Dulcele de azi!

Prajitura cu cirese

 

Reteta originala e cu visine dar eu la adaptez la ce am in camara 🙂

– 6 oua

– 12 linguri zahar

– 1 zahar  vanilat

– 1 praf de copt

– visine sau cirese din compot

–  3 linguri ulei

– 6 linguri apa

– 12 linguri  faina

Se separa albusul de galbenus. Albusul se bate spuma. Galbenusul se freaca cu zahar, zahar vanilat, praf de copt stins cu lamaie. Cand se topeste zaharul se adauga uleiul si apa. Se amesteca toate impreuna pana se omogenizeaza. Apoi amestecam albusul batut cu compozitia galbenusurilor, adaugam faina si amestecam pana se omogenizeaza. Turnam totul in tava tapetata cu hartie de copt.

Ciresele sau visinile se curata de samburi si de dau prin faina si apoi se pun in compozitia din tava. Se da la cuptorul incalzit aproximativ 20-30 minute.

La final cand am scos-o din cuptor am razuit ciocolata dar se poate pudra cu zahar pudra cu aroma de vanilie.

O duminica frumoasa!

 

 

Tag-uri:, , , , , ,

9 gânduri despre „Dulcele de azi!

  1. Vis De Toamna 01/04/2012 la 12:00 Reply

    Awwwww, vreau si euuu :(((

  2. Lilly 01/04/2012 la 12:07 Reply

    cu mare drag te poftesc 🙂

  3. Nice 01/04/2012 la 16:47 Reply

    Foarte pufoasa si apetisanta. 🙂 Cu cirese nu am mancat niciodata, doar cu visine. Oare cea cu cirese e mai dulce si cea cu visine mai racoritoare, mai acrisoara? Noi am facut un chec de vis. Cu cacao. 😛

  4. Lilly 01/04/2012 la 16:57 Reply

    daca sunt visine din compot e doar gustul schimbat, aroma, in rest nu se simte diferenta 🙂 daca folosesti fructe proaspete atunci da cu visine o sa fie acrisoara si cu cirese mai dulce 🙂
    n-am mancat demult chec, am facut tot altceva ca sa incerc cat mai multe, oricum fac retete simple, prajituri asa de casa, de duminica, nu sofisticate, cu creme grele si care sa imi ia mult timp 🙂

    • Nice 01/04/2012 la 20:12 Reply

      Pai astea sofisticate sunt pentru momente speciale. 😀

  5. Hapi. River_woman 03/04/2012 la 14:56 Reply

    Imi plac si mie prajiturile usoare cu fructe……..

  6. Lilly 03/04/2012 la 19:21 Reply

    am vazut ca tu faci tot felul de bunaciuni pe care eu nici nu indraznesc 🙂 eu sunt mai traditionalista 😉

    • Hapi. River_woman 04/04/2012 la 16:21 Reply

      Da, fac in aceasta perioada pentru ca am ami mult timp liber dar sunt saptamani in care nu gatesc nimic 🙂

  7. Annarkali 15/08/2012 la 3:24 Reply

    Imi plac absolut toate deserturile care contin cirese. Yum yum !!!

Lasă un răspuns

