Din prima!

Daca un lucru nu imi iese din prima incercare clar imi iese  din a patra incercare!

Nu stiu cine-i de vina dar am vazut magia cifrei 4 de foarte multe ori in viata mea. Chiar daca e vorba de munca, viata personala ma invart in jurului celei de-a patra incercari. In general lucrurile importante in viata nu mi-au iesit din prima incercare.

La voi cum e? Daca ceva nu va iese din prima va iese singur din a doua incercare?

Tag-uri:, , , , , , ,

8 gânduri despre „Din prima!

  1. Iubitor 26/04/2012 la 20:55 Reply

    Eu mereu m-am crezut in a 3 a incercare, insa recunosc ca multe lucruri nu imi ies din prima.
    Daca as renuntat din prima as fi avut multe de pierdut.

  2. Lilly 26/04/2012 la 21:02 Reply

    Bine ai venit!
    la tine cifra magica e 3?
    nici eu nu renunt, mai incerc chiar daca trebuie sa fac patru incercari, perseverenta e cheia in aceste situatii 🙂

  3. DianaEmma 26/04/2012 la 23:21 Reply

    Cât de bine sau rău mi-a ieșit din prima a depins de câte abilități aveam în acea arie sau legate de acea arie.

    Ceea ce pot spune sigur, e că prima dată oricât de bine ar ieși, tot a n-a oară, după multă practică iese mai bine. „Din prima” e doar încercarea… chestia aia care poate îți mai crește încrederea când vezi că reușești ceva nou și e bine, imboldul de a continua…

    Dacă iese… din a doua, din a mia oară, depinde de lucru, dacă se merită să tot încerci, dacă chiar poți să faci acel lucru bine.

  4. Nice 26/04/2012 la 23:39 Reply

    De cele mai multe ori nu am mai incercat daca am inregistrat un esec usturator prima data. Dar stii cum se spune, „norocul incepatorului”. Am fost si eu in aceasta barca cateodata.
    Bine, aici nu ma refer la lucruri marunte precum o gatitul unui nou fel de mancare…
    Insa atunci cand am sesizat un potential cat de mic care poate duce la un oarecare succes, am perseverat.

  5. Nice 26/04/2012 la 23:40 Reply

    *precum gatitul

  6. Vis De Toamna 27/04/2012 la 8:59 Reply

    Mie de obicei imi iese prima data si atat, daca incerc din nou, adio!

  7. Hapi 27/04/2012 la 10:45 Reply

    Cateodata e nevoie de mai mult exercitiu nu-mi „iese” mereu din primele incercari. Depinde ce noutate am de facut 🙂

  8. Marmotica 27/04/2012 la 11:19 Reply

    Depinde. Ori imi iese din prima, ori din a nush cata incercare. Important e sa nu ma las si sa duc la bun sfarsit provocarea.

Lasă un răspuns

