Desene animate!

Daca am suflet de copil clar imi plac desenele animate si astfel am ajuns si eu sa vad Ice Age 4.

Filmele 3 D au un efect special dar mie chiar nu-mi plac ochelarii aceia, ma doare nasul de la ei, imi aluneca, sunt prea grei si prea incomozi. Probabil sunt si modele mai dragute dar cei de la cinema nu imi plac. Cu toate acestea desi i-am asezat si ridicat de 100 de ori pot sa spun ca filmul m-a relaxat si distrat deopotriva. Animalutele care joaca acolo sunt foarte dragute, vocile vedetelor deasemenea foarte faine iar coloana sonora bine aleasa.

Cel mai funny personaj este Sid, are replici tare haioase, e un inocent care traieste si crede in lumea lui, in familie si prieteni. E mereu cu capul in nori si nu te poti baza pe el, dar e tare haios.

 

De departe cel mai dragut personaj este Louis, care desi este poreclit Carnacior, nimeni nu crede in el dar acesta  demonstreaza cat de puternica este dragostea si cat curaj iti da ea.

 

Enjoy!

 

Tag-uri:, , , , , , , , ,

12 gânduri despre „Desene animate!

  1. Aniela Deby 12/08/2012 la 4:09 Reply

    Draga mea,eu ma uit chiar si acum..la desene animate:D Pe Disney Chanel,Minimax,Carton Network :)) Dar ..nici unele nu se compara cu Ice Age!Cat despre ochelari eu ii ador:))

    • Lilly 12/08/2012 la 13:24 Reply

      si eu ma uit din cand in cand laTom si Jerry 🙂
      adori ochelarii aia 3d? cum reusesti?

      • Aniela Deby 13/08/2012 la 22:22

        Cand merg la cinema si sunt racita,mi se aburesc:))

      • Lilly 14/08/2012 la 19:59

        :))) trebuie sa-ti iei un ventilator

  2. pisicaru 12/08/2012 la 7:33 Reply

    Tota viata sufletul ne ramine de copil. O zi faina.

    • Lilly 12/08/2012 la 13:25 Reply

      asa-i 🙂 si e foarte bine ca e asa 😉
      multumesc la fel!

  3. coco 12/08/2012 la 9:50 Reply

    si eu iubesc animatele !

  4. Lilly 12/08/2012 la 13:25 Reply

    Bine ai venit Coco!
    care sunt desenele tale preferate?

  5. Nice 12/08/2012 la 23:04 Reply

    Nu am ajuns sa-l vizionez, dar din trailerele postate de tine, personajele par foarte simpatice. Cred ca astfel de filme se adreseaza tututor varstelor, nu doar celor mici.

  6. Lilly 13/08/2012 la 17:40 Reply

    nici celelalte parti nu le-ai vazut? sunt foarte funny toate 🙂
    Madagascar ultima parte n-am vazut-o inca, tb sa ma mobilizez ca imi place mult si acel film
    🙂
    ai dreptate, e un film pentru toate varstele care te binedispune si te incarca cu energie pozitiva 🙂 numai la 3D mie nu-mi plac ochelarii 😀

  7. Hapi 13/08/2012 la 17:52 Reply

    A meritat, nu?

  8. Lilly 14/08/2012 la 19:58 Reply

    clar a meritat 🙂

Lasă un răspuns

