Apa are magnet!

A fost iarasi weekend, zic a fost ca nu prea a mai ramas mare lucru din el, poate doar timp de vazut un meci, savurat o inghetata, strans in brate un pui drag, alergat in parc si trezirea ca iarasi e luni.

Asta am facut in weekend:

O saptamana fantastica!

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

14 gânduri despre „Apa are magnet!

  1. Nice 17/06/2012 la 21:42 Reply

    Ce instantanee superbe! Felicitari fotografului! 😀 Imi place culoarea parului din prima imagine, dar nu prea imi dau seama ce reprezinta. 😯
    Vad ca tot Clujul, cu mic cu mare, a iesit in piata, la fantanile arteziene. Deci si la voi e canicula. 😛
    Eu m-as multumi si cu o saptamana racoroasa, dar cred ca va fi…fantastic de fierbinte. :))

  2. Lilly 17/06/2012 la 21:50 Reply

    merci Nice! 🙂
    prima imagine- pai i-am facut bucle 🙂
    a fost Festivalul Inghetatei weekendul asta, dar oricum in Piata Unirii la fantanile arteziene mereu e plin de copii, eu ii spun piscina copiilor 🙂
    a fost foarte cald azi al Cluj, la soare la ora 18.30 erau 41 grade 🙂 lumea s-a bronzat weekendul asta 🙂
    o saptamana fantastic de racoroasa! 🙂

    • Nice 19/06/2012 la 16:21 Reply

      :)) Merci, draga Lilly. Tu ai fost bine intentionata, insa numai de racoare nu am avut parte pana acum in Bucuresti. Azi a fost mai cald ca niciodata si se pare ca vremea va continua in stilul asta pana pe 22 iunie. Sper ca nu pana pe 22 septembrie. Mi-e tare dor de primavara si ploile ei. 😛
      Festivalul inghetatei? Hm, suna delicios si racoros. Tu ce aroma ai ales?
      Cui i-ai facut blucele alea superbe? Te-ai reprofilat? 😛

      • Lilly 19/06/2012 la 20:33

        si la Cluj e cald, noroc ca la job avem AC si biroul e orientat spre nord, nu bate soarele in geamuri 🙂 eu mi-am dorit caldura asa ca tac 😛
        de data asta am mancat ceva inghe cu topping de fructe 🙂 oricum inghetata e binevenita pe caldura asta 🙂
        unei prietene i-am facut bucle sa fie si ea cretulina 🙂 meseria de coafeza cred ca e una foarte frumoasa, trebuie sa ai putin simt artistic, imaginatie, si rabdare …eu mai fur tehnica si apoi aplic sa vad daca imi iese 🙂 sunt doar amatoare 😉

      • Nice 19/06/2012 la 21:40

        Mda, la job am si eu aer conditionat…dar nu ma incalzeste prea tare. :)) Eu imi petrec timpul mai degraba afara si in casa, la serviciu…mai putin.
        Mie mi se pare foarte grea, nu cred ca am deloc inclinatie spre asa ceva.

  3. amelieecotillard 17/06/2012 la 22:44 Reply

    ce copilasi frumosi!

    • Lilly 18/06/2012 la 19:35 Reply

      Bine ai venit!
      copiii sunt cei mai frumosi intotdeauna 🙂 mie imi plac foarte mult, si am relaxeaza sa-i vad jucandu-se 🙂 tie iti plac?

  4. addicted 18/06/2012 la 19:29 Reply

    Cu atata apa nu ma faci decat sa vreau sa ma balaesc non stop! 😀

  5. Lilly 18/06/2012 la 19:37 Reply

    te astept la Cluj la o balaceala in plin centru 🙂

  6. Marmotica 19/06/2012 la 9:59 Reply

    Cu ce ai facut buclili ? Eu una reusesc sa le fac asa, dar dupa o jumatate de ora tot cum vrea el sta.

    • addicted 19/06/2012 la 11:36 Reply

      Ce mi-ar place sa vin… Imi e foarte dor de Cluj dar mi-s prinsa in atatea aici in Bucuresti. 😦

    • Lilly 19/06/2012 la 20:37 Reply

      sa-ti dau un pont, ca sa stea buclele trebuie sa pulverizezi putin fixativ pe suvite,inainte de a pune odulatorul si asa garantat stau buclele, am vazut eu la coafor ca asa fac coafezele, si am incercat si eu si mi-a reusit, si apoi la final sa pulverizezi niste lac fixativ ca sa straluceasca frumos buclele, sa para totul cat mai natural 🙂
      incearca poate iti reuseste, oricum nici eu singura nu-mi pot face, ca ma dor mainile, si e cam greu 🙂

  7. Hapi 24/06/2012 la 14:44 Reply

    Doamne, ce-mi plac buclele tale!

  8. Lilly 24/06/2012 la 17:01 Reply

    buclele facute de mine 😛 vrei si tu? 😉

Lasă un răspuns

