Capsuni!

Am trecut azi prin piata si mirosul de capsuni m-a ademenit instant. Simteam cum papilele mele gustative sunt pregatite sa guste aroma acestor fructe. Pofta a survenit instant.De multe ori sunt fermecata de acest miros si cand ii gust raman dezamagita dar mirosul face toti banii.

Mereu am considerat aceste fructe trufandale, mirosul si felul cum arata te fac sa-i cumperi si sa-i mananci. Au multe vitamine si minerale, asa ca merita sa ne bucuram de ei in sezon desi inca au un pret foarte mare.

Cei care i-am luat eu au fost dulce – acrisori cu un miros imbatator, care mi-a umplut casa de savoare.

Sub ce forma va place sa-i savurati? Simpli ca pe niste fructe? Cu frisca? Cu spuma de albus? Cu zahar? sau trasi in ciocolata?

Sper ca nu avem gravide pe aici si nici pofticiosi foarte mari! (nu mai mari decat mine)

Tag-uri:, , , , , , , ,

14 gânduri despre „Capsuni!

  1. Dragos FRD 16/05/2012 la 19:37 Reply

    Sub forma de capsunata 🙂

  2. Lilly 16/05/2012 la 19:49 Reply

    strici tuica pe capsuni? 🙂

    • Dragos FRD 17/05/2012 la 7:20 Reply

      :-)))) Pai mai variem, ca doar variatia inseamna cresterea …. hmmmm …. puterii! 🙂

  3. Nice 16/05/2012 la 20:36 Reply

    Nu ma omor eu dupa capsuni, dar nu neg ca mi-ai facut pofta de o portie cu frisca. Inghetata de capsuni nu imi place si nici facute spuma. Mult prea dulci preparatele astea. 😛
    Tu cum ii preferi? 😀

    • Lilly 17/05/2012 la 19:55 Reply

      🙂 cresterea puterii de consum

  4. Lilly 16/05/2012 la 20:43 Reply

    mirosul de capsuni iti place? 🙂
    mie imi plac simpli sau cu zahar:) si imi place gemul, si combinatia dintre capsuni si ciocolata 🙂

    • Nice 16/05/2012 la 22:45 Reply

      Da, il ador. Macar atat. 😛

      • Lilly 17/05/2012 la 19:56

        pe mine mereu ma farmeca mirosul de capsuni 🙂

  5. addicted 17/05/2012 la 8:13 Reply

    Simple, fara frisca, fara zahar. 😀

  6. Lilly 17/05/2012 la 19:56 Reply

    asa le simti cel mai bine parfumul si gustul 🙂

  7. colorbliss 18/05/2012 la 11:55 Reply

    Eu mergeam grabite prin gangurile alea de la sensul giratoriu, unde sunt de obicei flori si fructe, si m-a lovit dintr-o data un miros de capsuni. Instant mi s-a luminat fatza :)) desi nici eu nu ma omor dupa ei, se pare ca mirosul de capsuni atrage si declanseaza niste pofte 😛 Cand ii mananc, ii mananc simpli – imi plac asa mai acrisori.

  8. Lilly 20/05/2012 la 15:59 Reply

    mirosul capsunilor e cel care ne farmeca intotdeauna 🙂 astept sa vina aia dulci de Satu Mare 🙂

  9. DianaEmma 20/05/2012 la 17:03 Reply

    În ultimele două luni cred că am mâncat mai multe căpșuni ca în ultimii 4 ani. 😆
    Prin tinerețile mai îndepărtate ale mele mâncam multe că aveau bunicii grădina plină.
    Dar primăvara asta am găsit în casă niște căpșuni foarte bune, de am recuperat. 😀
    Eu le mănânc simple, pentru că la mine frișca e no-no (îmi provoacă greață, niciodată nu am suportat-o), zahărul nu e pe lista de preferate, spuma de albuș sună ciudat și etc. 😆
    Nu îmi plac în prăjituri, se pleoștesc și nu mă încânta. Îmi plac atunci când sunt nici prea crude, nici prea coapte, un pic așa texturate și să le mănânc până mă umplu. 😆

  10. Lilly 22/05/2012 la 19:03 Reply

    e bine ca nu esti alergica ca stiu ca tu ai probleme 😀
    cred ca atunci cand le manaci simple le simti adevarat savoare si gustul dulce-acrisor 🙂
    si eu astept sa se faca in gradina sa mananc direct de la sursa 🙂

Lasă un răspuns

