Iunie!

Daca luna mai a fost luna zambetului imi doresc ca luna iunie sa fie luna sperantei.

Speranta moare ultima si e cea mai mare curva pentru ca toata lumea traieste cu ea.

Voi la ce sperati luna asta?

 

Tag-uri:, , , , , , ,

11 gânduri despre „Iunie!

  1. Nice 04/06/2012 la 23:02 Reply

    😀 Sper…sa nu-mi pierd speranta. 😛
    Si acum serios: in primul rand sper la o luna racoroasa(ti-am spus ca mai nou m-am indragostit de ploaie) si cu multe sanse de castig. Momentan, planul material e cel mai important, pentru ca urmeaza excursia in Croatia.

    • Lilly 05/06/2012 la 18:53 Reply

      pana acum a fost o vara racoroasa, eu inca astept caldura sa port haine subtiri, sa renunt la geaca de vara :))si pantofii inchisi, vreau fuste, rochite, sandale 🙂
      esti foarte ambitioasa si o sa reusesti sa faci excursia in Croatia 🙂

      • Nice 05/06/2012 la 21:04

        O sa vina si caldura, Lilly. Cel mai probabil din iulie. Eu si acum port sandale si tricouri fara maneca, la noi sunt 28 de grade. Azi s-a chinuit putin sa ploua, dar nu a reusit, a fost insa zapuseala. Te cam invidiez cu racoarea, eu as vrea in permanenta 22-25 de grade. 😀

    • Lilly 05/06/2012 la 21:34 Reply

      Nice, noi dimineata avem 12 grade 😀 si azi dupamasa a fost furtuna ….e ideal o temperatura pana in 25 grade dar se pare ca ori e prea rece ori prea cald 🙂
      oricum o luna de vara e putin 😦

  2. DianaEmma 05/06/2012 la 9:10 Reply

    Eu îmi doresc o vară (nu doar un iunie) mai răcoroasă, să termin cu bine câteva chestii pe care trebuie să le finalizez luna asta în plan profesional, să mai fac un pas înainte de la starea „doar ok”, să ajung măcar 2-3 zile în Bucegi până la sfârșitul lunii și să nu am surprize neplăcute când schimb caloriferele și mocheta (la câte probleme am avut doar la un schimbat de chiuvetă, am palpitații când mă gândesc la calorifere 😆 ). Și să bat la cap vreo 2-3 persoane să petrecem mai mult timp împreună.

    • Lilly 05/06/2012 la 19:00 Reply

      cred ca la munte vara e mai racoroasa si mai frumoasa, e altfel decat in Bucuresti 🙂
      partea cu renovarea mereu iti da batai de cap, cunosc foarte bine acest capitol 😀
      iti tin pumnii sa iasa totul asa cum iti doresti!

      • DianaEmma 05/06/2012 la 19:42

        Viața mi-a oferit și oportunitatea de a mă muta la munte, la pachet cu multe altele. Însă punând toate în balanță + vremea, se pare că undeva a contat mai mult ce am aici.

      • Lilly 05/06/2012 la 21:36

        muntele e pentru relaxare si vacanta 🙂 in rest si eu prefer agitatia orasului 😉

  3. CASTIEL 05/06/2012 la 10:33 Reply

    Eu sper mult si multe. :)))) tot anul . Deocamdata sper sa castig la loto chiar daca nu joc XD :))))

  4. Lilly 05/06/2012 la 19:01 Reply

    waw! lume noua 🙂
    eu zic sa joci la loto macar un loz, ca daca iti doresti cu adevarat sa castigi clar o sa castigi 🙂
    ce mai faci? ce mai e prin Italia?:)

  5. Marmotica 07/06/2012 la 20:52 Reply

    Sa treaca mai repede, sa vina august 😀

Lasă un răspuns

