Bubite de inimioara!

Peste tot in media si in comercial vedem oferte si pregatiri pentru a intampina cum se cuvine ziua dragostei. Stiu din anii trecuti ca voi, cei care ma cititi, nu vreti sa auziti de Valentine’s day, ca nu aveti nevoie de o zi anume pentru a va celebra dragoste, ziua indragostitilor poate fi oricand, si ca tot ce se intampla in jurul nostru e doar un mod de a atrage din partea comerciantilor, un motiv in plus pentru a creste vanzarile. Inimioarele imprimate pe cutiile de ciocolata, plusurile pline de inimioare, cazarea la munte intr-o camera plina de petale de trandafiri asezate sub forma de inimioare, sampania servita la pat, si buchetul de trandafiri rosii vi se par chicioase. Sunt toate prea tipicare, sarbatoarea-i imprumutata si parca nu se potriveste.

Si eu simt la fel, parca aceste dovezi de romantism nu-s pe placul meu, nu ma vad acum plimbandu-ma cu o perna in forma de inimioara pe strada, mancand inimioare de ciocolata sau adunand petalele de trandafiri de pe jos, parca nu-i pentru mine.

Asa gandesc acum dar nu asa gandeam cand eram adolescenta. Atunci imi doream sa ma invite iubitul in oras, sa-mi ofere un plus inimioara, sa particip la un concurs de sarutat pana te ustura buzele, sa ma marit pentru o zi, sa petrec o seara romantica intr-un local intr-o ambianta romantica, sa simt cum pluteste dragostea in aer si cum ma imbat cu ea.

Ei, cred ca fiecare varsta cu farmecul ei. Atunci mi se parea ceva fantastic iar acum nu gust deloc aceasta sarbatoare, nu-mi doresc sa sarbatoresc, defapt sincer ma cam lasa rece, trec toate pe langa mine si nici macar nu ma ating.

Sper sa nu faceti alergie la aceasta sarbatoare si sa va iasa bubite de inimioare! 🙂

Tu ce dovada a dragostei preferi?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

33 de gânduri despre „Bubite de inimioara!

  1. Hapi2233 09/02/2012 la 20:04 Reply

    Nu ma consider deloc o persoana romantica. Nu imi trebuie flori si miorlaieli cu o anumita ocazie
    Pentru mine conteaza grija si respectul, chiar si rasfatul cateodata dar astea nu au de-a face cu vreo inclinatie romantica. Sa-mi pregateasca baia din cand in cand, sa-mi ofere un cadou care-mi place (nu neaparat ceva scump) sa ma lase sa aleg urmatoarea vacanta ………Deocamdata am toate aceste lucruri si imi doresc sa nu se schimbe nimic 🙂
    Valentine Day pentru mine nu exista 🙂

  2. Lilly 09/02/2012 la 21:07 Reply

    ma bucur pentru tine ca esti happy 🙂 starea asta nu trebuie sa se schimbe niciodata
    respectul si grija celuilalt le consider si eu esentiale intr-o relatie, inimioarele nu 😀
    rasfat placut oricand simti nevoia!

  3. Marmotica 09/02/2012 la 21:45 Reply

    Niciodata nu am sarbatorit Vali’s Day sau ziua lu’ Vali, asa cum obisnuiam sa ii spun. Nici acum de cand il am pe dl marmot . Chiar ma amuza inimioarele alea roz imense pe care scrie te iubesc! I-am zis in gluma, ca asa ceva vreau sa imi ia. Consider ca e o zi ca oricare alta si dovezile de dragoste sunt pentru mine acelea simple ,dar de efect. Si acelea care sunt facute in oricare din zilele saptamanii si nu intr-o zi anume 🙂

  4. Lilly 09/02/2012 la 21:51 Reply

    vali’s day! :))))) ce funny suna!
    sa-l vezi pe domnul Marmot cu o inima mare roz sau rosie inscriptionata cu te iubesc ca intra pe usa cum ai reactiona? 🙂
    ia spune cateva dovezi de dragoste simple care iti plac tie?

  5. Marmotica 09/02/2012 la 22:10 Reply

    Cred ca i-as zice ceva de genul : Alooo, cadourile pt amanta te rog sa le pui in masina 😆 Nu e stilul lui si nu cred ca ar face asta decat in spirit de gluma. Pai sa vedem : imi incalzeste masina dimineata , s-a uitat la Mr.Popper’s penguins cu mine ( tot a refuzat el, ca nu are chef, dar pana la urma a clacat :mrgreen: ) imi face sandvisuri din cand in cand si exact atunci cand nu ma astept si cand stam in patut la caldurica se intoarce spre mine , ma mangaie pe fata si imi sopteste : te iubesc marmotica mea ! … si de aici incep sa rosesc 😛 De obicei sunt chestii la care nu ma astept si reuseste sa ma surprinda de fiecare data .

    • Lilly 10/02/2012 la 18:32 Reply

      chiar ca te rasfata si e si romantic cand te astepti cel mai putin 🙂
      sunteti un cuplu minunat care isi traieste si sarbatoreste dragostea in fiecare zi prin lucruri simple 🙂
      nu trebuie sa rosesti 😉

  6. crip71 09/02/2012 la 22:26 Reply

    dovezi de dragoste …
    Cand ma asculta , e cea mai mare dovada de dragoste . Asta e calitatea sentimentului iubirii , ca iti da puterea sa iesi din starea de egoism si sa pui interesul celuilalt inaintea dorintelor tale .

    • Lilly 10/02/2012 la 18:35 Reply

      cred ca e reciproca faza cu ascultatul si ea si el au nevoie de asta 🙂
      sunt total de acord cu tine, asta-i dragostea adevarata 🙂

  7. Nice 10/02/2012 la 1:41 Reply

    Sa ma respecte si sa ma asculte, sa fie alaturi de mine la bine si la greu. Si da, prefer sa-mi dea dovezi zilnic, nu o data pe an!
    Gerul asta cumplit e deprimant, asa ca nu am chef de sarbatori, inimioare, ciocolata. Pe mine m-ar face fericita doar venirea primaverii. Ma rog, stiu ca nu prea sunt ontopic, dar imi spun si eu pasul pe unde apuc. :))

    • Lilly 10/02/2012 la 18:37 Reply

      daca ti-ar aduce primavara in dar ce ai spune? e o dovada de dragoste? 🙂
      ….
      vine si primavara dar ajunge mai tarziu 🙂

      • Nice 10/02/2012 la 20:08

        Cea mai mare si mai frumoasa dovada de dragoste. Lui ii place insa (si) iarna. 😛

      • Lilly 10/02/2012 la 20:16

        atunci e simplu acum va bucurati de iarna si de beneficiile ei iar la primavara de tot ce e mai frumos in natura 🙂

  8. Roșcata 10/02/2012 la 11:17 Reply

    Prefer sa fie dragastos, sa’mi spuna ca ma iubeste si sa ma aprecieze in fiecare zi, si eu pe el, nu numai in zilele „speciale”. Nu prea tinem noi Zilele Dragostei, preferam sa ne facem cadouri cand simtim nevoia, nu neaparat cand suntem nevoiti. :))).

    • Lilly 10/02/2012 la 18:40 Reply

      cine face cele mai multe cadouri? el sau tu? 🙂 nu ca ar conta 😉

      • Roșcata 10/02/2012 la 23:57

        eu ca el e total pierdut cand vine vorba de cadouri :))

      • Lilly 11/02/2012 la 15:14

        🙂 si o imbratisare sau un pupic pot fi considerate cadouri pretioase cand e vorba de dragoste 🙂

  9. Gabi 10/02/2012 la 16:17 Reply

    Daca-si aduce aminte sa-mi ia din cand in cand o ciocolata sau o punga de pufuleti doar pentru mine si mai nimereste si exact marca, e indeajuns pentru minte:) N-am scheme si nici nu vreau sa il complic sau sa ma complic. Planurile sunt ca nunta perfecta: nu ies niciodata cum vrei:))

    • Lilly 10/02/2012 la 18:44 Reply

      Bine ai vent Gabi!
      in gesturile mici sta dragostea adevarata 🙂
      esti o fire romantica? iti plac inimioarele?

      • Gabi 11/02/2012 la 17:45

        🙂 Bine va gasii. Nu stiu daca sunt, habar n-am:)

      • Lilly 11/02/2012 la 22:51

        ai tot timpul sa afli 🙂

  10. Bobel 10/02/2012 la 18:08 Reply

    Eu nu ma duc nici unde cu nime :))
    Dar nu inteleg o chestie… Doar de ziua indragostitilor trebuie sa faci ceva special ? Adica inteleg ca e o zi dedicata si speciala dar se pot face lucruri frumoase si in restul anului zilnic.

  11. Lilly 10/02/2012 la 18:55 Reply

    nici noi nu mergem nicaieri, stam aici si dezbatem 🙂 bine ai venit Bobel!
    dupa cum vezi si in comentariile de mai sus toata lumea intelege prin ziua dragostei faptul ca dragostea se rezuma la o singura zi, ceea ce nu-i drept, la fel cum nu e Craciun in fiecare zi, sau nu e ziua noastra in fiecare zi, asa-i si cu valentinul asta.
    putem lua cel mai simplu exemplu daca cineva iti spune la multi ani si nu-i ziua ta reactionezi ciudat, dar daca e ziua ta parca astepti sa te sune lumea, sa-si aminteasca macar o secunda de tine.
    mie nu sarbatoarea in sine mi se pare urata, nici pe departe, ci ceea ce o caracterizeaza, adica am trecut de faza cu inimioare, casatorit pentru o zi, sarutat in strada, mers in club imbracata ca o inimioara 🙂 asta mi se pare chicios.
    din punctul meu de vedere sarbatorile au scopul de a venera ceva, de a scoate in evidenta nu de a rezuma totul doar la o zi 🙂
    fiecare are propriul mod de a trai si sarbatori dragostea!

  12. addicted 10/02/2012 la 19:52 Reply

    Eu tot zic ca sunt mai cu mot si sarbatoresc in fiecare zi. Na!! 😆

  13. Lilly 10/02/2012 la 19:53 Reply

    normal 🙂
    si cum ai sarbatorit ieri dragostea?

  14. tink3rbe11 11/02/2012 la 13:56 Reply

    Sunt o fire romantica dar cele mediatizate ma lasa rece.Se da atata importanta evenimentului incat ne manifestam „comercial”.
    Nu sarbatoresc si nu tin cont de acea zi…dragostea se sarbatoreste in fiecare zi .

  15. Lilly 11/02/2012 la 15:12 Reply

    🙂 deci, toata lume are alergie la sarbatorile astea comerciale 🙂
    cum ai sarbatorit ieri dragostea?

  16. Pato Basil 12/02/2012 la 14:55 Reply

    eu sper ca 2012 sa-mi dea cu plus :), momenta a fost si la mine chiar cu datorii, nu doar pe zero 😛

  17. Lilly 12/02/2012 la 15:08 Reply

    sa inteleg ca anu asta sarbatoresti Valentinul?

  18. Lilly 12/02/2012 la 15:14 Reply

    in sfarsit cineva care nu-i alergic la inimioare 🙂

  19. […] Uite că Lilly s-a explicat atât de frumos încât nu mai are rost să mai fac şi eu un articol în care să vorbesc de ziua asta a îndrăgostiţilor. […]

  20. artificiality 15/02/2012 la 23:53 Reply

    Prefer sinceritatea dincolo de orice cadou material. Cred că e mult mai cuantificabilă decât ceva făcut din tradiţie sau presiune socială.

  21. Lilly 16/02/2012 la 20:53 Reply

    cred ca toti preferam sinceritatea dar ne place sa ne bucuram si de lucruri matariale sau gesturi care intaresc anumite sentimente 🙂

Lasă un răspuns

