Nu mai pot!

De cate ori am folosit aceasta sintagma” nu mai pot”? De cate ori am simtit in adevaratul sens al cuvantului ca nu mai pot? De multe ori.  Dar credeti ca nu am mai putut? Am mai putut, dovada ca scriu acest post. 🙂

Ce m-a facut sa pot sa merg mai departe atunci cand am spus nu mai pot? Ambitia, perseverenta, resursele nebanuite de care dispun.

Se intampla de multe ori sa ma lovesc de probleme, sa caut solutii, sa lupt si sa ajung sa spun ” nu mai pot”. Uneori plang, alteori discut cu cineva ca sa ma eliberez, alteori pur si simplu imi impun gasirea resurselor necesare. Nu e usor dar e musai.

Cel mai interesant e atunci cand am ceva de facut, cand sunt super obosita, cand epuizarea fizica si psihica isi face simtita prezenta, cand pur si simplu spun si simt ca nu mai pot dar gasesc resurse sa finalizez ce imi propun. Nu stiu cum sa numesc asta? perseverenta? ambitie? sau ceva necesar? Poate e un amestec intre toate, inca n-am gasit exact raspunsul potrivit.

Acest „nu pot” il consider stimulul necesar depasirii obstacolelor care apar in viata mea.

Cand ai spus ultima data ” nu mai pot!” ? A fost chiar asa? Ai pus punct? sau din contra ai cautat solutii si ai depasit situatia ivita?

O saptamana asa cum va doriti!

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

3 gânduri despre „Nu mai pot!

  1. Marmotica 16/07/2012 la 19:07 Reply

    Pai puterea ta interioara! Suntem mai puternici decat credem si mereu gasim resurse pentru a rezolva probleme aparent imposibil. Cred ca nu pot-ul asta e un mare impuls , sau cel putin asa pare pentru mine. AM spus de multe ori nu pot , pentru ca mai apoi sa ma ridic si sa caut solutii. Si ca sa nu vorbesc doar la modul general am sa dau un exemplu : acum cativa ani ramasesm fara job, chiria batea la usa, sanse noi nu prea apareau, aveam probleme si acasa, ai mei nu aveau cum sa ma ajute cu bani si nici nu prea aveam cum sa apelez la prieteni ( mi-era rusine). Ma inchisesem atat de mult in mine incat nu credeam ca o sa ies din problema. AM stat pe bara, am zis ca nu se mai poate si ca ma intorc acasa, dar m-am ambitionat sa nu renunt . Am luptat atata ca sa ajung pana acolo si nu ma doboara orice. Usor usor mi-am revenit si lucrurile bune au inceput sa iasa la suprafata. Asta e doar un exemplu, am avut multe trepte de urcat, dar chiar daca m-am impiedicat pe parcurs, am reusit sa le urc. Vor mai fi cu siguranta, dar am incredere in mine si asta e cel mai important. Sa ai incredere in tine! :*

  2. Nice 17/07/2012 la 18:00 Reply

    Depinde in ce domeniu al vietii tale simti ca ai ajuns la capatul puterilor? In dragoste? La job?
    Chiar nu-mi aduc aminte sa fi spus vreodata ca nu mai pot. Si, sincer, nici nu-mi doresc sa fiu vreodata intr-o asemenea situatie. Poate in dragoste, cand relatia era compromisa si stiam ca trebuie sa fac ceva, sa pun punct cosmarului. Dar, evident, atunci nu am mers mai departe, nici nu era indicat.

  3. Hapi 17/07/2012 la 18:35 Reply

    In urma cu vreo 3 saptamani, eram in Ro, pierdusem un contract important, un prieten de-al meu a avut un necaz, un muncitor nu a mai vrut sa lucreze unde a fost detasat si eu nu gaseam pe nimeni sa il inlocuiasca, cineva nu.-mi raspundea la telefon. Si cu al meu m_am certat sonor 🙂
    Si-am zis NU MAI POOOOT
    Si a doua zi am putut din nou 🙂

Lasă un răspuns

