Ce vrei tu si ce vrea el?

 Dupa o anumita varsta si o perioada indelungata de singuratate e foarte greu sa gasesti pe cineva dornic si potrivit pentru o relatie stabila, cei buni sunt deja luati, iar cei ramasi au cel putin o problema. Evident ca si eu intru in aceasi oala, daca nu as avea o problema nu as fi aici.

Analizand eu situatia respectiva am constientizat ceva legat de dorinta unui barbat si dorinta unei femei atunci cand intra intr-o relatie.

Un barbat intalneste o femeie, daca ajunge sa-i faca curte clar e atras de aspectul fizic, clar isi doreste sa o aiba cat mai repede, nu conteaza ca nu simte decat atractie, important e ca ea sa-i cada in plasa si apoi daca se intampla sa mearga bine lucrurile si sa functioneze poate la un moment dat ajunge sa se indragosteasca de ea, sa dezvolte sentimente. Nu are nevoie de siguranta, nu-si doreste sa simta pamantul sub picioare, nu-si doreste ca femeia respectiva sa fie cine stie ce, nu-si pune intrebari, nu se loveste de bariere, testeaza si daca iese testul merge mai departe, daca nu face stanga imprejur si merge to next one. As compara asta cu un drive test facut la o masina. Sunt atatea companii incat nu se lasa prins in prima plasa, pana nu simte adrenalina sub talpa nu dezvolta sentimente, nu se ataseaza.

O femeie intalneste un barbat, il studiaza, vrea sa stie in ce se baga, asteapta sa faca el primul pas, ii place sa fie cucerita, alintata, sa se simta sigura in acea relatie, dezvolta sentimente, se indragosteste, isi pune sperante, se lasa dusa de val si daca i se raspunde pozitiv se implica in relatie trup si suflet. Abia atunci cand are sentimente se poate implica, altfel i se pare ca-i superficiala. Daca facem comparatia cu drive testul sa stiti ca o sa cumpere masina daca ii asigura confortul necesar, are o culoare frumoasa si se simte in siguranta, nu trebuie sa simta adrenalina ca sa se indragosteasca de ea.

 Ceea ce constientizeaza mai putin barbatii e faptul ca pentru o femeie e foarte usor sa obtina sex, hai sa fim seriosi, doritori sunt destui, nu ramanem in pana daca hormonii nostrii topaie chiar daca asta se intampla mai rar, pentru ca avem alte moduri de aplanare a conflictelor la nivel hormonal. Nu zic ca nu-i valabil si de cealalta baricada, in randul barbatilor, doar ca trebuie sa plateasca mai mult decat un blink blink dat din gene.

Siguranta si stabilitatea pentru o femeie este data de sentimente, ele ne asigura ca nu gresim, ele ne spun ca in dragoste totul e permis. In schimb un barbat nu are nevoie de asa ceva, de cele mai multe ori ei se simt stabili si siguri in propria piele, nu au nevoie de sentimente pentru a intari asta.

Suntem diferiti si functionam diferit!

Morala: daca femeile ar gandi si simti mai putin si barbatii ar fi mai receptivi la nevoile noastre lumea ar fi mai fericita!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Ce vrei tu si ce vrea el?

  1. Marmotica 13/02/2012 la 13:10 Reply

    Hmm, eu cred ca si barbatii au nevoie de sentimente pentru a se simti ok intr-o relatie. La un moment nu le mai ajunge partea cu fun-ul, daca iti doresc ceva serios vor sta pe ganduri si vor analiza bine situatia. Evident ca asta nu o sa arate ei niciodata, dar deep down inside au si ei nevoie de asta. Cel putin asa cred eu.

    • Lilly 13/02/2012 la 21:51 Reply

      total deacord cu ceea ce spui tu, dar calea pana acolo e diferita 🙂
      ei vad altfel lucrurile fata de noi femeile :D, sunt mai relaxati, nu se lasa atinsi de toate nimicurile, daca iese ceva bine daca nu tot bine 🙂

      • Marmotica 14/02/2012 la 11:06

        adevarat sunt mult mai relaxati, fata de noi 😛

  2. Nice 13/02/2012 la 20:08 Reply

    Demult nu am mai citit un articol atat de bun, care sa-mi placa atat de mult, tocmai pentru ca pune punctul pe i, ca arata clar diferenta dintre cele doua sexe. Ca mai exista si exceptii, e normal, ele intaresc regula. Dar in mare situatia se prezinta exact asa cum ai descris-o tu. Big like, nu stiu ce as mai putea adauga.

  3. Lilly 13/02/2012 la 22:08 Reply

    multumesc mult Nice!
    sincer am simtit nevoia sa expun aceste pareri( ma simt mai bine acum 🙂 ) desi dupa ce am postat am avut emotii, nu stiam ce reactie voi starni? sau daca o sa starnesc o reactie 🙂
    oricum din cand in cand e bine sa pui punctul pe i si sa zici lucrurilor pe nume, sa spui ce simti 🙂 macar te descarci 😉

  4. crip71 14/02/2012 la 23:24 Reply

    nu ma mir ca nu te-ai maritat pana acum , daca asta este parerea ta despre barbati …
    „Un barbat intalneste o femeie, daca ajunge sa-i faca curte clar e atras de aspectul fizic” – nu toti suntem Feti Frumosi si Ilene Cosanzene , fiecare se orienteaza spre ceea ce isi poate permite ( ca asa e de cand lumea , frumos cu frumos se ia – vorba din batrani ).
    „clar isi doreste sa o aiba cat mai repede” – da, insa daca va dori sa-i fie sotie nu-si va permite sa-i faca avansuri mai mult decat i sa va permite .
    ” nu conteaza ca nu simte decat atractie, important e ca ea sa-i cada in plasa si apoi daca se intampla sa mearga bine lucrurile si sa functioneze poate la un moment dat ajunge sa se indragosteasca de ea, sa dezvolte sentimente.” – total eronat !!!! Daca ii va cadea in plasa usor ,e aproape sigur ca nu o va iubi si nu o va lua de nevasta . Barbatului ii plac curvele ca sa se distreze , insa cand e vorba de casatorie o prefera pe cea virtuoasa . Mi se pare normal .
    „Nu are nevoie de siguranta” – hehehe , cine te-a pacalit ?
    ” nu-si doreste sa simta pamantul sub picioare” – parerea ta (falsa)
    ” nu-si doreste ca femeia respectiva sa fie cine stie ce” – daca e numai pentru o dupa-amiaza , posibil … daca nu , ma indoiesc…
    „nu-si pune intrebari” – cu alte cuvinte , toti barbatii e prosti !
    „nu se loveste de bariere” – pai barierele le puneau femeile … mai demult , pe cand aveau mai multa minte …acum trag ele de tine sa sari in pat ! – imi pare rau , insa asta e adevarul …
    Genul de barbat despre care vorbesti tu e ala care umbla prin cluburi , discoteci , etc. , is frumusei si cu o tara de muschi , charismatici si cu mare priza la don’soare si care la 40 ani gandesc si se comporta tot ca niste adolescenti .
    Tu nu ai ochi decat pentru astia ?

  5. Lilly 15/02/2012 la 18:46 Reply

    in sfarsit aflu si parerea unui barbat 😉

    nici nu ma marit! niciodata!
    ai citit totul motamo, nimic printre randuri 🙂 intotdeauna mi-au placut si am respectat barbatii care stiu ce vor si faptul ca in comparatie cu noi femeile sunt mult mai puternici si traiesc altfel anumite momente 🙂
    categoria despre care vorbesc eu e cea a barbatilor ramasi, am si spus din start ca cei buni sunt deja luati, iar cei ramasi au minim o problema 🙂
    cu ce sunt eu vinovata ca doar peste asemenea dau? degeaba am eu ochi pentru altceva daca altceva nu este 🙂

    • otilia 15/02/2012 la 21:47 Reply

      Au Lilly, cum nu vreau eu sa dau peste articole de dragoste si numa’ peste de-astea dau :))
      „cei buni sunt deja luati, iar cei ramasi au minim o problema”…ma intreb oare asa se spune si despre ele?:))
      In fine, fain articolul. nici eu n-am mare lucru de spus..Poate decat ca eu cred ca si barbatii au nevoie de sentimente (din cealalta parte) pentru a le confirma siguranta si stabilitatea relatiei.

    • crip71 16/02/2012 la 23:27 Reply

      draga Lilly , eu am o sora care s-a maritat la 36 ani . Bine-nteles , el este divortat , insa par ca se impaca bine . Am o cumnata de 37 ani , nemaritata , ce duce „tratative” de cinci ani cu unu sa o ia de nevasta . Deasemenea cunosc destule fete de varsta asta singure . Pentru unele e o adevarat drama . Si-mi pare sincer rau pentru ele , caci sunt fete bune , cuminti .
      Din cate am putut sa observ eu , cred ca vina de a nu-si fi gasit jumatatea le apartine . Sunt sigur ca fiecare a trecut pe langa Printul ei , insa nu au avut ochi sa-l vada la momentul potrivit . Si viata e atat de scurta…
      Eu zic sa nu te lasi . Niciodata nu stii ce-ti rezerva viitorul !
      Eu am o matusa care s-a maritat la 42 ani a treia oara ( de primul sot a divortat si al doilea a murit) . Mai am o matusa careia i-a murit sotul la vreo 45 ani si s-a maritat cu unu care fusese coleg de clasa cu fiica-sa .
      Deci , nu te da , nu te lasa … viata in doi este mai usoara .

      • Lilly 17/02/2012 la 22:47

        🙂 waw! multe exemple in jurul tau
        se pare ca fetele bune si cuminti n-au noroc, sau au mai greu, asa inteleg din ce ai spus tu 🙂
        trebuie sa ne asumam greselile si sa ne acceptam soarta 🙂 momentan sunt la faza de impacare cu propria soarta
        e adevarat ca nu stiu ce o sa-mi mai rezerve viitorul dar nici nu ma pot amagi ca o sa fie superbine 😀

  6. Lilly 15/02/2012 la 21:51 Reply

    scuze Otilia! de la atatea coduri ni se trage :)))
    da. sa stii ca la fel se spune si despre mine: „de ce e singura? ceva problema are :D, altfel era deja luata :)”

    au nevoie de sentimente daca isi doresc ceva mai mult decat un contact fizic 😀

  7. artificiality 16/02/2012 la 0:00 Reply

    Yup, biologia ne-a separat în fiinţe raţionale şi fiinţe sentimentale. Unii ar numi asta separarea pe genuri, dar e puţin spus.

    Însă ai precizat bine, bărbaţii nu vor nimic stelar. Vor doar pe una de care să fie atraşi, care să nu îi cicălească prea des, să le accepte mofturile şi pasiunile cretine şi să aibă poftă ocazională de sex (cu participare activă, foarte important), evident, tot cu el 😀

    Dar poate cel mai important, să fie o persoană cu care pot face o echipă stabilă în faţa celorlalţi.

  8. Lilly 16/02/2012 la 20:44 Reply

    tu iti poti da seama atunci cand cunosti o femeie ca poti face echipa cu ea? la inceput totul se bazeaza pe chimie, zic eu,apoi incep lucrurile sa evolueze si evolutia e clar diferita 🙂
    cel mai dificil mi se pare drumul care precede o relatie 😀

  9. colorbliss 22/02/2012 la 23:01 Reply

    Mereu am fost de parere ca femeile tind sa se ,,arunce” cu capul inainte, cu sufletul de fapt, si la inceputul unei relatii isi imagineaza cate in luna si in stele. Din acest punct de vedere, in faza initiala, atat femeile cat si barbatii imi par la fel de superficiali: femeile dezvolta sentimente si sperante in urma unor rationamente bazate pe informatii incomplete (caci nu il cunosc cu adevarat pe barbatul respectiv), iar conduita barbatilor e dictata, intr-o anumita masura, de atractia fizica si alte senzatii si trairi de moment.

    Problema ar fi ca cei doi nu se sincronizeaza.
    Un mod de a evita sperantele desarte sau inclinatiile bazate doar pe atractia fizica ar fi ca cei doi sa isi aloce timp pentru a se cunoaste ca oameni, ca persoane, inainte de a incepe o relatie. Pentru mine asta a functionat.

    As mai adauga ceva. Mi se pare stupida atitudinea societatii, in general, vizavi de persoanele singure. De ce e neaparat sa aiba o problema? Sigur, problema ar fi ca se simt singuri, ca isi doresc iubire dar nu o au etc, insa ma refer la faptul ca singuratatea nu presupune automat ca ceva e ,,defect” la tine. Poate nu ai intalnit persoana potrivita, pur si simplu. Mai defect mi se pare sa stai intr-o relatie cu o persoana fata de care nu simti mare lucru, dar e mai ,,convenabil”, decat sa fii singur…

Lasă un răspuns

