Schimbarea!

„The change up”

Nu stiu daca ati vazut filmul, dar daca nu, vi-l recomand pentru o dupa-masa relaxanta sau chiar o seara, daca vreti sa va binedispuneti 🙂

Ideea e foarte interesanta, sa faci schimb de viata cu cineva, cu cel mai bun prieten de exemplu. Sa intri in pielea lui si sa traiesti viata care el o traieste. Cred ca e o experienta interesanta.

De cate ori nu ne-am dorit sa conducem masina celui mai bun prieten, sa avem jobul lui, sa-i sarutam nevasta, sa ne insusim lucrurile lui, etc. ? Dar daca toate astea s-ar intampla cum am reactiona?

Tinem mai mult la propria noastra viata sau al dorintele pe care le avem?

Ati schimba viata voastra cu viata celui mai bun prieten?

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Schimbarea!

  1. Marmotica 11/03/2012 la 22:47 Reply

    Ia sa vedem despre ce e vorba si revin cu un comentariu 😛

  2. Nice 11/03/2012 la 23:13 Reply

    Am vazut filmul, dar nu mi s-a parut cine stie ce. Nu e genul meu.
    Cat despre intrebarea ta, nu, categoric nu. Chiar daca prietena mea cea mai buna are o viata implinita, cu un job stabil, cu un iubit cu care se intelege bine, care o iubeste si o respecta, nu as face schimb cu ea nici macar pentru o zi.
    Niciodata nu am ravnit la ce a avut altul. Si nu am fost curioasa cum e in pielea altuia. Am viata mea, buna sau rea, e a mea.

    • Lilly 12/03/2012 la 19:21 Reply

      mie mi-a placut ideea de a face schimb de viata cu cineva 🙂 nici eu nu as schimba viata care o am, asta pentru ca sunt curioasa sa mi-o traiesc pe a mea 🙂

  3. addicted 12/03/2012 la 13:34 Reply

    Filmul nu e genul meu…
    La intrebare raspund cu nu, nici o secunda nu as vrea sa schimb viata mea cu altuia, indiferent de cine este vorba MEREU dinafara vedem altfel totul.

  4. Lilly 12/03/2012 la 19:24 Reply

    asa-i, realitatea intotdeauna e mai mica si rasturnata 🙂

Lasă un răspuns

