Ne vedem joi!

Daca un el sau o ea iti spune dupa prima intalnire ” ne auzim” sau „vorbim” clar nu te mai cauta, poti fi 100% convins.

Daca un el sau o ea ii spune „ne vedem joi”, „ne auzim maine”, „te sun peste doua ore”, inseamna ca vrea si o a doua intalnire cu tine.

Daca un el sau o ea se uita inapoi atunci cand te desparte de tine inseamna ca ii place de tine, te iubeste.

Daca tu nu il vrei/nu o vrei nu-i raspunzi la telefon, sau refuzi doar sa ai grija  sa fi diplomat/a.

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

8 gânduri despre „Ne vedem joi!

  1. Aniela Deby 16/06/2012 la 21:51 Reply

    Scuza-ma ca sunt off topic draga mea,sunt de pe mobil,vad comentariile pe mail,si cred ca am de aprobat vreo 30,doar ce am ajuns acasa de la lucru..si stai linistita,nu esti in spam:* Esti o draguta ,draga mea.

  2. Lilly 16/06/2012 la 22:04 Reply

    m-am linistit 🙂 merci!

    • Aniela Deby 16/06/2012 la 22:08 Reply

      Ma bucur atunci draga mea.Doar ca azi am fost in Oser toata pana la 3 si apoi pr Feleac la livada dupa cirese:p .Apropo vrei?Promit tie sa iti dau delea bune pentru ca ma vizitezi mereu:p

      Parerea mea despre el si ea?Cred ca unele sunt adevarate altele au fost si raman paradox,ma crezi oare?cel putin mie mi s-au intamplat din cele de sus,si a reusit sa strice.

  3. Lilly 16/06/2012 la 22:15 Reply

    evident ca vreau cirese delea bune 🙂 azi am papat si eu, mi-am cumparat din piata 🙂 extraordinar de bune, delea pietroase.
    prin Oser ce se mai gaseste? n-am fost de ani buni

    eu le-am testat pe pielea mea si n-am dat gres 🙂 cam asa functioneaza lucrurile 😉 or fi si exceptii care intaresc regulile 🙂
    astept ciresele!

    • Aniela Deby 17/06/2012 la 12:09 Reply

      Daca iti spun ce se gaseste prin Oser,ce imi dai?:>: Hi-hi!

  4. Lilly 17/06/2012 la 12:16 Reply

    iti dau o inghetata de frisca cu topping de fructe de padure 🙂 sau ciocolata 😉
    imi cam imaginez ca in Oser sunt si vechituri, si lucruri furate, si lucruri noi, dar eu n-am fost de vreo 10 ani sau mai bine 🙂 ce ti-ai cumparat?

  5. Nice 17/06/2012 la 12:36 Reply

    Foarte adevarat ce spui tu aici, doar ca oamenii (ma rog, unii dintre ei) accepta cu greu un refuz. Orgoliul lor este grav afectat, sa fim realisti, uneori chiar nu e vorba de sentimente. Si nu doar in cazul barbatilor se poate spune asta…

  6. Lilly 17/06/2012 la 21:07 Reply

    pai sa lupte daca vor ceva, sa arate ca le pasa, daca nu inteleg din prima, nu doar sa planga ca vor dar sunt refuzati 🙂

Lasă un răspuns

