Fara sot!

Era in ajun de anul nou si ma pregateam sa fac bunatati, ca doar nu putea sa ma prinda anul nou cu frigiderul gol si nici nu se cuvenea sa trantesc oalele chiar in ziua de intai.

Si cum cheful era pe masura poftele m-am pus pe facut o prajitura ca fara dulce la mine nu functioneaza nimic, nici chiar eu. Evident in astfel de momente chiuveta se umple de vase murdare si abia daca te mai poti misca in bucatarie cand imi pun poftele in actiune.

Cum deschid usa de la cuptor sa verific daca s-a infoiat aluatul dintr-o neatentie sau prea mare dorinta imi ard mana. Dar nu oricum, asa o dunga buna pe antebrat care sa nu treaca usor, sa-mi aminteasca tot anul ce harnicuta eram candva.

Si au si vai si sufla si pune apa si ustura siiiiiii rabzi ca n-ai ce face, inghiti in sec si iti continui actiunea ca doar esti si in criza de timp.

Si ma mai invart de 3 ori si suna telefonul, si schimb de retete la telefon, si urari de bine, si invitatii de party, si evident cum sa stau calma sa astept sa termin convorbirea? doar pot face cel putin 3 lucruri in acelasi timp, cred ca orice femeie poate, ma apuc de spalat vase, sters si asezat la loc. Si bufff, cade un capac, nici nu stiti cum suna un capac emailat cand cade pe gresie, zici ca-i bomba atomica.

Dar ce credeti ca m-am linistit? vise, am continuat sa vorbesc la telefon, sa supraveghez cuptorul, sa sterg vase si sa le scap de mana, pentru ca in secunda doi a alunecat o farfurie din setul meu de luminarc. Astea se sparg? pai da. Praf si pulbere s-a facut. Si cum sa-mi para rau? doar cioburile aduc noroc, si era si ajunul anului nou, doar setul meu era fara sot, descompletat.

Am adunat totul intr-un sac menajer care evident cand l-am ridicat de jos s-a taiat tot, pai… distractia trebuia sa continue, nu se putea opri aici.

Noroc cu Popa care mi-a ridicat moralul. A venit cu Botezul Domnului si dupa ce  a stropit prin casa mi-a dat o bombonica. I-am zambit drept multumire, si pentru acest zambet am mai primit multe urari de bine cuprinse intr-o imbratisare si un set de pupaturi.

Si eu am fost socata de acest gest, poate asa-i moda ca si anu trecut m-o pupat, dar anu asta vad ca s-a adaugat bombonica si imbratisarea. Anul viitor mai vedem.

Si da despre setul de farfurii vorbeam aici, ca nu mai gasesc farfurie ca sa o inlocuiesc pe cea sparta dar nu ma dau batuta, nu pot sa las setul fara sot.

Care e ultimul obiect pierdut sau spart de catre voi?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

18 gânduri despre „Fara sot!

  1. Pato Basil 20/01/2012 la 23:21 Reply

    ce sa zic… daca e preot e musai sa fie casatorit… deci ai grija sa nu incurci caile „domnului” :))
    ce te mai joci cu aceste cuvinte minunate( „cucu” e cacofonie si a trebuit sa renunt si am bagat si „aceste”)

  2. Lilly 20/01/2012 la 23:32 Reply

    :))) am grija! is un injer fara aripi 🙂
    popa-i insurat desigur, cu familie, dar na……..ce sa zic mai mult de atat?
    imi plac jocurile de cuvinte 😉

  3. Nice 21/01/2012 la 0:19 Reply

    Lilly, ce amintiri m-ai trezit cu acest articol. 😦 Sunt extrem de mahnita…in urma cu circa o luna mi-am pierdut bijuteriile mele favorite(inelul si cerceii preferati). Pur si simplu au disparut fara urma din casa. De atunci sunt neconsolata, caci le adoram.
    😦
    De spart, probabil un pahar. Cand raman singura acasa am mania sa sparg diferite obiecte din bucatarie. Farfurii si pahare de regula.

  4. Lilly 21/01/2012 la 12:18 Reply

    eu zic ca sunt undeva ratacite, cum sa dispara asa brusc din casa? poate au cazut dupa sertar, sau le-ai mutat lofcul in care le tineai si ai uitat, eu patesc frecvent asta 😀
    o sa le gasesti sunt sigura 🙂
    te consideri o persoana neindemanatica sau pur si simplu neatentia ?

    • Nice 21/01/2012 la 15:44 Reply

      Asa m-am gandit si eu, ca sunt ratacite pe undeva prin casa. Le tot caut de o luna fara niciun rezultat. 😦 Mi-am luat gandul de la ele.
      Neindemanatica, neatenta, grabita, aeriana…toate la un loc. 😀 Macel fac in casa cand sunt singura. 😦 :))

  5. Lilly 21/01/2012 la 16:49 Reply

    ce o sa te bucuri atunci cand le gasesti 🙂
    la ce ai enumerat tu nici n-are cum iesi altfel decat cu ceva cioburi in urma :)))

  6. Roșcata 21/01/2012 la 17:47 Reply

    In ultimul timp nu prea am spart nimic dar, de fel, sunt foarte neindemanatica. 😀

  7. Lilly 21/01/2012 la 17:51 Reply

    esti cuminte atunci 🙂
    nu cred ca esti chiar asa de neindemanatica, am vazut prea multe lucruri faine facute de tine 🙂

  8. colorbliss 22/01/2012 la 9:08 Reply

    Mi-am pierdut o gentuta mica, neagra :)) Nu o mai gasesc niciunde! Iar in noaptea de revelion, am aruncat in tomberon platoul pe care mama imi pregatise tot felu’ de bunataturi. Pur si simplu nu mi-am dat seama… aveam impresia ca arunc resturi, gunoaie. Am constientizat isprava la sunetul produs de ciocnirea platoului cu fundul tomberonului :))

    Oricum, Lilly draga, mai redu din activitatile simultane pe care le faci 😀 Cum ti se prezinta mana?

  9. Lilly 22/01/2012 la 12:06 Reply

    ai aruncat platoul cu tot cu bunatati? offfff….cioburile aduc noroc, clar 🙂 cred ca o sa ai un an minunat 😉
    Iulia, de ce crezi ca noi suntem de 3 ori femei? tocmai pentru ca putem face mai multe in acelasi timp si putem si rabda multe 😀
    mana e ok, a ramas doar cicatricea si o sa raman cu semn inca ceva timp, apoi o sa treaca de tot, sper eu 🙂

    • Nice 22/01/2012 la 13:41 Reply

      Pe tema asta pregatesc eu (de mai mult timp) un articol. Sper sa-l definitivez in cateva minute. 😀

      • Lilly 22/01/2012 la 13:58

        asteptam cu drag 🙂

  10. colorbliss 22/01/2012 la 12:14 Reply

    Cu o parte din bunatati :)) O parte din ele erau deja consumate de fomisti 😀 Eh, putem, putem, dar n-ar strica sa ne mai si oprim uneori, sa le luam pe rand :))) Ca uite ce se intampla 😛
    Sper sa iti treaca repejor si cicatricea!

  11. Lilly 22/01/2012 la 12:19 Reply

    nu zici tu rau ce zici dar la mine e mai greu ca m-am obisnuit asa 🙂
    merci pentru grija!

  12. aura 20/02/2015 la 15:32 Reply

    Buna, intrebarea mea chiar e pe bune. Farfuria Luminarc s-a facut cioburi mici mici ca la parbriz sau a eamas bucăți mai intregi? Intreb fiindca fiul meu a spart una dar a explodat de-a dreptul si in aschii mici foarte periculoase.

    • Lilly 20/02/2015 la 19:15 Reply

      Buna! din cate imi amintesc au fost si bucati mari dar si mici mici. chiar daca e luminarc nu e un material securizat. la parbrize sticla e securizata, se face ca o panza de paianjen, nu sare dar la ceramice se fac inclusiv aschii. Trebuie sa fim atenti cu cei mici pt ca se pot rani.

  13. aura 20/02/2015 la 23:12 Reply

    Multam pentru răspuns. Asa este, la cei mici e periculoasă, dar acum plastic scrie pe meniu :)).

  14. Lilly 22/02/2015 la 17:21 Reply

    Cu mult drag! 🙂

Lasă un răspuns

