Pe tocuri, again!

V-am mai scris eu si anul trecut despre tocuri in acest articol dar m-am gandit ca mai sunt multe de spus si am reluat subiectul. E un subiect feminin, dar cum suntem mai multe femei pe lumea asta ne permitem acest lux de a discuta despre ce vrem noi.

Fiind sezonul cald, sezonul in care avem ocazia sa ne expunem picioarele de gazela purtand fuste si rochite dar si acesorizand aceste articole cu pantofi ma gandeam sa expun motivele pentru care iubesc pantofii/sandalele cu toc inalt. Sunt eu o tipa inalta dar asta nu ma impiedica sa-mi pun tocuri atunci cand tinuta impune acest lucru. Desigur confortul nu e pe tocuri dar cu toate astea nu ne putem lipsi de ele, le iubim pur si simplu.

Motivele pentru care eu iubesc tocurile inalte sunt:

–  aerul feminin pe care ti-l dau

– eleganta

–  iti fac picioarele frumoase

– te fac sa adopti o postura impecabila

– iti pun in evidenta soldurile si fundul

– iti pun in valoare tinuta pe care o porti

– iti dau un aer de siguranta

– atrag priviri

– te fac sa-ti ti spatele drept

– sunt un viciu frumos

De ce va plac tocurile inalte? Va plac femeile care poarta tocuri inalte?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , ,

17 gânduri despre „Pe tocuri, again!

  1. Nice 29/06/2012 la 23:50 Reply

    Despre fete no comment. 😀 Astept sa citesc opinia baietilor. 😛 Imi plac tocurile, dar nu mai mari de 10 cm. Acelea mi se par exagerate, chiar penibile(uneori). Vara asta prefer platformele caci sunt mai comode. Mi-am cumparat unele din piele si ma simt excelent cu ele. Sunt negre si se potrivesc cam la orice tinuta.

    • Lilly 30/06/2012 la 14:04 Reply

      nici mie nu imi plac mai mari de 10 cm, oricum adaug destul de mult la inaltimea mea :))) platformele sunt mai comode, mai ales daca ai de mers pe jos, tocurile sunt mai incomode, doar de purtat in masina, la birou dar nu pe drumuri, ca te solicita mult 😀
      si mie imi place culoarea neagra la incaltaminte, cei mai mult pantofi sunt negri 🙂 de vara am si colorati dar de alte sezoane nu prea 🙂

  2. tink3rbe11 30/06/2012 la 7:57 Reply

    Imi plac femeile care poarta tocuri, sunt femeie si le admir…ba chiar imi intorc privirea daca merita intr-adevar efortul, ma uit prin vitrine dupa incaltarile cu tocuri…dar nu le pot purta!

    • Lilly 30/06/2012 la 14:05 Reply

      sunt femei care arata foarte bine pe tocuri 🙂
      tu de ce nu porti? ti-s incomode?

      • tink3rbe11 30/06/2012 la 20:34

        foarte incomode..

      • Lilly 01/07/2012 la 11:48

        si nu porti nici la ocazii speciale?sau porti tocuri dar nu inalte?

  3. Andrei Blog 30/06/2012 la 10:10 Reply

    Femeile ce poarta tocuri 😕 nu cred…nu sunt genul meu 😀

  4. Lilly 30/06/2012 la 14:05 Reply

    ce femei sunt genul tau? oricum te mai poti schimba, sa sti 😛

  5. Hapi 30/06/2012 la 21:35 Reply

    Da, imi plac tocurile inalte insa nu acele platforme care te obliga sa mergi ca pe aratura. Am vazut chiar azi o tipa care traversa strada si nu avea deloc o tinuta frumoasa si nici spatele drept
    Tocurile confera eleganta atata timp cat sunt alese cu cap nu doar „ochiometric”

    • Lilly 01/07/2012 la 11:53 Reply

      am vazut si eu femei chinuite de tocuri si papuci inalti, cred ca trebuie alese cu cap, decat chinuita mai bine in slapi 🙂
      si mai trebuie sa sti sa umbli pe tocuri, sa faci pasi mici mai ales fetele inalte care au craci mari :D, sa pasesti elegant nu ca pe aratura cum ai zis tu
      nici mie nu imi plac pantofii care au si toc si platforma, pentru mine sunt mult prea inalti 😀
      platformele imi plac dar asa pe la 5 cm, nu mai mult ca risc sa calc stramb si sa-mi luxez glezna, am observat ca mi se intampla asta la platforma 😀

  6. Yamasha 01/07/2012 la 9:14 Reply

    Nu cred ca e baiat caruia sa nu-i placa tocurile…Schimba mult o fata…

  7. Lilly 01/07/2012 la 11:53 Reply

    asa-i ca te schimba? stiam eu ca barbatii observa asta 🙂

  8. dordefemeie 02/07/2012 la 7:43 Reply

    Si mie imi plac tocurile, dar purtate la locul potrivit. Am vazut femeie venind la piscina de exemplu pe tocuri, sau purtand-le in parc cand ieseau cu copilul. Si nu port incaltaminte neagra vara. Deloc. Prefer mult mai degraba albul, si la incaltaminte si la haine.

  9. ficurios 02/07/2012 la 13:56 Reply

    La o femeie/domnisoara daca porti tocuri ,pe langa ca atrag privirile barbatilor iti da un sentiment de mandrie…

  10. Marmotica 02/07/2012 la 14:42 Reply

    Subscriu la ce a zis Nice, prefer platformele, mai ales ca vin si cu masina la munca, deci nu stiu cum as putea sa conduc daca as avea tocuri de peste 10 cm. Dar lasand asta la o parte, pentru ca mereu am in masina o pereche de balerini meniti sa ma salveze, imi place sa port pantofi cu toc. Mi se par feminini si daca sunt alesi cum trebuie pot pune in valoare si cea mai plictisitoare tinuta :p Sunt cazuri in care nu avantajeaza si nu intotdeauna ajuta postura, am vazut fete care parca se rupeau cand mergeau. Trebuie sa iti alegi tocul potrivit tie si mersului tau.

  11. Annarkali 07/08/2012 la 17:51 Reply

    Ador pantofii cu toc, cu eceptia tocurilor alea mici si insipide si groase.

  12. Lilly 07/08/2012 la 19:23 Reply

    adevaratele tocuri sunt cele inalte 🙂 desi nu-s usor de purtat noi femeile le adoram 🙂

Lasă un răspuns

