost cel mai emotionant moment din 2011?

Am fost martora la o cerere in casatorie chiar in noaptea dintre ani si acest lucru m-a emotionat foarte tare.

10. Care a fost cea mai mare realizare a anului 2011?

A fost o realizare mare faptul ca am reusit sa renovez cutiuta in care stau, ca acum toate imi zambesc si sunt mult mai frumoase si stralucitoare. Munca mi-a fost rasplatita.

11. Care a fost cea mai mare pierdere a anului?

Am pierdut un om minunat, nu numai eu, tot Clujul si tot Ardealul atunci cand a trecut la cele vesnice Mitropolitul Bartolomeu.

12. Care a fost cea mai grea luna  a anului?

Cred ca in fiecare sezon a fost cel putin o luna grea, prima a fost in ianuarie cand am trecut peste doua interventii chirurgicale, apoi martie cand cineva din familie era in spital, august cand era foarte stressata din cauza renovarii, noiembrie – decembrie cand jobul mi-a luat toata energia si forta.

13. Care a fost multumirea anului?

Faptul ca am avut sanatate chiar daca au mai fost si episoade nasoale, ca ai mei sunt bine, ca m-am inconjurat de oameni frumosi in jurul meu, care au fost alaturi de mine in momentele cheie.

14. Cum a fost bloggingul in 2011?

Din statistici reiese ca am crescut, am mai multi vizitatori si cautatori, am langa mine o gasca de oameni care citesc toate balivernele si comenteaza, carora le multumesc mult, fara ei n-as exista.

M-am bucurat mult ca am avut si o intalnire in offline, ca am socializat putin cu alti bloggeri, ca am cunoscut oameni noi si minunati.

Mi-a placut mult si schimbul de cadouri care l-am facut, e misto sa primesti cadouri de la persoane care nu te cunosc si eu sunt foarte bucuroasa de ceea ce am primit.

15. Ce ti-a placut sa faci cel mai mult in 2011?

Mi-a facut mare placere sa stau alaturi de cei mici, sa ma joc cu ei, sa-i alint, sa ma incarc de energie pozitiva, sa fac uneori pe supernanny si sa traiesc momente deosebite atunci cand am facut pe Mosul , copilasii au fost cei mai bucurosi.

16. Cel mai frumos alint?

Am fost alintata Riri si imi place mult cum suna si mai mult de cine ma alinta asa.

17. Prajitura anului?

Checul – imi iese extraordinar de bun.

18. Cel mai frumos cadou?

Am primit multe anul acesta, toate cadourile sunt frumoase asa ca nu ma puneti sa aleg.

19. Bautura anului?

Apa. E cea mai buna. Am baut si destula cola desi nu-mi face prea bine dar pofta e pofta.

20. Ce-mi doresc pentru 2012?

Imi doresc sanatate si mie si celor dragi mie.

Noul an sa fie asa cum vi-l doriti, sa va surprinda in mod placut, sa aveti bucurii, sa zambiti cat mai des, sa fiti fericiti si impliniti!

La multi, multi, multi si fericiti ani!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

16 gânduri despre „Cele rele sa se spele cele bune sa se adune!

  1. Pato Basil 30/12/2011 la 23:27 Reply

    Ce a fost a fost!Nu mai poti schimba… conteaza ce va fi.
    Un an nou plin de fericire si succese!

  2. Lilly 30/12/2011 la 23:33 Reply

    intotdeauna pasim increzatori in noul an, ne dorim sa fie totul bine, cred ca asa suntem noi oamenii 🙂
    si trecutul e frumos, amintirile uneori sunt foarte vii si placute 🙂 eu imi iubesc trecutul, nu chiar 100%
    Sa fie un an minunat pentru toata lumea!
    Tie trebuie sa-ti spun de 2 ori la multi ani! 🙂

  3. mihai 30/12/2011 la 23:45 Reply

    Lili….mi-ai smuls un zimbet….larg…defapt am ris si te feicit ca ai umor …ca nu l-ai pierdut.. te pup. un an nou fericit si tie si celor dragi

    • Lilly 31/12/2011 la 13:49 Reply

      Multumesc mult Mihai si te mai astept pe aici !
      simtul umorului nu o sa-l pierd niciodata 🙂
      Un an asa cum iti doresti tu!

  4. Roscata (@visdetoamna) 31/12/2011 la 1:56 Reply

    Distractie placuta maine :* La multi ani! >:D<

    • Lilly 31/12/2011 la 13:50 Reply

      multumesc mult la fel va doresc si voua!
      maine o sa povestim cum am trecut in noaptea dintre ani 🙂

  5. Nice 31/12/2011 la 12:45 Reply

    Ce retrospectiva frumoasa si completa. 🙂 Imi place ca esti optimista si incerci sa vezi mereu partea plina a paharului. Iti doresc multa iubire, sanatate, noroc si bucurii in noul an, sa ai parte de tot binele din lume, sa ti se indeplineasca cele mai tainice dorinte, sa ne citim cu voie buna si in 2012. >:D< La Multi Ani! 🙂

  6. Lilly 31/12/2011 la 13:55 Reply

    Multumesc Nice! desi avem impresia ca timpul trece foarte repede aseara cand am scris postarea a trebuit sa fac apel la memorie, sa stau sa ma gandesc ce si cum, parca nu-mi erau asa proaspete unele intamplari, parca multe erau ascunse bine in cutiutele sufletului:)
    sa ne citim cu bine in noul an, sa scriem la fel de frumos, sa facem sa fie blogosfera mai frumoasa 🙂
    Tot ce iti doresti tu mai bun in noul an! hugs!
    LA multi ani!

  7. […] Griska, Ilarie, Gina-Incertitudini, Innerspacejournal, Ioan Usca, Klausen 1976, LeeDeeP, Lilly, Ling-Ping, Loryloo, Lunapatrata, Madalin Ciortea, Madi, Madi si Onu, Malli, Manafu, Manole, Max […]

  8. Napocel 31/12/2011 la 16:51 Reply

    La mulți ani Lilicuța! :-*

  9. Lilly 31/12/2011 la 18:06 Reply

    La multi ani Napocel! multa sanatate! si un an asa cum iti doresti!

  10. pisicaru 31/12/2011 la 18:40 Reply

    La multi ani !

  11. Lilly 31/12/2011 la 19:50 Reply

    multumesc! asemenea si tie 🙂

  12. 2012 01/01/2012 la 1:01 Reply

    […] Scris de admin pe 1 / 1 / 2012. În Blogging Tic-Tac! Tic- Tac… […]

  13. colorbliss 04/01/2012 la 15:01 Reply

    Un an 2012 cat mai frumos, draga Lilly!!! Se pare ca 2011 a fost unui plin de evenimente si pentru tine, mi se pare greu sa aleg ,,cele mai cele” dintr-un an, dar se pare ca tu ai reusit, probabil dupa un efort al memoriei si rememorarii 😀
    Sa fii sanatoasa in noul an si da, sa nu iti pierzul simtul umorului, caci e o calitate de pret in ziua de azi, avem nevoie de asa ceva 🙂 Te pup!

  14. Lilly 04/01/2012 la 20:44 Reply

    merci Iulia pentru toate urarile frumoase!
    un an deosebit de frumos cu multe impliniri si tot ce-ti doresti mai bun 🙂
    n-a fost simplu sa fac acest bilant dar e interesant sa alegi anumite momente 🙂

Lasă un răspuns

