De-a rasu plansu!

Ieri ma afisez si eu la caseria RDS sa platesc o factura. Ma asez la coada, in fata mea era doar o batranica, zic merge repede ca ma grabeam sa ajung undeva si nu vroiam sa pierd timpul la coada.

– Casiera: 15 lei,va rog.

– Bunicuta: cat? 150 lei?

– C: repeta, 15 lei, adica 150.000 vechi

– B: aaaaaa un leu cincizeci. In timp ce scotea tot felul de bacnote din portmonenu si mici si mari.

– C: ii incaseaza banii si ii da chitanta.

-B: stiti! am o problema.

– C: spuneti va rog.

– B: am vazut niste bubite.

– C: ce fel de bubite? unde ati vazut bubite?

– B: defapt nu ma intereseaza pe mine ca eu nu stau acolo, eu stau in alta parte, eu doar platesc factura. Dar….erau niste bubite.

– C: unde ati vazut bubitele? pe ecranul televizorului? sau pe cablu?

– B: bubite….. nu bubite, floricele erau.

Casiera cu ochii cat cepele, chestiona bunicuta, vroia cu orice pret sa afle unde sunt bubite, floricele, eu bateam pasul pe loc si pierdeam timp dar ma si amuza situatia.

– C: insist, va rog sa-mi spuneti unde sunt aceste bubite? floricele?

– B: le-am vazut doamna! sunt acolo, pe scrisoarea aceea care o trimiteti dumneavostra ca sa platesc, acolo sunt bubitele. Defapt sunt floricele, da clar sunt floricele!

…..

Na verificati factura daca vreti sa vedeti bubitele aka floricelele.

Situatia in sine e amuzanta ce ma intristeaza pe mine e faptul ca oare asa o sa ajung si eu? Ce exercitii ar trebui sa fac sa nu ma sclerozez in asa hal?

Later edit:

* – asta e floricica

bulina – e bubita

(asta vedea bunicuta pe factura si o nedumereau, de ce? nu stiu;apar pe factura doar cu scopul de a semnala soldul si de a evidentia modalitatile de plata )

Cu sau fara legatura va dedic melodia de mai jos:

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

13 gânduri despre „De-a rasu plansu!

  1. Nice 27/06/2012 la 10:33 Reply

    Hehe, mai e mult pana acolo, nu e cazul sa-ti faci griji de pe acum.
    Dar sa stii ca telefonul meu are o ditamai buba, nici macar bubitza. De vreo doua saptamani nu mai am ton la el… 😦 Ar trebui sa merg la o caserie RDS sa aflu de la sursa unde e…buba. 😦 😀 Sper sa nu dau peste o babutza de genul. 😛

    • Lilly 27/06/2012 la 20:20 Reply

      bubitele trebuie tratate 🙂
      merci de incredere Nice dar sa sti ca uneori ma sperie gandul batranetii 😀
      totusi, ma adun si traiesc clipa 🙂

      • Nice 28/06/2012 la 20:29

        Le-am tratat! Cei de la RDS au fost prompti si in cateva minute mi-au redat tonul. 😛

      • Lilly 29/06/2012 la 20:23

        trebuie doar sa te plangi si se rezolva 🙂

  2. Good game, Felicia 27/06/2012 la 13:58 Reply

    Aww, mie mi se pare chiar draguta scena 🙂
    pe cuvant
    –Cu drag, Felicia

    • Lilly 27/06/2012 la 20:21 Reply

      Bun venit Felicia!
      si mie mi s-a parut foarte draguta bunicuta respectiva, cum ne-a tinut pe toti in suspans din cauza unor buline desenate pe factura :)))))

  3. Marmotica 27/06/2012 la 15:23 Reply

    Eheee, dupa cum zice si NICE mai e mult pana acolo.. si cred ca orice am face la un moment dat , tot vom ajunge asa. Asta imi aduce aminte de o vorba : Oamenii sunt de 2 ori copii in viata, o data cand se nasc si o data la batranete. Asta pentru ca bunica dlui Marmot e ceva de genul , uita ca a mancat, uita ca a fost la baie si uita chiar si ca i-ai spus sarut-mana mamaie! Dar babutza din intamplarea ta e destul de ok 😛 Eu zic sa ne apucam de pe acum sa ne scriem chestii importante si cand om ajunge la batranete sa recitim. Si daca nu ne mai amintim..atunci e grav :))))))

    • Lilly 27/06/2012 la 20:27 Reply

      cred ca e inevitabila aceasta etapa 🙂 e bun blogul ca macar o sa am ce sa citesc si astfel sa-mi amintesc de tinerete 🙂
      e bine ca aveti o bunica, eu nu mai am 😀 sunt foarte simpatici uneori desi imi amintesc ca ma enervam si eu pe bunica cand nu stia anumite lucruri sau se exprima mai greu si nu aveam rabdare cu ea, acum ca nu o mai am parca o inteleg mai bine si as fi vrut sa fiu mai toleranta cu ea 🙂
      eu sper sa gaseasca cercetatorii ceva potiuni magice care sa ne tina mintea activa si sanatoasa 🙂

  4. Andrei Blog 29/06/2012 la 21:44 Reply

    Prea frumos… 😀 si pe mine ma trec fiori cand ma gandesc ca voi ajunge si eu asa…:)) si vor rade cei mai tineri de mine x_X

  5. Lilly 29/06/2012 la 22:39 Reply

    Bine ai venit!
    nu se poate sa radem numai noi trebuie sa rada si altii de noi 🙂

  6. Yamasha 01/07/2012 la 9:17 Reply

    mda, e greu la batranete…

  7. Lilly 01/07/2012 la 11:55 Reply

    daaaa. si frumos in tinerete 🙂

Lasă un răspuns

