Tu conduci?

„Tu conduci?

Ce? Masina?

Da. eu conduc masina!

In viata de zi de zi conduce sotia!”

Singurii barbati care recunosc ca nu-s cocosi in casa sunt cei casatoriti, ei sunt perfect convinsi ca femeia conduce si chiar nu se agita sa conduca atata timp cat ei pot sta linistiti si totul merge ca pe roate.

Burlacii inca spera ca ei o sa conduca, ca o sa fie mereu cocosi in casa lor, ca stiu tot ce trebuie sa stie, ca ei fac cele mai bune alegeri, si stiu cel mai bine sa conduca, dar atunci cand schimba statutul isi revin.

Un barbat inteligent, chiar daca nu recunoaste public niciodata, stie ca in casa conduce femeia si apreciaza acest lucru.

Tag-uri:, , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Tu conduci?

  1. Nice 07/06/2012 la 7:37 Reply

    Tocmai am citit bancul asta pus de Dragos pe facebook si mi s-a parut ca se potriveste cu articolul tau:

    O pereche sarbatoreste Nunta de Fier: casatoriti de 65 de ani!
    Ea: mare si solida – el: mic si plapind.
    Printre invitati se afla si un reprezentant de presa.
    – Ia spuneti-mi, o intreaba el pe sarbatorita, cum ati facut toti acesti ani?
    – A, de fapt foarte simplu: eu am hotarit ce trebuia sa faca sotul meu iar el a facut!
    Daca nu, il pocneam peste dovleac!
    – Si Dvs.? il intreaba el pe sot, – care au fost cei mai frumosi ani ai dvs. din timpul casniciei?
    – Cei 10 ani de prizonierat in Rusia.

    Dar e doar un banc, in realitate chiar nu putem generaliza, NU in orice familie deciziile importante le ia femeia. Nu, de obicei aceste hotarari se iau de catre barbat, el propune, si chiar daca femeia se impotriveste, el tot actioneaza. Sunt foarte multi barbati cu personalitati puternice…care fac totul dupa capul lor. Si spun asta cu regret, pentru ca de obicei femeile sunt cele intelepte.

    • Lilly 09/06/2012 la 7:03 Reply

      eu vad femeile astfel – au initiativa, fac planuri, analizeaza,iar cand vine vorba de decizii vrea si parerea partenerului. Nu mi se par barbatii atat de implicati in ceea ce priveste viata de familie, ii vad mult mai relaxati, nu se agita atata pentru toate nimicurile.
      Sunt si barbati cu personalitate, mari afaceristi, dar nu isi expun aceste aptitudini atunci cand e vorba de treburi casnice, de crescut copii, de condus gospodaria.
      evident ca nu vreau sa generalizez, dar eu asta am observat.
      bacul e foarte fain si se potriveste 🙂
      weekend fain!

      • Nice 09/06/2012 la 21:14

        Cand vine vorba de bani se agita si se implica foarte tare! 😀
        Merci asemenea, Lilly. Imi doresc din inima sa fie unul reusit!

  2. Hapi 07/06/2012 la 19:28 Reply

    Masini nu conduc dar coordonez transporturi 🙂

    • Lilly 09/06/2012 la 7:04 Reply

      si pe cei care conduc masini nu-i coordonezi? 🙂

      • Hapi 09/06/2012 la 19:18

        Ba da, asta ziceam 🙂

  3. Marmotica 07/06/2012 la 21:13 Reply

    :)))) Tare bancul , chiar il uitasem.. Am intalnit si exceptii de barbati care au recunoscut 😛

    • Lilly 09/06/2012 la 7:05 Reply

      tine de orgoliu sa recunosti ca nu esti asa mare cocos cum pari 😀

  4. Pato Basil 08/06/2012 la 20:48 Reply

    te poti certa cu femeia? mereu e ca ea…

  5. Lilly 09/06/2012 la 7:05 Reply

    femeia mereu deasupra 🙂

  6. Marmotica 12/06/2012 la 15:38 Reply

    Pai da, barbatii au mereu ultimul cuvant : Da, draga mea ! :)))))

  7. Lilly 12/06/2012 la 20:42 Reply

    imi place asta ” da draga mea! ” 🙂

Lasă un răspuns

