August, duminica seara!

Se termina si luna august, e ultima duminica din aceasta luna. Ultima seara fierbinte, dupa niste zile greu de suportat si trait. Se pare ca o sa se racoreasca si ca revenim la temperaturi de toamna, trebuie sa ne adaptam la noile conditii.

In asteptarea furtunii ascult asta :

 

 

si savurez, printre versuri, un gris cu lapte:

De cand n-ati mai mancat asa ceva?

O seara racoroasa! la mine au aparut primii stropi de ploaie 🙂

Tag-uri:, , , , , , ,

14 gânduri despre „August, duminica seara!

  1. qatalin 26/08/2012 la 18:59 Reply

    Te rog eu, trimite-o si la mine…cu fulgere, tunete, tot tacamu’. Numa’ sa vina odata… 😦

  2. Hapi 26/08/2012 la 19:01 Reply

    Zile greu de suportat si de trait ? 😀 Kid Lilly, nu exagerezi putin?
    Abia astept sa vad soarele din Romania. Ok, recunosc ca nici mie nu-mi place canicula, ma toropeste dar parca nici de toamna nu mi-e prea dor…..

  3. Lilly 26/08/2012 la 19:02 Reply

    daca ajunge la mine, ca se pare ca doar m-a indus in eroare, o trimit cu mare drag 🙂 tuna, cerul e negru dar ploaia nu vine 😦
    mai repede iti trimit un gris cu lapte 🙂

  4. Lilly 26/08/2012 la 19:05 Reply

    Hapi- daca cei de la tv mint, atunci mint si eu, au zis ca se raceste pana la 20 grade, si de la 40 la 20 e cam mare diferenta 🙂 oricum tu stii cum e toamna in Cluj, dimineti si seri reci, in rest peste zi caldut 🙂
    in general eu tolerez bine caldura, dar vineri am fost la pragul lesinului, abia mi-am revenit, oboseala si canicula m-au pus cu roatele in sus 😛

  5. Pato Basil 26/08/2012 la 20:09 Reply

    aproape s-a dus si vara asta :(, mai vrem vara ar trebui sa ne mutam in emisfera sudica la iarna 😀

    • Lilly 27/08/2012 la 17:09 Reply

      eu incep sa-mi fac bagajele 🙂

  6. Nice 26/08/2012 la 20:17 Reply

    Trimite-ne si noua cativa stropi de ploaie, Lilly, suntem lesinati de caldura… 😦
    Cred ca dupa vara asta incendiara m-am indragostit de toamna! Vezi unde ma duce canicula? :)) Abia astept ziua de luni, cica se mai racoreste. Ce norocosi sunteti voi acolo in Ardeal…
    Nu stiu daca sa regret terminarea verii, dar a arsitei cu siguranta. Probabil o sa fiu nostalgica o vreme dupa vacanta…
    Gris cu lapte? 🙂 Din copilarie. Vreau! 😛

    • Lilly 27/08/2012 la 17:12 Reply

      abia azi dimineata a ajuns ploaia la Cluj, s-a racorit afara, e placut, asa ne-am bucurat toti de ploaie 🙂 la voi nu a ajuns?
      toamna la voi e mai caldut in schimb la noi uneori e multa ceata, si rece, si brrrrr, pana ma obisnuiesc nu-mi place, si tb sa port multe haine si mi-e tot frig 😀
      iti fac si tie un gris cu lapte? 🙂

      • Nice 27/08/2012 la 19:28

        Ba da, spre seara s-a racorit considerabil, dar nici vorba de ploaie. Cel putin in zona mea, ca la noi ploua pe cartiere. 😛
        Acum e perfect, alta viata. Deja mi-e dor de vara… :))
        Daca esti dragut…accept cu mare bucurie. 😀
        PS
        Se aud niste tunete! :))

      • Lilly 28/08/2012 la 19:21

        au fost doua zile racoroase, chiar reci seara si dimineata, dar aerul respirabil :)se simte oricum aerul de toamna, cel putin Clujul isi imbraca haia de toamna vrand nevrand 😛 o sa-mi fie dor de vara 😦

  7. Marmotica 27/08/2012 la 12:51 Reply

    Vaiii, n-am mai mancat de cateva luni bune. Soacra are grija de noi si ne mai face cate-o pofta din asta din cand in cand. Aici e tot cald, m-am intors in tara si parca am intrat intr-un bol cu apa fierbinte 🙂

    • Lilly 27/08/2012 la 17:13 Reply

      e bine ca aveti pe cineva care va rasfata :)…a fost foarte cald in ultimele zile chiar si seara era aerul ala de cuptor sufocant :))
      vine toamna si se schimba totul 🙂

  8. addicted 27/08/2012 la 12:54 Reply

    Inca 4 luni si se duce si acest an… unde s-a dus habar nu am.
    Ah, multam de pofta!! Nu te uit sa stii.

  9. Lilly 27/08/2012 la 17:14 Reply

    s-a dus in trecut, acolo sunt toti anii 😛
    rapid iti fac si tie un gris cu lapte, cred ca e cel mai simplu si rapid de facut 🙂

Lasă un răspuns

