Lady shoes! leapsa

Anarkali mi-a pasat o leapsa si uite ca ajung si eu sa o onorez. Si e o leapsa faina desi eu am mai vorbit si cu alte ocazii despre pantofi.

Se stie ca imi plac pantofii cu toc, ca o tinuta trebuie completata sau scoasa in evidenta cu ajutorul pantofilor. Port si pantofi josi gen mocasini sau balerini pentru ca ii consider foarte comozi dar atunci cand trebuie sa fiu la 4 ace musai imi pun tocuri. Desi tocurile sunt incomode nu putem renunta la ele, asa suntem noi femeile.

Nu am sute de perechi de pantofi, am doar cateva, am ales in general calitatea atunci cand i-am cumparat si pot spune ca am o pereche de pantofi de suflet, care nu mi-au ranit niciodata picioarele, care m-au scos mereu din impas, care mi-s foarte dragi, care candva au costat destul de mult dar nu am regretat niciodata banii cheltuiti pe ei.

Desigur ca am avut sau mai am si pantofi care ma jeneaza si ce e mai rau decat sa te doara maselele si sa te stranga pantofii?

Pe acestia ii port mai rar, doar cateva ore si apoi ii arunc in cutie si nu-i mai scot o perioada buna de timp pana uit.

Deobicei prefer pantofii din piele, comozi, fara platforma, cu un toc cam de 8 cm. Nu am nici o pereche de pantofi cu toc mai mare de 10 cm, oricum mi-s inaltuta si nu vreau sa fiu vazuta din varful Feleacului.

In general ii ingrijesc mult, ii curat, ii pun in cutii, pentru ca mi-s dragi si nu vreau sa strice, vreau sa-i am cat mai mult. Daca as avea mai multi bani sigur as investi mai mult in pantofi chiar daca nu i-as purta decat la ocazii, dar nu as indrazni sa-i cumpar din online, trebuie sa-i probez, am piciorul subtire si multi imi ies din picior ca-s prea largi, de aceea trebuie sa incerc si sa aleg ce mi se potriveste.

Nu as purta niciodata pantofi foarte inalti si cu platforma, pe raft arata bine dar in piciorul meu nu, trebuie sa fie finuti si draguti ca sa-mi placa.

 

O duminica frumoasa!

 

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Lady shoes! leapsa

  1. Marmotica 10/09/2012 la 9:36 Reply

    Si mie imi plac pantofii cu toc, daca as avea mi-as lua o gramada 😀 Imi plac si platformele, sunt micuta si se potrivesc bine cu statura mea 😀 Nu ii tin in cutii, am un raftulet si acolo stau cumintei , dar nu am asa multi incat sa umplu cutiile cu ei 😛

    • Lilly 10/09/2012 la 16:28 Reply

      depinde cat de mare e raftuletul, ca daca incap 50 perechi e ok 🙂
      cat de inalte iti plac tocurile? porti 15 cm sau mai mult?

      • Marmotica 13/09/2012 la 15:54

        Max 15 , mai mult nu pot.

      • Lilly 15/09/2012 la 11:27

        esti curajoasa, eu n-am asemenea tocuri 😛

  2. addicted 10/09/2012 la 10:29 Reply

    Eu abia de 1 an am inceput sa port pantofi si cizme inalte pentru ca pana acum eram si complexata de greutate si nu ma imbracam elegant dar nici nu aveam voie, avand apa la genunchi. In fine, ideea e ca-mi place sa port tocuri dar imi plac si platformele, sunt foarte comode.

  3. Lilly 10/09/2012 la 16:30 Reply

    eu de multe ori patesc sa-mi alunece glezna cand port platforme, mi cumva frica sa nu-mi rup piciorul, in schimb tocurile imi dau mai multa stabilitate
    oricum de zi de zi daca ai masina si esti mereu cocheta poti purta tocuri dar altfel mi se par foarte obositoare 😛

  4. Hapi 11/09/2012 la 19:13 Reply

    Port tocuri de 10 in general dar cand am treaba multa si intalniri, trec pe balerini comozi

  5. Lilly 11/09/2012 la 19:41 Reply

    destul de inalte as spune, dar comoditatea depinde de calapod si forma tocului, sunt pantofi inalti dar extrem de comozi dar si invers

  6. babymanager 12/09/2012 la 23:47 Reply

    Eu şi tocuri ne placem reciproc :). Eu pe ele, deşi nu le prea îngrijesc trebuie să recunosc, iar ele nu mă obosesc. Eu stau şi dansez toată noaptea pe tocuri dc trebuie fară să am probleme cu picioarele. Era o vreme când fiind prea învaţată cu tocurile, simteam că nu pot conduse bine dc nu am un pic de toc :).

  7. Lilly 15/09/2012 la 11:29 Reply

    chiar ca sunteti prietene bune daca nu te dor picioarele dupa o noapte de dans, cred ca ai si antrenament 🙂
    dar nu e greu sa porti tocuri si sa o ti in brate pe cea mica?

Lasă un răspuns

