Cugetarea zilei!

Se zice ca dupa autobuz si dupa barbati (in cazul meu)/femei (in cazul altora) sa nu fugi niciodata, unul pleaca altul vine! ….

Daca vine un numar gresit asa-i ca mai stai o tura? si inca o tura…..si trece timpul, te plictisesti asteptand sa apara numarul/tipul dorit. E de bine? Nu mai bine fugeai sa-l prinzi chiar daca ajungeai sa gafai si iti iesea inima din piept?

Pana data viitoare ma bronzez asteptand la soare!

O duminica frumoasa!

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „Cugetarea zilei!

  1. DianaEmma 10/06/2012 la 16:22 Reply

    Deci numai tu alegi după bărbați? 😆
    Sincer, chiar nu am fugit după vreo femeie și parcă nu mi-aș dori… că prea fac pe hard to get. 😀

    Eu zic că întotdeauna problema cu autobuzele e mai simplă. Înafară de situația în care dispare linia. Întotdeauna poți să o iei la pas, întotdeauna este un taxi de rezervă.
    Balta are mereu pește… sau broaște… dar problema e că nu ne trebuie nici orice pește, nici orice broască. Altfel, am sări de gâtul primului om singur de pe stradă și totul ar fi bine și frumos.

    E greu să decizi dacă vrei pentru totdeauna ceea ce ai, sau dacă ar trebui să mai cauți, că poate e ceva și mai bun. E greu să decizi dacă pentru o persoană se merită să fugi 200 de metri sau jumătate de glob.
    Uneori ești sigur pentru că iubești… dar cum niciodată nu poți ști sigur că nu există cineva mai bun (ai de ales din… câteva sute de milioane de oameni dacă trecem cu vederea sexul și eventual vârsta), cum nu știi ce surprize îți rezervă viitorul (după vorba, mănânci un sac de sare cu un om și tot nu îl cunoști).

    Așa că dacă ai alergat după autobuz, bucură-te că ai ajuns înainte la muncă și bea o cafea bună la o discuție cu o colegă; sau că poți pleca mai repede și să faci o plimbare frumoasă sau să petreci 5 minute în plus cu cineva drag.
    Iar dacă nu vrei să alergi… bucură-te de suflu… cine știe, vine un autobuz mai liber, poate de întâlnești cu cineva pe care nu l-ai văzut de mult din această eroare…

    Niciodată nu poți ști sigur nimic… însă poți să te bucuri la maxim de ceea ce ai. Cât ai.

    • Lilly 10/06/2012 la 19:27 Reply

      :))) am corectat, nu numai eu alerg dupa barbati, concurenta e mare 😉
      cred ca toate se intampla cu un scop dar parca uneori ma irita anumite lucruri care mi se intampla…..dar ce nu am omoara ma face mai puternica 😉

  2. Hapi 10/06/2012 la 17:48 Reply

    Eu mai alerg dupa femei dar nu in sensul ala 🙂
    Dupa barbati si autobuz, niciodata. Dar am facut si asta 🙂

    • DianaEmma 10/06/2012 la 23:08 Reply

      „Dupa barbati si autobuz, niciodata. Dar am facut si asta”
      10 steluțe pentru comentariul ăsta. 😀

      Scuze, nu m-am putut abține.

      • Hapi 11/06/2012 la 9:55

        Da…..chiar nu mai alerg dupa ei si dupa autobuze. Dar mi s-au format frumos muschii de la picioare in vremea in care….alergam 😀

  3. Lilly 10/06/2012 la 19:28 Reply

    sper ca nu le alergi :))
    probabil ca te-ai convins ca nu merita sa alergi dupa barbati si autobuze 🙂

  4. Ruxxandra 14/06/2012 la 6:46 Reply

    Intr-un fel e buna si alergarea asta, chiar de nu reusesti sa prinzi ce vrei :))
    Macar la sfarsit stii ca ai facut tot ce ai putut :))

  5. Lilly 14/06/2012 la 17:56 Reply

    bine ai venit!
    ai dreptate, macar ai sufletul impacat 🙂

Lasă un răspuns

