Muzica e…?

Nici nu am stiut ce melodie sa aleg pentru acest post, e foarte greu pentru ca sunt atatea melodii frumoase, sunt atatea genuri care imi plac, atatia cantareti celebri si talentati. Fiecare melodie care iti place iti transmite o anumita stare, emotie, unicitate. Inspiratia mi-a venit de la Cronica Carcotasilor care au invitati speciali in seara asta- Edwin Marton si Evgeni Plushenko.

Ce inseamna muzica pentru tine?

Am auzit raspunsuri de genul:

1. muzica e viata mea

2. muzica e un stil de viata

3. nu as putea sa traiesc fara muzica

4. muzica e tot ce imi doresc

5. muzica  e un mod de relaxare

6. muzica ma inspira

7. muzica ma defineste

8. muzica ma poarta pe culmi nevazute

9. muzica imi da energie

10. muzica ma vrajeste

Pentru voi muzica e…? Care e melodia preferata? Ce gen de muzica preferati?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

7 gânduri despre „Muzica e…?

  1. Nice 21/03/2012 la 23:16 Reply

    Nu am o melodie preferata. Ar fi culmea…sunt atatea frumoase. Acum imi place asta si eu am pe repeat:

    Stii deja cine e vinovata pentru ea. 😛
    Eu sunt pasionata mai nou de liniste. Locuiesc intr-un oras super aglomerat si zgomotos, lucrez intr-un mediu asemanator, nu prea mai am chef de muzica. Exista insa unele melodii vesele care imi transmit o stare de bine, ma energizeaza. Cum ar fi asta:

  2. Lilly 22/03/2012 la 22:34 Reply

    multumesc pentru melodii 🙂
    de multe ori si eu fac ca si tine, atunci cand ajung acasa vreau sa aud doar linistea, sunt satula de zgomotul si muzica de peste zi 🙂

  3. Hapi. River_woman 22/03/2012 la 23:00 Reply

    Muzica e un refugiu
    O incantare cateodata……
    O ascult in masina mai ales la drum lung, ascult cand dansez singura in camera, cu tutoriale 🙂
    Acum sunt axata pe muzica arabeasca.Mai ascult si Coldplay

  4. Mesaje de Paste 24/03/2012 la 12:49 Reply

    Muzica imi da energie, insa eu le combin. Uneori ascult enigma, enya, alteori lil wayne, the game etc.

  5. colorbliss 04/04/2012 la 16:55 Reply

    Cred ca muzica are un impact atat de mare asupra multor oameni deoarece reuseste sa satisfaca atat fizic, cat si spiritual. Pana la urma, muzica e cea mai rafinata forma a sunetelor – cel putin pentru analizatorii nostri auditivi, si ne ,,incanta” urechile la propriu. Apoi, incarcatura emotionala a fiecarei melodii, semnificatiile pe care fiecare dintre noi i le confera, sunt la fel de importante.

    Zilnic suntem bombardati de atatea sunete, unele mai galagioase, altele mai neplacute. Muzica e un fel de recompensa pentru sufletul si urechile mele.
    In urma cu un, am stabilit ca melodie preferata Wish you were here – Pink Floyd. Dar sunt atat de multe melodii frumoase incat mi-e imposibil sa ma opresc la una singura si sa spun ,,gata, asta e, pentru totdeauna”. Intre timp am descoperit ,,For you” – Angus si Julia Stone. Si multe altele 🙂

    Imi place sa experimentez si sa descopar noi genuri muzicale, noi artisti, si daca in urma cu cateva luni eram pasionata si cautam voci ,,negre” (ale oamenilor de culoare, in mod special pe muzica jazz), acum m-a cuprins febra reggae si caut, caut, caut 😛

  6. DianaEmma 11/04/2012 la 21:47 Reply

    Muzica este… eu aleg clișeul cu „muzica este coloana sonoră a vieții mele”. 😀

Lasă un răspuns

