Singing in the rain!

Mereu ma trezesc cantand melodia asta cand ploua, dar in ultima luna ploile au fost asa de multe incat nu ma mai incanta sa cant si sa dansez in ploaie.
Imi place sa dansez in ploaie vara, dupa o zi caniculara, cand vine o aversa, cand imi scald picioarele prin beltile cu apa calduta, cand simt stropii mari de ploaie ca imi racoresc pielea, cand vad un curcubeu sau soarele stralucind iarasi. Acele ploi le iubesc chiar daca imi incretesc parul, partea asta nu-mi place 😀
Ploile astea reci nu ma incanta deloc, ma deprima de-a dreptul, mereu sunt lenesa, casc, as dormi nonstop, n-am chef de nimic, simt ca ma sting usor.
In schimb cand e soare sunt plina de energie, as intoarece lumea pe dos, simt ca intradevar traiesc, simt ca sunt in elementul meu si atunci ador sa dansez prin ploaie.
Probabil o sa plang cand nu o sa mai pot respira din cauza caniculei dar eu zic mai bine soare si veselie decat tristete si deprimare.
Cand ati dansat ultima data in ploaie?
O saptamana cu multe zambete!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

16 gânduri despre „Singing in the rain!

  1. Nice 27/05/2012 la 23:38 Reply

    Prin mai sau iunie 2010. Am dedicat si un articol acelui moment, il gasesti in arhive daca te intereseaza. 😛 Si eu iubesc ploile calde de vara(pacat totusi ca sunt atat de scurte), dar si pe acestea de acum de care nu mai scapam de vreo doua saptamani. E ciudat ca inainte ploaia ma deprima, acum ma revigoreaza. O ador!
    Ai parut cret? 😯

    • Lilly 28/05/2012 la 22:09 Reply

      ce ai gasit frumos in vremea asta? poate reusesc sa-mi schimb si eu parerea 🙂
      am parul destul de cret si la umezeala isi face tot numarul :)))) imi doresc sa-mi stea intins, drept dar el nu si nu 😀

      • Nice 28/05/2012 la 23:10

        Eu il am drept si l-as vrea ondulat. Deh, fiecare cu ce nu are. :))
        Imi place racoarea, imi plac stropii de ploaie, ador sa privesc lumea de sub umbrela. Sincer, ma cam pusesera pe ganduri caldurile din aprilie si inceput de mai, pai unde ajungeam daca continuam in ritmul ala? 😀 😛

      • Lilly 29/05/2012 la 21:17

        asa e! mereu ne dorim ceea ce nu avem 🙂 ajungeam la canicula, la soare, la raze fierbinti de soare, la bunadispozitie (cel putin eu asa cred) :)…..daaaa! mereu vreau ce nu am :))

  2. Hapi 28/05/2012 la 14:14 Reply

    Nu cred c-am dansat vreodata in ploaie, cel mult m-am plimbat……
    M-am saturat de cerul plumburiu si de vremea asta 😦

  3. Lilly 28/05/2012 la 22:10 Reply

    si eu m-am saturat si cand ma gandesc ca deja luna mai e bifata si mai sunt practic 2 luni de vara imi vine sa plang :(((((( vreau soare si caldura!
    vremea asta ma cam deprima 😀

  4. colorbliss 29/05/2012 la 0:46 Reply

    Nu am dansat, ci m-am plimbat agale si am alergat vesela, si iar m-am plimbat agale 😛 Anul acesta, in urma cu o luna sau doua, nu mai stiu, imi pierd notiunea timpului. Eu dorm foarte bine cand ploua, si cum chiar am nevoie de un somn odihnitor, dat fiind faptul ca dorm cam putin, timpul acesta ploios e bine-venit acum 🙂

    + cred ca mi-ar fi mai greu sa stau cu nasul in carti daca afara ar fi un soare minunat… asa macar ma consolez ca oricum nu pot sta prea mult pe-afara 😛 Oooo, si imi place sunetul ploii in geam, nici macar nu imi mai trebuie alta muzica…

    • Lilly 29/05/2012 la 21:20 Reply

      e o perioada buna pentru stat in casa si studiu, cand vezi vremea frumoasa te apuca dorul de duca si ti se pare ca statul in casa e privare de libertate 😀
      e somnul foarte dulce cand ploua afara, desi eu am trezesc la sunetul ploii, si mai ales daca tuna si fulgera noaptea 😀

  5. addicted (@touchofadream) 29/05/2012 la 15:25 Reply

    Acum o ora cand a plouat ultima data aici. 😆 Nu pot spune ca sunt satula de ploaie pentru ca nici canicula nu-mi place. 😀

  6. Lilly 29/05/2012 la 21:21 Reply

    e greu si cand e canicula dar mie soarele imi da pofta de viata 🙂 vreau dimineti calde, vreau sa port sandale, rochite, haine vaporoase 😀

    • Rhenus 03/06/2012 la 20:11 Reply

      las’ ca de maine vine vara 🙂

      • Lilly 04/06/2012 la 20:35

        a fost vara azi 🙂

  7. Anca 01/06/2012 la 9:11 Reply

    E frumos cand ploua. Pentru mine e o perioada de relaxare totala, de meditatie. Dar ce e prea mult, e prea mult. Cu totii cred ca asteptam caldurile toride de vara.

    • Lilly 04/06/2012 la 20:36 Reply

      aziam simtit ca-i vara, mai vreau astfel de zile 🙂

  8. Tury 03/06/2012 la 19:39 Reply

    E hâdă rău ploaia, nici eu n-o plac deloc

  9. Lilly 04/06/2012 la 20:37 Reply

    daca ne concentram toti poate se indura soarele si o sa straluceasca toata vara 🙂

Lasă un răspuns

