Zambeste!

Cineva are grija de mine, imi reaminteste in fiecare dimineata si seara ca trebuie sa zambesc  iar asta imi da impresia ca urmez o terapie prin zambet. De altfel e un lucru foarte benefic desi sincer uneori cand tensiunea mi-e ridicata si adrenalina la maxim numai de zambit nu-mi arde.

M-am gandit ca luna asta sa scriu doar despre lucruri pozitive, sa umplu blogul de zambete, sa fac haz de necaz, sa nu mai scriu offuri si sa incerc sa raspund la intrebari existentiale.

Astfel declar luna mai luna zambetului. Nu cred ca e o luna mai potrivita pentru a fi numita asa, acum cand totul a renascut, cand e cald si frumos (bine, nu ieri si azi), cand sunt atatea flori, cand padurea e asa vie, cand simti viata peste tot.

Va provoc si pe voi sa urmati terapia prin zambet, sa va impuneti sa zambiti fara motiv odata pe zi si sa-mi spuneti apoi cum e?

Două blonde:
– Eu ştiu să fac magie?
– Nu te cred!
Prima blondă stinge lumina.
A doua, uimită:
– Oauu, dar unde este lumina?
Prima blondă deschide frigiderul:
– Uite unde s-a ascuns!

O saptamana minunata!

Tag-uri:, , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Zambeste!

  1. Nice 14/05/2012 la 20:59 Reply

    O idee minunata, Lilly, astept in fiecare zi sa intru la tine sa-mi recapat buna dispoztie. 🙂 😀
    Luna mai e cea mai frumoasa, indeed, e luna mea preferata(alaturi de martie si aprilie, bineinteles 😛 ), sa nu lasam pe nimeni si nimic sa ne-o strice.

  2. Lilly 15/05/2012 la 17:12 Reply

    tot ce pot face e sa-ti doresc multe zambete si multe motive sa zambesti! 🙂

  3. Hapi 15/05/2012 la 17:48 Reply

    Luna zambetului e deja pe la mijloc si eu am pierdut mare parte din ea………

  4. Lilly 15/05/2012 la 17:50 Reply

    asa e. dar, tot inca mai avem timp sa zambim 15 zile 🙂 incerci?

  5. colorbliss 15/05/2012 la 22:28 Reply

    Luna mai a fost preferata mea dintotdeauna, in principiu din cauza naturii, pe care o gasesc infloritoare si la propriu si la figurat in aceasta perioada. Iar asta imi da o stare de bine, fapt ce a stat probabil la baza multor amintiri frumoase.

    Insa anul acesta, chiar mi-am primit inapoi zambetul sincer in luna mai. Daca primele 4 luni ale anului m-au doborat, in ultimele 2 saptamani am inceput sa zambesc din nou cu adevarat (desi e paradoxal, caci acum am mult mai multe ,,stresuri” obiective pe cap – proiecte, sesiune, program incarcat din cauza jobului). Si totusi, zambesc.

    Multumim pentru cantec, Lilly, si iti doresc multe zambete in continuare 🙂

  6. Lilly 16/05/2012 la 19:21 Reply

    ma bucur ca ti-a revenit zambetul, a revenit la sentimente mai bune 🙂
    inceputul de luna a fost minunat, acum cu vremea de afara nu-mi mai place asa mult dar sper sa se revina la caldura sa ne bucuram si de mireasma salcamilor, am vazut ca au inflorit 🙂
    cu mare placere, multe zambete si tie!

Lasă un răspuns

