Daca nu vezi nici nu auzi!

Daca nu vezi nici nu auzi? da! e foarte adevarat!

Am patit-o eu azi, la un control oftalmologic, dupa ce am plans de usturime de la atropina si m-am trezit cu pupilele foarte dilatate, de nu mai vedeam nimic si parca pluteam, cand a inceput doctorita sa-mi explice ca am nu stiu ce si ca trebuie sa fac nu stiu ce examinare, si sa-mi dea tot felul de detalii si informatii desi ma concentram foarte tare sa aud si sa inteleg ce-mi spune nu reuseam. Parca pluteam, aveam asa o senzatie ca si cand as visa ceva, si in vis detalile nu sunt clare, nu puteam sa vad nimic si nici nu auzeam bine.

M-am simtit aiurea si am zis sa-mi scrie pe un bilet ce trebuie sa fac ca sa nu uit. Faptul ca nu vedeam mi-a creeat un disconfort asa de mare, mi-a stricat tot echilibrul incat vroiam doar sa stau stau in pat cu ochii inchisi. Evident ca n-am facut asta, ca nu se putea,  in cateva ore mi-am revenit dar tot nu stiu bine despre ce mi-a povestit doctorita. Voi afla data viitoare!

Tag-uri:, , , , , , , ,

10 gânduri despre „Daca nu vezi nici nu auzi!

  1. Nice 14/06/2012 la 21:20 Reply

    Cum asa, nu ai aflat inca ce investigatii trebuie sa faci? In primul rand, cum ai ajuns la oftalmologie, de ce ai mers acolo, ce te supara, ce te doare?
    Eu stiam ca atunci cand iti pierzi un simt se accentueaza celelalte, dar nu stiu cum se face, ca eu atunci cand port ochelari parca si aud mai bine. :)) Deci se pare ca ai dreptate! 😀

  2. Lilly 14/06/2012 la 22:07 Reply

    fac niste investigatii medicale 🙂 pai stiu ce trebuie sa fac dar n-am inteles foarte bine ce mi-a explicat si cat de grav e? o sa aflu eu curand 😉
    se aplica si la tine! 🙂 eu abia azi am realizat ce inseamna sa-ti pierzi un simt pe care te bazezi foarte mult, memoria vizuala e foarte buna la aproape toata lumea, vazul e un simt extrem de important si cand il pierzi chiar daca e de moment, tot universul se zdruncina 😀 eu asa am simtit azi, ca ma prabusesc 🙂

  3. Aniela Deby 15/06/2012 la 8:56 Reply

    Lilly,lasa ca vei reusii sa treci si peste asta.Si eu am mers de multe ori la oftamologie pentru lentilele de contact si in general la spitale ,clinici ,doctori si tot felul.Urasc spitalele,doctorii si politaii:)))Astea doua specii,nu imi place mie sa le mai vad.Cand te duci la un spital,sincer pe mine..si mirosul ala care e acolo caracteristic,ma enerveaza:P

    • Lilly 16/06/2012 la 7:43 Reply

      chiar nu-mi fac probleme, o sa fie bine! 🙂 mie imi plac spitalele, mirosul, chiar n-am nici o problema, ce nu-mi place e asteptatul la usi si indiferenta cu care te trateaza unii doctori si faptul ca desi platim atata pentru sanatate de cele mai multe ori suntem nevoiti sa platim anumite investigatii si nu sunt ieftine deloc 😀

  4. Aniela Deby 15/06/2012 la 9:14 Reply

    Te-am trecut in blogroll draga mea:*

    • Lilly 16/06/2012 la 7:44 Reply

      multumesc, si eu trebuie sa fac curat in blogroll si sa adaug persoane noi(esti pe lista 😉 )

  5. Nice 15/06/2012 la 12:03 Reply

    Hehe, avem tema noua! Tot mov! 😀 Sau roz?!?

    • Lilly 16/06/2012 la 7:45 Reply

      e roz, asa girly, de vara 🙂

  6. Marmotica 15/06/2012 la 15:18 Reply

    Pink theme! Cel putin asa o vad eu . Imi place, arata bine , e vesela tare .
    Pai si cand e data viitoare ? Acum esti ok ? tu porti ochelari ? :p

  7. Lilly 16/06/2012 la 7:48 Reply

    merci Marmo! 🙂 am zis sa mai schimb si eu peisajul pe aici 😉
    nu port ochelari, chiar vad foarte bine, doar ca se pare ca am o afectiune la ochi, si trebuie sa fac investigatii mai amanuntite, o sa aflu la final de luna ce si cum 🙂

Lasă un răspuns

