500!

Am ajuns cu chiu cu vai si la articolul 500.

500 de articole! nu stiu daca e mult sau e putin, probabil bloggerii profesionisti scriu atatea intr-o luna sau o saptamana, mie mi-a luat 3 ani si ceva. Am implinit 3 ani de blogging in martie, 3 ani in care mi-am expus amintiri, dorinte, trairi, dileme, lacrimi, bucurii, toate cu un scop – acela de a ma intelege mai bine, a de gasi raspunsuri la intrebari care ma macina.

Nu stiu ce o sa fie in viitor, cat o sa mai dureze acest blog dar trebuie sa multumesc tuturor celor care citesc ceea ce scriu, care ma ajuta sa ma inteleg mai bine, sa descopar raspunsuri. Fara voi Kidlilly nu ar exista!

Multumesc ca ma suportati! 🙂

Drept recunostinta, in caz ca aveti vreo curiozitate, azi puteti adresa o intrebare si garantez raspunsul.

Tag-uri:, , , , ,

12 gânduri despre „500!

  1. Nice 30/04/2012 la 9:55 Reply

    Imi place mult scopul blogului tau. 😀 Cred ca intuiesti de ce. 😛
    La ceas aniversar ii urez La Multi Ani lui Kidlilly. 🙂 Iar tie, la cat mai multe articole si fotografii frumoase!
    In curand voi avea si eu articolul 500. Comparativ cu altii poate e putin, dar in aceste povesti publicate se afla o particica din sufletul nostru. Nu vei gasi asa ceva la blogurile cu 500 de articole pe saptamana sau luna. Pur si simplu nu au cum.

  2. Lilly 30/04/2012 la 21:30 Reply

    multumesc mult!
    asa e, aici se gaseste o mare parte din sufletul nostru si asta nu se poate expune pe repede inainte 😀

  3. calindv 30/04/2012 la 21:37 Reply

    La cat mai multe articole frumoase si interesante !

  4. Lilly 30/04/2012 la 21:37 Reply

    multumesc Calin! 🙂

  5. addicted 01/05/2012 la 8:26 Reply

    Sa creasca, sa cresteti!! 😀

    • Lilly 01/05/2012 la 18:55 Reply

      multumim 🙂 inca mai avem pana la majorat :))

  6. Jucator 01/05/2012 la 10:45 Reply

    Felicitari pentru perseverenta, sa fie 1000 si de ce nu chiar 10.000, tot asa spor la ca scris.
    Si multumim in numele tuturor cititorilor

  7. Lilly 01/05/2012 la 18:58 Reply

    multumesc mult si eu pentru sustinere 🙂 o sa vedem unde o sa ajunga blogul asta, inca e mic are de crescut 🙂

  8. Hapi 02/05/2012 la 17:39 Reply

    Tocmai cand pledam pentru discretia fata de necunoscuti ma provoci sa adresez o intrebare.
    Fie (se poate 2???)
    Cati ani ai? Ai avut o mare iubire in liceu?

  9. Lilly 02/05/2012 la 18:12 Reply

    poti pleda in continuare pentru ca timpul a expirat :))))
    totusi pentru ca ai fost singura curioasa o sa-ti raspund la a doua intrebare:
    „Ai avut o mare iubire in liceu?” – Nu. Toata lumea zice ca e perioada propice indragostelii dar pe mine m-a ocolit 🙂

  10. Yamasha 02/05/2012 la 18:18 Reply

    Eu am 309 in 2 ani…mi se pare echitabil…:P

  11. Lilly 02/05/2012 la 21:05 Reply

    Bine ai venit!
    e foarte bine, oricum atunci cand scri din suflet nu poti scrie cu viteza luminii 😀

Lasă un răspuns

