Dulcele de azi!

 

 

O duminica frumoasa cu multe vesti bune!

Tag-uri:, , , , ,

13 gânduri despre „Dulcele de azi!

  1. Nice 25/03/2012 la 13:41 Reply

    Bomboane Raffaello? Scuze, dar eu nu ma pricep la dulciuri. :)) Sper ca nu m-am inselat, mai sunt si prima care comenteaza.
    Vesti excelente la drum de seara. 😀 Ca dupa amiaza e pe sfarsite. 🙂

  2. Lilly 25/03/2012 la 13:47 Reply

    daaa, rafaelo facute in casa 🙂 seamna foarte mult la gust cu ceea ce gasim in comert ….o bunatate! 🙂
    eu astept in continuare vesti, sa vad daca primesc 🙂

  3. Laura Ana 25/03/2012 la 18:34 Reply

    In ultima saptamana toata lumea a vorbit numai de raffaello de casa 😀 Mi-ai facut pofta, pozele sunt foarte reusite si in momentul asta ma duc sa mananc o savarina din frigider 😀

  4. Lilly 25/03/2012 la 21:06 Reply

    savarina n-am mancat demult 🙂 a fost buna?
    sunt in trend cu rafaelo :)))

  5. Marmotica 26/03/2012 la 14:02 Reply

    breeee, nu e corect asa. Vreau si eu, doar stii ca sunt o pofticioasa.

  6. Lilly 26/03/2012 la 18:16 Reply

    sunt foarte simplu de facut 🙂 la mine s-au epuizat rapid 😀

  7. addicted 27/03/2012 la 9:51 Reply

    Eu mi-am satisfacut pofta saptamana trecuta datorita unei prietene. 😀

  8. Lilly 27/03/2012 la 19:09 Reply

    si eu am mai bifat un dulce pe lista, acum ma gandesc ce sa fac in wekend? vreo idee?

  9. Hapi. River_woman 27/03/2012 la 20:43 Reply

    Rafaellllloooo 🙂 Sunt grozave. Mie-mi plac mai mult cele facute in casa cu lapte praf pentru ca sunt mai consistente decat cremoasele cumparate din magazin
    Si mai sanatoase

  10. Lilly 27/03/2012 la 20:47 Reply

    facute in casa sunt si ale mele, au fost defapt 🙂 si tot reteta cu lapte praf am folosit 🙂
    mie imi plac si cele cumparate, mi se par mai fine dar nu la fel de sanatoase ca si cele facute acasa 🙂
    in ultima perioada m-am axat pe dulcele de casa 🙂

  11. Hapi. River_woman 27/03/2012 la 21:40 Reply

    Si eu pe dulcele raw vegan
    Azi am facut bomboane cu avocado, cacao, nuca macinata,migdale si sirop de agave. Foarte bune 🙂

  12. Lilly 27/03/2012 la 22:01 Reply

    suna interesant, as gusta si eu 🙂

Lasă un răspuns

