Beautiful!

Violeta mea traieste in lumea ei, infloreste, straluceste de sanatate si e nepasatoare cand priveste din geam fulgii mari de zapada, oamenii grabiti de ger si nici nu-i pasa de codul galben si portocaliu, de stirile de ultima ora, de mormanele de zapada, de viscol si feezing rain. Ea isi traieste propriul destin departe de orice intemperie.

Tu ce floare ai vrea sa fi?

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

25 de gânduri despre „Beautiful!

  1. Marmotica 05/02/2012 la 14:24 Reply

    Ce frumoasa e! N-are nicio treaba cu vremea de afara , chiar ca e in lumea ei :p Si de cate ori infloreste ? Are perioade sau cum e cu ea ? Hmmm, daca as fi o floare as vrea sa fiu una care infloreste tot timpul indiferent de vreme.

    • Lilly 05/02/2012 la 16:30 Reply

      am incercat de mai multe ori sa cresc violete de parma dar fara succes, si anul trecut o prietena mi-a dat doi pui sa incerc iarasi, si le-am plantat intr-un ghiveci nu prea increzatoare. din fericire s-au prins ambii pui si a inceput sa infloreasca si sa se dezvolte foarte frumos ceea ce este o incantare pentru mine 🙂 infloreste de mai multe ori pe an si e iubitoare de lumina. ii place foarte mult in geam 🙂
      mai am una primita de ziua mea dar la aceea nu-i merge asa de bine, sper sa-si revina 🙂
      O Violeta de Parma! 🙂 si ce culoare preferi?

      • Marmotica 07/02/2012 la 16:50

        Am avut albe si roz si le-am omorat 😆 Unde stau acum nu am destula lumina, asa ca am doar 3 cactusi , 1 bambus si o aloe. Cred ca imi plac alea albe cel mai mult 🙂

      • Lilly 07/02/2012 la 23:04

        niciodata nu am avut albe dar am vazut ca-s foarte frumoase 🙂 si eu am probleme cu lumina iar violetele sunt mare iubitoare de lumina 🙂
        cactusi nu mai am 😀 ai tai infloresc?
        imi plac plantele care fac flori 🙂

  2. Lala 05/02/2012 la 16:24 Reply

    Tare draguta floarea ta! Eu am pus prin septembrie un bulb de avocado in pamant si prin decembrie a inceput sa creasca, acum e destul de mare. Il ud cam la 3 zile, dar nu stiu prea multe despre aceasta planta (sau copac :D), am sa ma interesez.
    In legatura cu intrebarea ta, cred ca mi-as dori sa fiu un iris ;))

  3. Lilly 05/02/2012 la 16:33 Reply

    Bine ai venit Lala!
    waw ce interesant 🙂 o sa ai un copacel cu fructe de avocado, nice 🙂
    sunt foarte frumosi irisii, imi plac si mei mult cand infloresc vara, au o culoare superba 🙂

  4. addicted 05/02/2012 la 16:39 Reply

    Ador, adoooor aceasta culoare!!! Una din camerele din viitoarea mea casa va fi clar in aceasta nuanta. 🙂
    Mie mi-ar place sa fiu… aloe vera. 🙂

  5. Lilly 05/02/2012 la 16:44 Reply

    e o culoare foarte frumoasa, si eu o ador 🙂 si mi se pare asa relaxanta si placuta 🙂
    ma inviti si pe mine sa vad camera, cand o sa fie gata? 🙂
    aloe vera are foarte multe beneficii terapeutice, sa inteleg ca ai vrea sa ajuti multa lume 🙂 ai o inima mare!

    • addicted 08/02/2012 la 9:40 Reply

      Uite ca eu nu am privit asa lucrurile. 🙂 Imi place floarea, imi place felul cum infloreste si cum singura se intretine…
      Inima (prea) mare spun cei din jur ca am!

      • Lilly 08/02/2012 la 20:39

        m-am prins si eu 🙂

  6. Nice 05/02/2012 la 18:35 Reply

    E tare frumoasa, sa ai mare grija de ea. 🙂 Mie imi plac mult freziile, sunt atat de delicate…
    Tocmai pusesem si eu mai devreme pe fb imagini cu o planta foarte draguta, de pe pervazul meu, anturium parca se numeste, nu stiu daca ai remarcat-o. E rosie ca focul. 😛

  7. Lilly 05/02/2012 la 19:03 Reply

    merci, am am 🙂
    am vazut poza, e tare faina
    imi plac si mie frezile cum miroas, sunt flori foarte delicate 🙂

  8. Mihai Motrescu 05/02/2012 la 23:08 Reply

    ce tare floare ai:) cred ca e un motiv de bucurie pentru tine

  9. […] Calin, Grupul porcilor abjecti, Adrian Voicu, Alex Mazilu, Alecu Racoviceanu, Gabi, Grapefruit, Lily, Paul, Klausen, Madi si Onu, Motanul, Marin, Melami, Ling Ping, Vera, Doru, Stefania, Like […]

  10. Lilly 06/02/2012 la 17:48 Reply

    asa-i! 🙂 cea mai tare si mai violeta 🙂
    daaa, zilnic o admir 🙂

  11. Hapi. River_woman 07/02/2012 la 0:19 Reply

    Vreau sa fiu buruiana. Alea nu sunt asa sensibile la mediul inconjurator 😀

  12. Lilly 07/02/2012 la 23:00 Reply

    :)))) ce simpatica esti! asta e pe principiul „ce-i rau nu piere!”

    • Hapi2233 09/02/2012 la 12:30 Reply

      Exact
      Nu ma culege nimeni sa ma „puna pe rana” 🙂

      • Lilly 09/02/2012 la 17:48

        ei na. cine stie cate rani ai vindecat 😉 si nici nu stii! 🙂

  13. Marmotica 08/02/2012 la 13:54 Reply

    @Lilly, au inflorit, astept primavara sa vad daca o sa mai am bucuria de a vedea floricele la ei.

  14. Lilly 08/02/2012 la 20:41 Reply

    ce frumos! 🙂 daca infloresc vreau si eu poze 🙂

  15. Tury 10/02/2012 la 19:54 Reply

    Floare de cactus! 😀

  16. Lilly 10/02/2012 la 20:05 Reply

    foarte frumos 🙂 o floare extrem de delicata si frumoasa

    • Tury 10/02/2012 la 20:14 Reply

      Daa! *

  17. Lilly 10/02/2012 la 20:18 Reply

    seamana cu personalitatea ta 🙂

Lasă un răspuns

