Ignoranta!

„Am avut o viata buna inaintea ta. Nu foarte buna, dar in regula. Era goala defapt, dar macar eram binecuvantata cu ignoranta de a nu vedea. Pentru ca acum, din cauza ta, vad tot. Sunt perfect constienta ce nefericita sunt.” – Sarah Jessica Parker (Failure to launch)

Exact asa ma simt si eu, binecuvantata cu ignoranta de a nu vedea!

Tag-uri:, , , , , , ,

8 gânduri despre „Ignoranta!

  1. Nice 22/04/2012 la 22:36 Reply

    Lilly, realitatea e dura si dureroasa pentru toti.Uneori ignoranta ajuta, e chiar necesara pentru a nu ceda(mai ales psihic). Cam asta incercam si cu blogul, sa ne ridicam putin moralul… Cuvintele pot avea puteri nebanuite, tamaduitoare.
    Si eu uneori prefer sa nu vad, sa nu ma gandesc…

    • Lilly 23/04/2012 la 18:07 Reply

      eu cred ca uneori chiar suntem binecuvantati cu ignoranta, si e binept ca altfel am cadea in depresii, evident ca sentimentul si binecuvantarea asta nu dureaza o viata, ne lovim de situatii care ne trezesc la realitate dar dupa un timp iarasi ajungem in starea asta
      e ca si cum te-ai droga 😀

  2. Marmotica 23/04/2012 la 15:05 Reply

    Ah, de-as putea…. Incerc sa ignor, dar nu imi iese de fiecare data. Si atunci ce fac ? Ma chinui, ma stresez si dupa ce mi-am facut damblaua merg mai departe. Eu eram aia cu optimismul remember ?
    p.s. scuze moi pentru absenta.. ti puuuup !

  3. Lilly 23/04/2012 la 18:10 Reply

    nici mie nu-mi iese, dar vad ca sunt situatii pe care le tratez cu ignoranta ca si eu am speriu cand realizez 😀
    cineva trebuie sa fie optimist ca sa-i tina pe ceilalti pelinia de plutire 🙂
    te astept cu drag mereu!

  4. Mihai Motrescu 23/04/2012 la 22:23 Reply

    cineva spunea „” cata luciditate , atata existenta si deci atata drama … „

    • colorbliss 23/04/2012 la 23:16 Reply

      Camil Petrescu spunea, si ii ador luciditatea 😛
      Eu nu pot sa ignor… nu sunt binecuvantata cu asta, desi unele binecuvantari ni le facem noi (probabil nici nu vreau sa ignor), insa ma aflu in stadiul in care invat sa accept starea de fapt a anumitor lucruri. Iar cele pe care le pot schimba, le schimb.

    • Lilly 24/04/2012 la 21:15 Reply

      cateodata e bine sa nu avem aceasta luciditate, sa nu simtim nimic, sa intram intr-o stare de latenta pana se vindeca niste rani si putem apoi infrunta realitatea 🙂

  5. Lilly 24/04/2012 la 21:13 Reply

    cred ca e vorba de a ne accepta anumite stari incat ajungem sa ignoram total situatia in care suntem, ne pot spune toti ca asa nu e ok, noi ne simtim bine deasta numesc si eu aceasta stare binecuvantare, ca avem ochii si sufletul inchisi, nu vedem, nu auzim, nu simtim si deodata dam peste ceva care brusc ne trezeste la realitate si atunci simtim durerea – durere care era si inainte dar ignoranta care ne stapanea ascundea totul 🙂

Lasă un răspuns

