Mi-e o lene de ma doare!

E ora 10.13 si sunt inca in pat, in pijama, in asternuturile mele moi si caldute cu Bububebe in brate. In fundal canta Evanescence. Afara sunt nori, e posomorat, nimic nu ma atrage sa schimb aceasta stare de bine. Mi-e bine cu lenea mea, am reusit dupa mult timp sa ne revedem, si se pare ca ne placem la fel de mult, defapt nici nu aveam indoieli ca nu ar putea fi asa.

Lipsa soarelui si oboseala acumulata peste vara s-a facut simtita acum toamna, e clar ca vara imi aduce acea stare de bine si duce lenea departe de mine. Daca ma gandesc bine in ultimele 3 luni in fiecare sambata m-am trezit devreme, am vrut sa fac cat mai multe, sa nu ratez racoarea diminetii si multe alte evenimente din cursul zilei.

De cand ma stiu am fost matinala, mi-a placut sa ma trezesc dimineata, energia de care dispun ma ajuta sa ma invart ca un titirez daca ma trezesc devreme, si in plus daca ma ridic din pat la ora 11 mi se pare ca jumatate din zi  e dusa. Niciodata nu mi-a placut sa-mi dorm viata.

Cu toate astea am nevoie si de momente destea de leneveala, momente in care sa nu fac nimic, sa nu mi se para ca sunt inutila daca lenevesc, momente doar eu cu mine.

Cine sau ce ma poate scoate din aceasta stare de amorteala?

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , ,

10 gânduri despre „Mi-e o lene de ma doare!

  1. Hapi 15/09/2012 la 9:55 Reply

    E urata vremea azi la Cluj 😦
    Pe mine un masaj m-ar inviora……

  2. Lilly 15/09/2012 la 11:25 Reply

    mi-am facut curaj si am iesit din casa si am facut un dush gratis dar mi-a revenit zambetul pe buze cand am cantat ” singing in the rain”
    sa-ti trimit un maseor? „P

  3. Hapi 15/09/2012 la 12:55 Reply

    As vrea eu….Acum trebuie sa dau o tura pana in P ta Unirii, nu mai ploua spre bucuria mea….
    Asa ca ma inviorez, vrand, nevrand
    As fi lenevit toata ziua in pat dar am intalnire si cu contabila

  4. Nice 17/09/2012 la 17:48 Reply

    Aoleu ce-as mai lenevi si eu pana la 10 in pat…mai ales ca ultimele zile m-am trezit numai la 5:30…
    Si ca sa raspund la intrebarea ta, un fresh de portocale, o cafea sau…o veste buna! 😀

  5. Lilly 17/09/2012 la 22:53 Reply

    lasa ca vine weekendul si sambata poti lenevi si tu 🙂

  6. babymanager 18/09/2012 la 0:06 Reply

    Dacă afli vreo soluţie pentru ieşirea din lemevie, let me know! Sunt aşa de vreo 2 luni şi trebuie să mă întorc la muncă 🙂

  7. colorbliss 18/09/2012 la 1:13 Reply

    Pe mine toamna parca ma trezeste la viata. Dupa calduri insuportabile, racoarea din zilele astea mi-a prins tare bine 😛
    Sunt si eu mai matinala in ultima perioada si e mult mai bine, nici nu imi mai amintesc vise urate, si chiar daca am dormit doar 3 ore, sa zicem, tot e mai bine decat sa dorm pana la ora 11. Mai degraba imi fac trezirea la 6 si, daca sunt foarte obosita, recuperez somnul in timpul zilei, cate o ora 😛

    Amorteala… o indepartezi tocmai cu miscare. E mai greu pana te pui iar in miscare, ce-i drept. Dar cred ca e buna cate o leneveala din asta, macar din cand in cand.

  8. Lilly 18/09/2012 la 8:46 Reply

    multa lume se simte mai bine atunci cand e racoare, au mai multa energie, eu insa iubesc vara si caldura 🙂
    cand te trezesti de dimineata reusesti sa bifezi mai multe lucruri, ai sentmentul acela de utilitate si implinire 🙂
    ar tb sa ma apuc de miscare 🙂

  9. Silving 20/09/2012 la 20:44 Reply

    Daca nu te scoate nimic,stai linistita,ca nimic nu tine o vesnicie 😀

  10. Lilly 23/09/2012 la 12:57 Reply

    BIne ai venit!
    sa stii ca ai dreptate, lenea in acea zi a tinut putin pt ca a tb sa ma mobilizez si totusi sa fac si eu una alta prin casa 🙂

Lasă un răspuns

