Intamplare intrebacioasa!

Mergeam azi in oras cu busul, unul mai dragut decat conserva verde, si pe scaun langa mine se aseaza o tipa care vorbea la telefon. Eu cu gandurile mele, ea prinsa intr-o conversatie cu o prietena. Vorbeau din ce mi-am dat seama despre o alta prietena care e cu acelasi iubit de trei ani si anul viitor se marita. Nimic neobisnuit dar intrebarea ” ce trebuie sa aiba un barbat ca sa te mariti cu el? ” m-a facut sa-mi intorc privirea, noroc ca aveam ochelarii de soare pe nas si mi-am stapanit reactia de moment pentru ca vroiam sa-i raspund eu ironic ” multi bani in cont, evident”.

Pe cat de iritanta mi s-a parut intrebarea la inceput pe atat a inceput sa ma macine dupa ce am coborat din bus, sa ma faca sa-mi pun si eu aceasi intrebare si sa vad ce raspunsuri as da. Pe langa muschi, gel in par, bani in buzunar ar trebui:

– sa aiba multa dragoste pe care sa ti-o daruiasca

– sa te sustina orice s-ar intampla

– sa aiba rabdare

– sa te iubeasca neconditionat

– sa te respecte

– sa aiba grija de tine

– sa-ti inteleaga nevoile

– si multe altele, pentru ca nu vreau sa fiu foarte „deep”

V-ati pus vreodata intrebari de acest gen?

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , , , ,

29 de gânduri despre „Intamplare intrebacioasa!

  1. pisicaru 28/08/2012 la 22:43 Reply

    Daca nu simti iubirea unui barbat sa nu te gindesti la bani ca nu aduc fericirea. O zi faina.

    • Lilly 29/08/2012 la 16:33 Reply

      iubirea face totul 🙂 banii doar intretin dragostea (asa se spune, nu vb din experienta 🙂 )
      o seara faina si tie! 🙂

  2. Nice 29/08/2012 la 0:36 Reply

    In primul rand sa fim compatibili cat de cat, zic. Sa avem acelasi mod de a privi viata, aceleasi idealuri, eventual aceleasi pasiuni, sa avem ce discuta, un simt al umorului asemanator si apoi da, cum ai zis tu, sa simt ca e acolo langa mine, ca ii pasa, ca ma sustine in tot ce fac. Evident ca si reciproca e valabila.
    Eu vreau un barbat sensibil, care sa fie in stare sa spuna o vorba buna atunci cand trebuie. Sa nu se fereasca de complimente, de cuvinte frumoase. Sa simta cand am nevoie de el si sa fie prezent(cu sufletul). Sa ii pese de mine, de noi. Respectul e de la sine inteles, fara el nu avem cum inchega o relatie…

    • Lilly 29/08/2012 la 16:36 Reply

      de obicei femeile prefera barbatii puternici, care emana prin toti porii masculinitate, se feresc de cei sensibili pentru ca acestia se pot supara prea usor, pun totul la suflet, sufera prea mult
      la fel ca si tine cred in compatibilitate, idealuri si pasiuni comune 🙂

  3. Anārkalī 29/08/2012 la 6:00 Reply

    Pe langa chestiile enumerate mai sus, pe lista mea s-au mai aflat urmatoarele : sa stiu din ce familie provine, reputatia in comunitate, caracterul, educatia, situatia financiara, setul de valori, sfera de interese, planurile si viziunea de viitor, compatibilitatea in mentalitate si ideologii, etnia, varsta. Daca toate astea nu corespundeau, nici vorba sa ma fi maritat cu actualul meu sot, sau el cu mine.

    • Lilly 29/08/2012 la 16:37 Reply

      cred ca sotul tau e barbatul ideal daca ai bifat atatea 🙂 nu a trebuit sa treci cu vederea peste nici un aspect?

      • Anārkalī 29/08/2012 la 21:06

        Si totusi, realitatea crunta este ca indifernet de ce, nimeni nu e persoana ideala. 😆

      • Anārkalī 30/08/2012 la 14:43

        Nu. Considera asa, pentru unii nu numai cei doi se unesc ci si familiile, deci din ce familie provine cei doi este foarte important. La categoria asta intra si reputatia in comunitate, a celor doi si a familiilor lor. Caracterul, valorile, mentalitatea, ideologiile, astea nu se trec cu vederea. Daca nu corespund exact cu ale mele, adio. Nu vreau sa petrec o viata langa un om cu care ma ciocnesc mereu de la ceva, pentru ca nici unul nu suntem de acord cu mentalitatea sau valorile celuilalt. Ar fi un cosmar. Ma refer la chestii importante, esentiale. S-ar fi putut face compromisuri la nivel de educatie si poate varsta, la cea din urma in limitele rezonabilului desigur. N-am avut pretentia sa fie doctor docent, dar nici un pier de vara fara nici un dumnezeu. Avem o sfera de interese comuna dar nu e trasa la xerox. Etnia si religia au fost iar doua elemente unde nu a existat compromis. Alea au trebuit musai sa fie aceleasi. Peste situatia financiara nu as vrut eu sa trec cu vederea. Recunosc ca sunt mai materialista din fire, am crescut intr-un anume fel, si de ce sa nu am pretentia ca el sa fie macar la acelasi nivel , in acest aspect ? Vorba aia cine seamana se aduna. Viziunea si planurile de viitor, iar sunt extrem de importante. Nu am fi putut face o casnicie daca planul meu este sa-mi fac o cariera si familie, iar al lui ar fi fost sa cutreiere junglele amazonului ca explorator-aventurier. 😆

      • Lilly 01/09/2012 la 8:07

        tind sa-ti dau dreptate, daca nu indeplineste cerintele pe care le ai e greu sa faci compromisuri si sa traiesti alaturi de el o viata intreaga
        ceea ce observ eu e ca esti o femeie care stie ce vrea, care se cunoaste foarte bine si atunci cand esti asa stii exact ce sa ceri ca sa primesti pe masura dorintelor 🙂

  4. Aniela Deby 29/08/2012 la 9:47 Reply

    Să mă mărit cu un tip trebuie să mă iubească şi eu să îl iubesc! Restul trece pe locul 2..ceea ce e important. Dar mai bine nu mai scriu că am să fac un articol despre asta, dacă îmi dau drumul la degete:)))

  5. Lilly 29/08/2012 la 16:38 Reply

    da-ti drumul la degete si lasa sa curga un articol frumos si interesant 🙂

  6. babymanager 29/08/2012 la 23:18 Reply

    Din punctul meu de vedere trebuie să aibă acelaşi calităţi pe care le avea şi când am decis să am o relaţie cu el de n ani. Căsătoria nu ar trebui să schimbe multe lucruri la o relaţie, e un pas firesc al unei relaţii de lungă durată. Dacă stai cu un om într-o relaţie 3 ani, ai pierde atâta timp pentru cine nu merită? Că nu se întamplă tot timpul aşa, e problema fiecăruia… Eu am avut o relaţie de 7 ani înainte de mă căsători. Eu zic că eram deja căsătoriţi, ne lipsea o hîrtie oficială şi vreo doua inele. Au venit şi ele când ne-am permis.

    Ana

    • Lilly 01/09/2012 la 8:10 Reply

      am mai vazut cazuri in care au avut relatii lungi, de ani de zile, si au divortat dupa 1 an :D…nu le-am inteles dar se pare ca exista si asa ceva
      uneori teama de singuratate, nesiguranta te fac sa faci compromisuri, sa te complaci, sa tii cu dintii de relatie…evident finalul e acelasi – despartirea

  7. Marmotica 30/08/2012 la 14:34 Reply

    Sincer nu cred ca mi-am pus intrebarea asta decat de vreo 2 ori … Si din fericire raspunsurile nu au intarziat sa apara: sa fim compatibili , sa ne intelegem si din priviri daca e nevoie, sa nu para ca ne chinuim sa tragem relatia sa mearga, sa vina totul de la sine si sa fie fericit alaturi de mine..

    • Lilly 01/09/2012 la 8:12 Reply

      mai sunt cazuri in carela inceput totul e roz si apoi apare ruptura, ceva in acest sistem nu merge bine
      cred ca dragostea e la inceput, apoi o relatie, asa cum spui si tu, trebuie sa se bazeze pe compatibilitate, pe sistemele de valori de care dispun cei doi

  8. tink3rbe11 30/08/2012 la 17:01 Reply

    De ce ar trebui sa indeplineasca niste conditii? De ce trebuie sa aibe ceva?

    • Lilly 01/09/2012 la 8:14 Reply

      pentru ca noi femeile nu prea putem lua lucrurile asa cum sunt, nu ne putem adapta la orice, trebuie sa ne bazam pe ceva 🙂
      tu nu ti-ai pus o asemenea intrebare? a venit totul de la sine? 🙂

      • tink3rbe11 03/09/2012 la 17:04

        A venit totul de la sine …si la momentul respectiv ….le-a avut pe toate.Cel putin asa crezi atunci! :d

  9. colorbliss 30/08/2012 la 20:22 Reply

    Eu n-as putea zice fix ce anume. Dar ar trebui sa aiba aceleasi lucruri si pentru a sta cu el, nu doar pentru a ma marita cu el. Am fost mereu pretentioasa din punctul acesta de vedere.
    Cred ca e important sa ma stimuleze intelectual si sa fim pe aceeasi lungime de unda cand vine vorba de umor si tot ce tine de emotii. Cam asta. Asa, nu pare mare lucru, dar e.
    Si ca sa fiu pretentioasa total, ar trebui sa fie prietenul meu. Daca nu e el, poate sa aiba toate calitatile din lume, ca nu-i destul 😛

    • Lilly 01/09/2012 la 8:15 Reply

      e bine sa ai pretentii si sa nu renunti la ele, pentru ca doar asa ajungi sa te implinesti 🙂

  10. Hapi 31/08/2012 la 19:07 Reply

    Sa ma pot baza pe el!

  11. Lilly 01/09/2012 la 8:17 Reply

    da, e o calitate importanta de care sa tinem cont 🙂

  12. qatalin 02/09/2012 la 21:59 Reply

    N-ai si un tabel cu defecte? … As dori sa fiu si eu declarat castigator undeva…de-aia intreb. 😀

    • Lilly 03/09/2012 la 21:38 Reply

      chiar te rog sa ne expui cateva defecte care merita acceptate 🙂
      n-am vrut sa te eclipsam 🙂

      • qatalin 04/09/2012 la 1:09

        Mi-ar fi destul de greu să-mi fac autoportretul încercând să rămân obiectiv, dar dacă zici că e vorba de câteva defecte care să poată fi acceptate, o să încerc să mă conformez.
        – Sunt prea direct. Din prea multă sinceritate, nu știu (sau mai bine zis nu vreau) să mă port cu mănuși. Exclud din start orice normă de protocol și asta oripilează pe mulți. Dar cine se obișnuiește și trece peste chestiunea asta, poate să mă cunoască și altfel. Așa că da, e un defect care poate fi acceptat.
        – Sunt gălăgios. Poate și datorită faptului că-s un extrovertit coleric. Așa că dacă și ‘defectul’ asta poate fi ‘acceptat’, atunci e ok…
        Ar mai fi și altele, dar deja intru în intimități și nu știu dacă-și are rostul. Dar ideea e că până și defectele pot deveni atuuri atunci când există bună intenție și sentimente plăcute la mijloc. 😉

      • Lilly 05/09/2012 la 21:28

        si eu sunt foarte directa, chiar si cand incerc sa ma controlez tot imi mai scapa :D….e un defect dar si o calitate 🙂
        femeile sunt galagioase deasta nu accepta sa fie si barbatii la fel, cineva tb sa si taca :))))

  13. Vis De Toamna 02/09/2012 la 23:01 Reply

    Am deja tot ce imi doresc… si nu are bani, nu are muschi, nu este Făt-Frumos, dar este atent, grijuliu, ma respecta, ma sustine, ma intelege, ma iubeste si lasa ce face el doar sa imi faca mie cate ceva ce vreau… mancare, gen!

    • qatalin 03/09/2012 la 13:27 Reply

      Superb! E atat de evidenta dragostea din ‘glasul’ tau incat nici daca ai vrea n-ai putea s-o ascunzi. Jos palaria. Cam despre asta e vorba…

  14. Lilly 03/09/2012 la 21:39 Reply

    asta e tot ce conteaza! 🙂

Lasă un răspuns

