Si acum ce?

La multi ani!

Ultimele 3 luni ale lui 2011 mi-au impus un anumit ritm de munca si de viata. Parca eram intr-un carusel , cand sus cand jos, vedeam doar drumul in fata, in laturi imi era frica sa ma uit pentru a nu ameti.

Si uite ca a trecut Craciunul, a trecut si Revelionul si ceasul biologic a sunat azi dimineata si tare fericita am fost ca nu a trebuit sa ma dau jos din pat.

M-am trezit la 8.30, mi-am pregatit micul dejun, am verificat ce mai e in online si ma tot gandeam acum ce o sa fac? curatenie nu-i cazul, mancare inca mai am, mallurile n-am chef sa le bat, pentru plimbare  e prea devreme si salvarea a venit de la altii. Daca eu nu stiam altii erau foarte hotarati.

Va las imaginile sa vorbeasca despre ziua de astazi. Tot ce pot spune eu e ca  a fost fabuloasa, mi-a placut foarte mult. Multumesc!

 

Voi ce ati facut astazi? Sunteti pregatiti pentru a reincepe activitatea?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Si acum ce?

  1. Nice 02/01/2012 la 21:23 Reply

    La Multi Ani, Lilly. 🙂 Pana la urma vad ca te-ai hotarat sa-mi asculti sfatul si ai adus pozele mult asteptate. 😀 Totusi, pe mine m-ai bagat in ceata, ce zona e? Mi-a placut mult cabana, ce ati facut acolo? 😛

  2. Lilly 02/01/2012 la 21:40 Reply

    este Pensiunea Lara de pe Valea Ierii. e destul de aproape de Cluj si e deosebit de frumos, nu am reusit eu sa surprind in poze toata frumusetea locului dar pot spune ca merita vizitat 🙂
    mi-ar placea sa ajung si vara acolo, padurea, lacul, si tot ce e amenajat acolo arata foarte bine http://www.pensiunealara.com/
    am fost in plimbare 🙂 si mai vreau!

  3. DianaEmma 02/01/2012 la 21:53 Reply

    Ultima zi de concediu… așa că am ajuns la amiază în București și am început să pun la punct cu casa, ceva aprovizionare, ceva articole pentru săptămâna viitoare, ceva probleme de rezolvat pe ici, pe colo.

  4. Lilly 02/01/2012 la 21:54 Reply

    punct si de la capat 🙂 de maine ne luam in spate povara numita 2012 si avem nevoie de energie ca sa rezistam
    spor la treaba! si trezire usoara maine 😉

  5. Roscata (@visdetoamna) 03/01/2012 la 1:31 Reply

    Eu am si inceput munca deja:(.
    Faine poze :).

    • Lilly 03/01/2012 la 14:22 Reply

      am inceput si eu azi munca 🙂 si e asa de greu, nu reusesc sa ma mobilizez
      de maine sigur o sa fie mai bine 🙂

  6. Marmotica 03/01/2012 la 13:07 Reply

    La multi ani ! Si eu sunt la munca deja , a trebuit sa intru in ritm 😦 Si era asa de bine acasaa. Foarte frumos peisajul, noi am fost pe Valea Doftanei si am poposit pentru o ciorba la o pensiune tare draguta acolo. Deci ne-am plimbat si noi putintel.

  7. Lilly 03/01/2012 la 14:24 Reply

    🙂 inseamna ca ai petrecut foarte bine. astept poze 🙂
    adevarul e ca sunt multe locuri frumoase care merita vazute si macar asa din cand in cand sa mai iesim si noi
    spor la treaba!

  8. colorbliss 04/01/2012 la 15:07 Reply

    Waaa, cate amintiri mi-ai trezit cu pozele astea 😛 Pensiunea Lara, e minunat acolo vara, daca vei avea ocazia sa mergi si in anotimpul calduros, sa nu eziti! In Valea Ierii mi-am petrecut cate 2-3 saptamani din vacanta de vara, de-a lungul multor ani. Aveam cabana in varful muntelui… Ma rog, cabana e inca acolo, eu nu mai merg…

    Dar e minunata zona…

  9. Lilly 04/01/2012 la 20:40 Reply

    si mie mi-ar placea sa am o cabana in acae zona, e deosebit de frumoasa 🙂
    poate al vara o sa ajung iarasi 🙂
    eu zic ca esti norocoasa ca ai petrecut atata timp acolo 🙂

  10. Pato Basil 04/01/2012 la 21:00 Reply

    La multi ani…frumos peisajul prezentat!
    Pacat ca nu era prea alb :(… ar fi avut alt farmec.

  11. Lilly 04/01/2012 la 21:15 Reply

    la multi ani! la multi bani!
    era putina zapada si apa, lacul, destul de inghetate 😀
    cand o sa mai ninga o sa fie mai multa 🙂

Lasă un răspuns

