All inclusive!

Portretul robot al unui barbat ideal facut cu ajutorul unor actori si personalitati.

1. ELEGANTA SI PASIUNE

Richard Gere – mereu mi-a placut ca si barbat, eleganta,  pasiunea care o inspira, finetea ma fascineaza mereu la acest barbat, chiar si acum cand nu mai e asa de tanar.

2. UMOR SI HAZ

Sexy Pavel Bartos

Nu cred ca m-as plictisi cu un barbat ca si el, mereu e pus pe sotii, bancuri, si chiar si fata lui ii inspira buna dispozitie.

3. INOCENTA

Ochii albastri si privirea lui Hugh Grant meru mi-a inspirat inocenta,  are copilaria care vrei sa o vezi la un barbat.

4. IREZISTIBIL

Sexy si irezistibil – are acel ceva ce te atrage. Consider asemenea barbati capabili sa te invarta pe degete.

5. BOGATIE

Seicul Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum, printul de 28 de ani al Dubaiului mi-ar putea oferi o viata lipsita de griji, n-ar mai trebui sa castig la loto.

6. DANS

Razvan Mazilu – un dansator pe gustul meu, pasiunea si focul transmis prin dans ma fascineaza.

7. ARTA

Prin porii lui se emana pasiunea pentru frumos, fotografie, arta iar ceea e realizeaza e minunat.

8. NEBUNIE

David Bisbal – imi place nebunia lui traita intens prin muzica si dans.

10. BUCATAR

Sunt fascinata de Adi Hadean si ce bucatareste el. Mereu raman cu gura cascata si imi ploua in gura de pofta.

Va place portretul meu robot? Barbatul ideal – all inclusive. Daca il vedeti sa ma anuntati si pe mine 🙂

Se poate prelua si ca leapsa!

Un weekend minunat!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 gânduri despre „All inclusive!

  1. Nice 31/03/2012 la 9:37 Reply

    10 in 1? :)) Eu m-as multumi si cu ceva mai putine calitati( in sensul ca nu trebuie sa fie artist, sa stie sa gateasca, sa fie inocent)… Nu suport misoginii, vreau un barbat care e in stare sa respecte femeile. Asta e prima conditie pusa de mine. 🙂

  2. Lilly 31/03/2012 la 10:45 Reply

    as fi putut si mai mult sa stii 😉
    de ce sa ne multumim cu putin? eu zic ca trebuie sa cerem mult ca sigur primim destul de putin sau chiar deloc, asa ca….
    eu vreau un barbat all inclusive! 🙂

  3. Hapi. River_woman 31/03/2012 la 12:00 Reply

    ha ha :9 🙂 all inclusive zici?
    Ok, dar in afara de Pavel Bartos . Cred ca mi s-ar inflama apendicele daca l-as vedea pe asta in patul meu. Dra ma rog, gusturile nu se discuta.

    Printisorul e frumos, dar n_ai vrea sa fi casatorita cu un saudit tipic, trust me 🙂

  4. Lilly 31/03/2012 la 15:16 Reply

    ma bucur ca ti-a placut 🙂
    eu am subliniat niste caracteristici si am facut un portret robot 🙂 de la print vreau bogatia, nimic mai mult, aaa si poate ochii negrii 🙂
    as fi curioasa sa vad tu ce ai alege 🙂

  5. addicted 31/03/2012 la 17:15 Reply

    Eu-mi am deja „tiparul”. 🙂 De Adi Hadean imi place si mie…

  6. Lilly 31/03/2012 la 18:30 Reply

    esti o norocoasa 🙂
    Adi Hadean mereu ma uimeste cu ceea ce face 🙂

  7. otilia 03/04/2012 la 14:38 Reply

    Unde e Banderas?:))))

  8. Lilly 03/04/2012 la 19:22 Reply

    offfffff…..am uitat complet de el 🙂
    la ce categorie il punem?

  9. colorbliss 04/04/2012 la 17:18 Reply

    Hihi, imi place portretul robot facut de tine 😛 Niciunul dintre ei nu ma incanta in mod special, dar luate calitatile lor esentiale si puse la un loc, poate, poate, ar iesi ceva si pe gustul meu :))

    Sa stii ca am vizionat ,,Romanii au talent”, online, si a inceput sa imi fie simpatic Pavel, si mie.

Lasă un răspuns

