Cum sa-ti spun?

De ce ne plac atat de mult hainele? pantofii? accesorile?

V-ati gandit vreodata la asta? Aveti un raspuns? Ce au special articiolele vestimentare de ne atrag asa de mult?

In orice oras cele mai multe magazine sunt de haine, chiar si in hypermarketuri gasim haine. Unele au articole vestimentare de calitate mai buna altele mai slaba, preturile depind de branduri, de locatie, de calitate. (Vreau sa cred ca platesc si calitatea nu doar eticheta, care oricum o scot pentru ca ma deranjeaza.)

In orice magazin as intra tot gasesc ceva sa-mi placa, noroc ca nu le cumpar pe toate, ca nu tot ce-mi place mi-e de folos.

Pe langa facturi de utilitati si mancare cheltui bani pe haine, imi place sa-mi cumpar haine, daca as avea multi bani o parte i-as investi in haine,  am observat ca mai degraba cumpar o bluza decat sa adun bani pentru o calatorie. Pun asta pe primul loc la cheltuit bani.

Sunt si persoane care nu se dau in vant dupa haine, isi cumpara si ele, dar nu se lasa impresionati de aceasta industrie, nu le pasa ce poarta,se focuseaza pe altceva.

Eu insa sunt o victima, mereu imi face cu ochiul ceva frumos, noroc ca sunt temperata si analizez bine inainte sa investesc ca altfel cardul meu ar fi mereu gol si dulapul plin.

Imi face mare placere sa cumpar haine, mi-s dragi o perioada, apoi dragostea asta se transfera unui alt obiect, incerc sa nu ma atasez foarte tare de ele, si in fiecare sezon sa sortez ce nu mai port si sa le daruiesc. Nu suport sa vad dulapurile ticsite de haine care nu le mai folosesc, daca nu le-am purtat sezonul trecut sigur nu o sa le port in sezonul urmator. Doamne fereste de o saracie sau un necaz cand as fi nevoita, dar altfel incerc sa-i bucur si pe altii, daca eu nu le mai port.

Am tinut uneori si eu haine care imi veneau candva si acum nu mai imi vin, ca poate slabesc, ei sa stiti ca nu-i asa, niciodata nu mai esti cum ai fost odata. Cum sa mai am 50 kg? as fi anorexica :))))

Sa nu credeti ca nu am si acum lucruri care nu le folosesc dar ma gandesc ca poate o sa le folosesc, niciodata nu pot sorta asa la sange, dar totusi incerc ca in fiecare sezon sa mai renunt la ceva si sa nu ajung sufocata.

Hainele sunt placerea nevionovata a femeilor? Suntem genetic structurate?


Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „Cum sa-ti spun?

  1. Laura Ana 23/03/2012 la 21:52 Reply

    Da…hainele 😀 Am avut si eu o obsesie, adica imi cumparam non stop, dar m-am potolit si chiar daca „haina face pe om” (nu in totalitate, dar conteaza si ea), cu pasiunea mea pentru ceai mai bine imi cumpar un ceainic/sortiment decat o bluza 😀

    • Lilly 25/03/2012 la 13:40 Reply

      pasiunea pentru haine ti-ai transformat-o in pasiune pentru ceai 🙂 si mie imi place sa beau ceai, doar ca mai mult folosesc pliculete 🙂 e mai simplu 😉

      • Laura Ana 25/03/2012 la 18:29

        Da, in ultimul timp nu am mai putut sa-mi prepar un ceai mai elegant. Weekend-ul a fost foarte aglomerat, am amanat si tot la pliculete am ajuns si eu 😀

  2. Nice 24/03/2012 la 12:42 Reply

    Da, suntem pasionate de haine…atat timp cat avem bani. Cand nu, devenim indiferente si le purtam pe cele cumparate anii anteriori. Invatul are si dezvat. 😦

    • Lilly 25/03/2012 la 13:43 Reply

      tu crezi ca pasiune se stinge daca nu ai bani? eu cred ca ramane doar ca aceasta pasiune tine de buget, se concretizeaza mai rar sau mai des

  3. Hapi. River_woman 24/03/2012 la 21:00 Reply

    Pfff, habar nu am. Sunt moarta dupa pantofi si genti ca majoritatea femeilor
    Dar mi-am autoimpus o perioada de dezintoxicare de 1 luna. Au trecut 10 zile in care n-am cumparat nimic, nicio haina, un chilot, o esarfa pe care n-o s-o port, o geanta, nimic!
    Mi-am dat seama ca arunc cu banii cand vine vorba de haine. Si am prioritati……Altele decat sa-mi indestulez dulapul
    Cel mai greu ma abtin de la pantofi. Am vazut azi ceva la reducere. Piele, doar 30 de euro, cu talpa ortopedica. M-am abtinut dar m-am gandit la ei toata ziua 🙂

  4. Lilly 25/03/2012 la 13:45 Reply

    si pauzele au rolul lor 🙂 poate dupa ce trece luna iti iei acei pantofi, nu mi se par foarte scumpi, mai ales ca au talpa ortopedica
    ramane un mister atractia pentru articole vestimentare si incaltaminte, acesorii, genti ….hmmmmm

    • Nice 25/03/2012 la 17:32 Reply

      Eu cred ca se mosteneste din tata-n fiu. 😀 Sau fiica in cazul meu. E singura explicatie pe care o am momentan.

  5. colorbliss 04/04/2012 la 17:08 Reply

    Hainele sunt un mod de a ne exprima personalitatea, statutul, atitudinile, starea de spirit. Mai ales in ultimii ani, eu le vad ca un mod de a comunica – vezi si expresia ,,stil vestimentar” – iar stilul vine mereu cu o serie de caracteristici, care comunica si transmit o serie de informatii rudimentare despre ,,purtator”. Iar pentru noi, femeile, e important sa ne facem placute, caci a fi sau a te simti frumoasa/prezentabila/agreabila e una dintre dorintele noastre permanente.
    Sa stii ca si eu am o oarecare pasiune pentru haine si da, daca as avea multi bani, mi-as cumpara poate zilnic una-alta 😛 Insa, in conditiile actuale, ma limitez si imi vad de alte prioritati.

    Nu e chiar genetic structurat, dar nici prea departe de adevar nu e intuitia ta. Adica, are legatura cu evolutia noastra ca specie pana in prezent, hainele – ca apanaj si metoda de infrumusetare, deci de atragere de potentiali parteneri. Dar oricum, in ultima perioada, mi se pare ca si barbatii pun accent mai mare pe haine, nu doar femeile 🙂

Lasă un răspuns

