Promise this!

 

Poti asculta o melodie again and again….and again? la nesfarsit? Eu pot! Daca imi place o melodie sau un cantaret ascult pana nu mai pot.

La fel mi s-a intamplat si de data asta. Adele are o voce deosebita, o muzica care ma relaxeaza dupa o zi de munca, si niste versuri care se lipesc de suflet.

Melodia „Promise this!” cred ca am ascultat-o de 100 de ori in trei zile si inca nu m-am saturat de ea, pana la 1000 e cale lunga. 🙂

Ascultand melodia asta ma gandeam cum arata oare o femeie/un barbat indragostit?

Ma ajutati sa facem un portret ?

 

Tag-uri:, , , , , , , ,

20 de gânduri despre „Promise this!

  1. Nice 16/02/2012 la 23:00 Reply

    Cu capul in nori, exuberant, zambind mereu si din orice, facand totul cu mult elan, increzator in propriile forte. Vede doar partea frumoasa a vietii, e inarmat cu mult optimism in fiecare zi. Un indragostit trece mai usor peste necazuri si nemultumiri, e mai bun cu cei din jur, mai ingaduitor, i se citeste fericirea in ochi. Daca-mi mai amintesc ceva, revin. 😀

    • Lilly 17/02/2012 la 22:21 Reply

      ce portret frumos!
      imi place partea asta „Vede doar partea frumoasa a vietii, e inarmat cu mult optimism in fiecare zi” – e clar o caracteristica esentiala la portretul unui indragostit 🙂
      daca iti mai amintesti ceva te rog sa mai creionezi acest portret 🙂

  2. crip71 17/02/2012 la 0:42 Reply

    deci , daca am iubi nu am fi niciodata nefericiti !

    • Lilly 17/02/2012 la 22:21 Reply

      niciodata e mult spus, dar clar cei indragostiti nu pot fi nefericiti 🙂

      • crip71 18/02/2012 la 15:14

        niciodata sa nu spui niciodata!
        Bine-nteles ca daca vei iubi un om ( un barbat in cazul tau ) , vei avea parte si de momente triste si nefericite din partea lui , pentru ca suntem limitati ( supusi schimbarii) in tot ceea ce facem sau gandim , chiar si in iubire . Fiecare avem puterea de a iubi mai mult sau mai putin , in functie de cat ne permite orgoliul propriu . Si totusi noi simtim si stim ca exista o dragoste fara de sfarsit si neschimbatoare , iar sufletul nostru tanjeste sa o descoperim , sa o traim la intensitate maxima .
        Din pacate e imposibil … oamenii sunt oameni , nu le poti cere ceea ce nu au si nu iti pot oferi .

      • Lilly 18/02/2012 la 15:40

        suferinta e parte integranta a dragostei si ne-o asumam, asta cel putin la inceput, apoi daca e prea grea si chinuitoare putem si renunta 😀 depinde de fiecare
        dar cum spui tu oameni suntem si nu putem fi perfecti 🙂

  3. addicted 17/02/2012 la 12:04 Reply

    Da, poti! Eu nici acum nu m-am saturat de „Someone like you”. 🙂
    Eu iti pot spune doar cum arat eu si/sau cum arata el. Impiedicati, aiuriti, balbaiti, cu „licurici” in ochisori si fluturasi in stomac…

  4. Lilly 17/02/2012 la 22:25 Reply

    ma bucur ca iti place si tie Adele 🙂 „someone like you” o fredonez zilnic la radio 🙂 si inca mai pot
    impiedicati? uite la asta nu m-am gandit :)))
    “licurici” in ochisori si fluturasi in stomac…”- caracteristicile astea imi plac mult

  5. Roșcata 18/02/2012 la 19:20 Reply

    Cred ca fericirea si starea de bine isi spun cuvantul atunci cand esti indragostit :).
    Eu ascult melodii cu saptamanile daca imi raman in cap, in plus, imi place si adele :).

  6. Lilly 18/02/2012 la 23:05 Reply

    aceste stari ne fac mai stapani pe noi, mai frumosi, mai buni 🙂
    tocmai am auzit ca Adele se va retrage 5 ani din lumea muzicala ca sa se dedice iubitului, poate ca starea de tristete su suferinta dupa iubire au facut-o sa compuna melodii asa de faine

    • Roșcata 18/02/2012 la 23:43 Reply

      am auzit si eu, acum depinde cat va tine relatia :))))

      • Lilly 19/02/2012 la 15:03

        sa speram ca o sa tina si ca ea o sa ne mai incante cu muzica faina 🙂

  7. Pato Basil 19/02/2012 la 14:57 Reply

    cica se lasa fatuca de cantat pentru dragoste! Bv ei!

  8. Lilly 19/02/2012 la 15:04 Reply

    da. dragostea mai presus de orice 🙂
    mie mi-ar placea totusi sa nu renunte la cantat, o ador!

  9. otilia 21/02/2012 la 2:17 Reply

    Ufff Lilly, si tu esti sentimentala…. E o melodie extrem de trista. Nu stiu daca face prea bine…. Cand am stari de genul incerc sa globalizez sentimentul, nu doar sa-l reduc la o anumita persoana sau la o experienta anume. Pur si simplu inchid ochii si nu ma gandesc la nimic.. Preferata mea :

  10. Lilly 21/02/2012 la 21:41 Reply

    imi plac foarte mult versurile de la melodiile lui Adele chiar daca sunt triste 🙂 eu nu-s trista, poate uneori sentimentala :D, nu-s perfecta, deasta 😉
    e super si melodia asta chiar daca zice ca-i imposibil 🙂
    tu trebuie sa zambesti! 🙂

    • otilia 23/02/2012 la 22:53 Reply

      It’s impossible.. NOT TO.. 😉

      Nu sunt trista, sunt fericita.

      Sentimentala sunt si eu de multe ori. Poate mult prea mult. …Incerc sa ma concentrez mai mult pe latura mea pasionala.(e muuult mai productiva!:D)
      Hugs dear!

      • Lilly 25/02/2012 la 22:00

        ma bucur ca esti fericita:) pot sa indraznesc sa intreb care e latura pasionala si productiva?
        hugs for you, too!

  11. colorbliss 22/02/2012 la 23:14 Reply

    Imi place si mie Adele, chiar foarte mult. Preferata mea ramane ,,Rolling in the deep” 😛 ,,Someone like you” o ascultam cand introduceam date in excel, in urma unor studii psihologice, vreau sa spun ca era singura melodie care mergea pe fundal, timp de 2-4 ore (o avea pe telefon colega care ne indruma acolo) :)) Deci, melodia, pentru mine, e definitiv asociata acelor activitati.
    Imi place tare mult linia melodica de la ,,Promise this”. Adele are o voce puternica, insa, spre deosebire de alte interprete cu voci puternice, mi se pare ca ea nu forteaza nota, decat intr-un mod cat se poate de natural, unduirile vocii ei nu par false, doar pentru a impresiona audienta, ci par pliate pe suflet – cred ca de-asta are si succes.

    Dar gata despre Adele, si eu mai fac asta, ascult cate o melodie de multe ori, insa sunt exceptii. Si astfel de melodii le ascult, mai temperat, si dupa 5 ani 😛

  12. Lilly 25/02/2012 la 22:01 Reply

    ce fain ca si tu legi muzica de anumite evenimente, si eu fac la fel 🙂
    unele melodii ne raman in suflet ani de-a randul 🙂

Lasă un răspuns

