Dimineata, la pranz si seara!

3 momente importante ale zilei. 3 momente diferite intr-o zi.cel putin 3 trairi emotionale.

Iubesc diminetile primavara si vara. Cand ma trezesc camera mea e invadata de lumina, si nu mai am nevoie de lumina artificiala, vad soarele cum rasare si isi arata mustatile in orizont. Asta imi da energie si dorinta sa ies din casa. Deschid geamul iar in pomul din fata geamului am concert, pasarelele ciripesc de zor si isi dau impresia ca esti in mijlocul naturii, nu intr-un oras aglomerat si plin de praf. Aerul proaspat care imi invadeaza narile imi face refreshul necesar pentru a intampina o noua zi. Imi place sa simt racoarea diminetii, mangaierea soarelui, caldura emanata de asfalt amestecata cu roua si racoarea diminetii. Simt cum toti porii mi se contracta si piele mi se zburleste de racoarea diminetii. Culoarea verde, mirosul florilor imi intregesc sufletul. Cand simt toate astea zambesc si imi zic ” ce zi minunata!”

Amiaza sau pranzul

Iubesc zilele de toamna din septembrie si octombrie, cand totul prinde culoare galbuie si ruginie. Caldura oferita de soare la amiaza e o binecuvantare oferita de toamna. Aerul miroase a fructe si legume coapte, bogatia naturii iti invadeaza simturile, culoarea de aur se aseaza peste natura. Imi place sa stau la soare in aceste momente si sa admir arta oferita de natura. Totul e superb pana in cel mai mic detaliu.

Seara

Iubesc serile lungi de iarna, caldura oferita de camera mea, statul in pat sub plapuma cu un ceai, o cana cu lapte sau o cioco fierbinte si niste maini incolacite in jurul meu. Imi place ca atunci cand iesi afara si este zapada, in lumina artificiala fiecare particula pare o steluta si am impresia ca sub picioarele mele e un covor de stele. De multe ori imi imaginez ca ma plimb pe poteci stralucitoare menite sa ma duca intr-o lume a basmului.

Fiecare anotimp are stralucirea lui, momentul lui de glorie. Primavara simtim cum renastem si apoi cum inaintam spre toamna si iarna corpul nostru pierde din energia acumulata la inceputul primaverii si intram intr-o stare de latenta.

Voi ce moment al zilei preferati?

La multi ani barbatilor, sa va petreceti cum stiti voi mai bine!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

21 de gânduri despre „Dimineata, la pranz si seara!

  1. Yamasha 05/05/2012 la 21:43 Reply

    Multumesc
    Diminetile de vara sunt cele mai tari, pana in 10..cand incepe caldura naucitoare 😛

    • Lilly 06/05/2012 la 18:31 Reply

      ma bucur ca iti plac si tie diminetile de vara 🙂 sunt multe persoane care nu se simt in elementul lor dimineata si care nu se bucura ca si noi de aceste momente 😀 eu sunt si o persoana matinala careia nu-i place sa doarma pana tarziu ci sa se bucure de acest moment al zilei 🙂
      tu esti matinal?

  2. Nice 05/05/2012 la 23:33 Reply

    Miezul zilei, categoric. Este momentul cand ma simt in plenitudinea fortelor, cand am energie, tonus, pofta de viata, capacitate de concentrare si memorare. Inainte imi mai placea si seara, dar acum ma copleseste oboseala rapid…

  3. Lilly 06/05/2012 la 18:35 Reply

    fiecare avem propriul nostru bioritm si momentele de maxima eficienta 🙂
    ce anotimp iti place cum arata la amiaza?

    • Nice 06/05/2012 la 23:12 Reply

      Primavara e anotimpul meu preferat daca luam in considerare temperatura aerului. Pentru simbolistica sa, libertate, vacanta, no stres, mare, calatorii, atunci anotimpul e vara.
      Raspuns final: primavara.

      • Lilly 07/05/2012 la 16:52

        mi-a placut partea asta:”Raspuns final: primavara.”
        si eu consider primavara anotimpul care imi reda pofta de viata si bucuria necesara 🙂

  4. Marmotica 07/05/2012 la 15:51 Reply

    O amiaza de toamna insorita..cred ca e preferata mea.. Imi plac si diminetile de vara , alea in care reusesc sa ma trezesc 😆

  5. Lilly 07/05/2012 la 16:54 Reply

    🙂 la multe semanam noi doua. ai probleme cu trezitul dimineata devreme? 🙂

    • Marmotica 07/05/2012 la 19:38 Reply

      Probleme graveee! Imi e atat de greu sa ma trezesc, ah . E un chin. SI de vreo 2 sapt am cam intarziat la munca din cauza asta. 😛

      • Lilly 07/05/2012 la 20:15

        eu sunt matinala, bine si eu ma ridic greu din pat, ma trezesc la 6 in fiecare dimineata, si cateodata ma misc in reluare, dar incerc pe cat posibil sa nu intarziu 🙂
        incearca s ate pui seara mai devreme la somn, sigur orata de somn e undeva in jur de 12.00 😀

  6. Hapi 07/05/2012 la 18:03 Reply

    Categoric dupa-amiezile tarzii si serile.
    Pentru ca dimineata in general si dupa-masa devreme am multe pe cap, hartii, intalniri, discutii, munca in general. Seara fac dus, imi fac manichiura eventual putin pedi, reascult un curs de araba, vad un serial din Grey sau Dr House, stau la povesti cu al meu, etc

  7. Lilly 07/05/2012 la 18:40 Reply

    categoric, ca sa citez, seara e momentul in care te relaxezi, te debarasezi de stressul de peste zi, faci lucruri care iti fac placere 🙂
    iti place sa iesi seara in oras?

    • Hapi 09/05/2012 la 16:22 Reply

      Acum nu prea ies seara in oras. Cand aveam 20, 25 da, imi placea
      Am mult de lucru peste zi si seara asta e felul meu de-a ma relaxa. Totusi, din cand in cand ies la un concert sau vad un film cu o prietena

      • Lilly 09/05/2012 la 20:52

        eu zic ca esti tanara doar ca ti-ai schimbat prioritatile 🙂 si la cata alergatura e peste zi ce poti sa-ti doresi mai mult seara decat relaxare?

      • Hapi 09/05/2012 la 21:01

        Multumesc Lilly, esti o draguta 😉
        Uite, acum sa ies din online si-am sa ma intind in pat cu ghidul de conversatie roman spaniol……asa ma relaxez eu azi

      • Lilly 09/05/2012 la 21:07

        nu teuiti la meci? tot cu spanioli e 🙂
        relaxare placuta!

      • Hapi 09/05/2012 la 21:08

        Se uita al meu 🙂
        Merci

  8. colorbliss 08/05/2012 la 19:50 Reply

    Imi plac diminetile de primavara, serile/noptile de vara si dupa-amiezele de toamna aurie si iarna inzapezita. Cu siguranta, fiecare moment al zilei are farmecul sau. Eu redescopar frumusetea diminetilor 😛

  9. Lilly 09/05/2012 la 20:51 Reply

    noptile de vara…mi-am amintit cum stateam in vacante noaptea tarziu la lumina lunii sau a stelelor ascultand catecele greierilor 🙂

  10. Anca 25/05/2012 la 21:56 Reply

    Frumos surprins…
    Imi plac si mie foarte mult diminetile de primavara si vara, cand ma trezesc cu geamul deschis in aerul racoros si triluri de pasari(primavara mai ales). Imi mai place un moment vara, dimineata pe la 4, cand afara se raceste brusc si ma trezesc deseori datorita unei adieri racoroase apoi adorm imediat.
    Iarna imi place in orice moment al zilei, o iubesc pur si simplu!
    Iar toamna imi place mult in septembrie octombrie, cand e dulce, calda si inmiresmata. Nu imi place insa toamna de noiembrie, de obicei parca luna noiembrie e momentul in care natura a murit.

  11. Lilly 26/05/2012 la 21:06 Reply

    Bine ai venit!
    nici mie nu-mi place luna noiembrie, dar nici perioada asta ploioasa nu o agreez, vreau soare si caldura! soarele ma face sa ma simt bine, ploaia ma deprima 😦

Lasă un răspuns

