Bancul anului!

La service vine o blonda si cere un „saptesutezece”. Vanzatorii se uita unii la altii mirati si se duc la mecanic.
Acesta o intreaba pe clienta:
– Ce-i acela un „saptesutezece”, frumoasa doamna?
– Stiti, chestia aia mica din mijlocul motorului… Am pierdut-o si-mi trebuie alta, raspunde blonda.
Ca sa inteleaga despre ce e vorba, mecanicul ii da un pix si o hartie si o pune sa deseneze piesa.
Femeia traseaza un cerc cam tremurat in mijlocul caruia scrie 710, dar asta tot nu-l lamurste pe mecanic.
Asa ca o duce afara pe blonda la o masina cu capota ridicata si o intreaba:
– La masina asta vedeti vreun „saptesutezece”?
– Desigur, raspunde ea bucuroasa aratand cu degetul. E chiar aici!
Stii ce-i acela un „saptesutezece” ?

Tag-uri:, , , , , , , ,

8 gânduri despre „Bancul anului!

  1. Nice 02/04/2012 la 17:31 Reply

    :)) Uleiul?

  2. Lilly 02/04/2012 la 17:54 Reply

    daaaa :)))
    eu asa bine m-am distrat cand l-am primit, chiar mi-a facut ziua mai buna bancul asta 🙂

  3. Marmotica 02/04/2012 la 19:15 Reply

    Eu nu m-am prins , pana nu am vazut comentariul lui Nice 😆 E clar, cred ca daca mi se intampla asa fac si eu :)))))))))

  4. Lilly 02/04/2012 la 21:32 Reply

    nu se poate, am pus si poza 🙂
    te-ai distrat macar?

  5. Marmotica 02/04/2012 la 21:33 Reply

    Apoi mi-a picat si mie fisa :))))) Da , am ras copios si am spus mai departe bancul 😛

  6. Lilly 03/04/2012 la 19:08 Reply

    pana acum cel mai bun banc , zic eu 🙂

  7. Pato Basil 04/04/2012 la 22:08 Reply

    😀 care zici tu ca cel mai tare 😀 tocmai am auzit unul care m-a facut sa ma prapades dar necesita si gesticulari

  8. Lilly 06/04/2012 la 22:13 Reply

    eu inca astept bancul de la tine sa vad daca il depaseste pe al meu 🙂

Lasă un răspuns

