Zambetul de ieri!

Spre seara ajungand prin oras mi s-a facut foame, si cum eram in centru am intrat la la Memo 10 sa vad cu ce se lauda. (clujenii stiu localul) Mi-am luat meniul zilei si m-am indreptat spre o masa. O batranica imi facea semne sa ma asez langa ea, dar erau destule mese libere si am preferat sa stau singura, sa mananc in ritmul meu si pe ea sa nu o deranjez. Doar la masa nu vorbim, nu-i asa?

Dupa ce a terminat masa, doamna respectiva a venit langa mine, incercand sa faca conversatie, mi-a spus istoria localului, inainte era cofetaria Silvia acolo, si multe alte lucruri… Brusc se vede in oglinda:

” Ce cap alb am!”

eu zambesc si nu apuc sa zic ceva ca incepe sa-mi spuna ca ea nu s-a vopsit niciodata, ca are firul de par foarte sanatos, si nu are nici matreata, si ca oftalmologul i-a spus ca vopseaua de par afecteaza vedere si ea nu vrea sa orbeasca.

I-am spus ca arata foarte bine si i-am zambit.

Dupa ce a mai palavragit ea cu lumea care manca de zor, si a scotocit toata geanta de 3 ori in cautarea cheilor, a hotarat ca e momentul sa plece. In timp ce ne salutam si ne uram de sanatate, un tip asezat la o masa in spatele meu scapa un cutit pe farfurie si doamna tresare brusc ” Tinere ai declarat razboi?”

Tot localul si-a postat zambete largi pe fata, doar tanarul razboinic statea rusinat cu nasul in farfurie si astepta indepartarea bunicii ca sa zambeasca si el :).

Ce motiv v-a facut ieri sa zambiti?

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Zambetul de ieri!

  1. eumiealmeu 23/05/2012 la 16:44 Reply

    colega mea de 19 ani, prietena mea in tot acest timp, a vazut unde mi-au fugit ochii cand am trecut pe langa un magazin si mi-a cumparat lucrul acela, dupa ce eu am plecat… apoi mi l-a daruit.
    nu se poate sa nu zambesti de fericire cand simti ca esti iubita.
    ps. mi-as fi dorit-o bunica pe acea persoana. chiar ca ma distram copios cu ea! 🙂

    • Nice 24/05/2012 la 8:00 Reply

      Chiar ca emotionant. In acest caz iti dau lacrimile…de fericire!

  2. Lilly 23/05/2012 la 18:47 Reply

    o adevarata prietena 🙂 si o adevarata surpriza 🙂 faine zambete!
    nici eu nu mai am bunici, uneori sunt draguti si funny alteori pisalogi, trebuie sa ai rabdare cu ei 🙂

  3. Nice 24/05/2012 la 8:03 Reply

    A venit prietena mea la mine, am mancat impreuna, am povestit, ne-am simtit bine, m-a vops, si cum ea nu e coafeza de meseri, am avut dubii ca rezultatul poate fi extraordinar. Dar a fost si mi-a adus zambetul pe buze. 🙂
    Sa stii ca uneori persoanele in varsta sunt mai amabile si mai prietenoase ca cele tinere. Asta apropos de intamplarea ta de la restaurant. Eu la job ma inteleg mai bine cu doamnele trecute de prima(si chiar si a doua ) tinerete.

    • Nice 24/05/2012 la 8:04 Reply

      * m-a vopsit
      *coafeza de meserie

    • Lilly 26/05/2012 la 20:58 Reply

      frumoasa surpriza ai avut si tu Nice! 🙂
      probabil cei maturi te inteleg si te simt cel mai bine 🙂

  4. Marmotica 24/05/2012 la 17:28 Reply

    Foarte tare! Cred ca momente din astea fac o zi urata sa para nimic.. Amuzanta babuta ta, asa era si mamaia mea, mereu pusa pe glume si pe povesti.

    • Lilly 26/05/2012 la 21:00 Reply

      ce bine ca mai ai mamaie 🙂
      cred ca in fiecare zi avem parte de momente dragute trebuie doar sa le savuram 🙂

      • Marmotica 28/05/2012 la 12:34

        Pai aveam mamaie, s-a stins acum cativa ani . Am ramas cu un tataie, care saracu nu prea mai e pe lumea asta. In schimb mamaia dlui Marmot e prezenta si are si ea momente amuzante.

      • Lilly 28/05/2012 la 22:14

        na imi pare rau si pt tine, macar bunica Marmotului compenseaza anumite lipsuri 🙂

  5. Hapi 25/05/2012 la 21:47 Reply

    O sa-ti spun de ce am zambit azi. Verisoara mea care e medic rezident (si are parte de tot felul de intamplari ciudate) mi-a povestit cum un tanar care astepta o operatie pe cord a chemat-o urgent in salon „doamna doctor, sa va arat ceva”
    Ea- amabila si draguta se duce- Pacientul isi da jos pantalonii, ea face un pas inapoi…….
    Omul avea o capusa langa jucarie……pe bune. A trebuit sa se aplece sa se uite cu atentie si apoi sa demareze procedurile s-o scoata
    Mi s-a parut amuzant desi sunt sigura ca pentru saracul om n-a fost asa…….

  6. Lilly 26/05/2012 la 21:04 Reply

    cu doua taisuri povestioara ta si amuzanta si ingrijoratoare, depinde de partea cui esti 🙂 bine ca s-a rezolvat cu bine!

  7. colorbliss 29/05/2012 la 0:34 Reply

    Ieri m-a facut sa zambesc un copilut care papa inghetata cu toata fatza 😀
    E minunat cand astfel de intamplari marunte te revigoreaza si te binedispun. Simpatica batranica 😀

  8. Lilly 29/05/2012 la 21:23 Reply

    ce simpatici sunt copiii cand manaca cu toata fata si au si in varful capului mancare :))))

Lasă un răspuns

