Mi-e pofta!…de gomboti cu prune :)

Nu stiu altii cum sunt dar mie cand mi-e pofta, mi-e pofta, si nu-mi trece cu una cu doua, imi trece doar atunci cand pofta imi este satisfacuta. De o saptamana visez doar gomboti cu prune. Nu am facut niciodata, am mancat doar, foarte buni facuti de niste maini dibace.

Si azi m-am pus pe treaba si am facut niste gomboti foarte buni, delicioasi as spune:

 

Sunteti pofticiosi? Ce pofte aveti?

 

Tag-uri:, , , , , ,

19 gânduri despre „Mi-e pofta!…de gomboti cu prune :)

  1. pisicaru 16/09/2012 la 7:10 Reply

    Am umblat prin restaorante cu specific Romanesc in toata tara si am intrebat de galuste cu prune. Dupa lungi cautari ieri in Brasov la crama am gasit si am degustat minunatele galuste. Cele din poza arata tare fain, cred ca sunt si tare gustoase. O zi faina.

    • Lilly 16/09/2012 la 13:01 Reply

      probabil sunt specifice Ardealului, nu stiu exact 🙂
      ale mele au fost f bune ca deja nu mai sunt 🙂
      O duminica frumoasa!

  2. Vis De Toamna 16/09/2012 la 11:38 Reply

    Awww, te fur si te aduc aici :P.
    As manca niste gogosi cu gem, dar am stat ieri destul in bucatarie :D.

  3. Lilly 16/09/2012 la 13:02 Reply

    fura-ma!
    vin si bucataresc toate nebunelile 🙂 dar apoi sa nu plangeti pt kilogramele in plus 🙂
    nici eu n-am facut demult gogosi 🙂

  4. Adi 16/09/2012 la 13:04 Reply

    Vai cum arata si ce pofta mi-ai facut x_X
    Trebuia sa pui un anunt, la inceputul articolului, daca sunteti pofticiosi nu va uitati si mai jos :))

  5. Lilly 16/09/2012 la 13:05 Reply

    :))) pai numai eu sa fiu pofticioasa? sa fie si altii!

  6. Nice 17/09/2012 la 17:44 Reply

    Arata tare fain, ca de obicei. 😀 Cel mai des poftesc la struguri, mai ales toamna. Si la pizza, cred. 😀

  7. Lilly 17/09/2012 la 17:46 Reply

    merci, rapid s-au terminat semn ca au fost si foarte buni 🙂 o sa mai fac!
    hmm si eu as pofti la o pizza acum 😛
    struguri am in frigider 😉

  8. Anārkalī 17/09/2012 la 20:22 Reply

    Si eu sunt exact ca tine la capitolu pofte. Trebuie satisfacute numaidecat, altfel mi se pune pe inima. 😆
    Super idee mi-ai dat cu gombotii astia. De cand cautam sa-i fac sotului ceva dulce ce nu a mai mancat, ceva original, romanesc. Ma duc sa caut reteta…ciao ! 😆

  9. Lilly 17/09/2012 la 22:52 Reply

    ma bucur ca te-am inspirat 🙂
    nu-mi place sa-mi poftele in cui 😛

  10. babymanager 18/09/2012 la 0:03 Reply

    Mă crezi că nu am mâncat aşa ceva până acum. La noi nu se fac în zonă

    • Lilly 18/09/2012 la 8:11 Reply

      in Ardeal se fac asemenea bunaciuni 🙂 daca vrei iti dau reteta sa incerci 😛

  11. colorbliss 18/09/2012 la 1:06 Reply

    Acum… mi-e pofta de gomboti cu prune :))) Foarte bine arata, Lilly 😀
    Zilele astea mi-a tot fost pofta de zahar, ketchup si… pizza :)))

  12. Lilly 18/09/2012 la 8:12 Reply

    nu sunt greu de facut, mizeria in bucatarie e mare, in rest….deliciosi 🙂
    pofta de zahar? cand eram mica si acum din cand in cand mancam paine cu zahar 🙂
    pizza as vrea si eu 🙂

    • colorbliss 25/09/2012 la 23:18 Reply

      Da, si eu mancam paine cu zahar. Dar acum e o altfel de pofta, nu stiu. Imi trebuie zahar gol.
      Saptamana trecuta am mancat gomboti in cele din urma, i-am facut o vizita unei prietene din copilarie si cu asta m-a servit. Instant mi-am adus aminte de gombotii tai :)) Si ca sa fie complet, ieri m-am rasfatat si cu o pizza 😛

  13. Marmotica 18/09/2012 la 21:33 Reply

    Galustele astea delicioase sunt dulcele copilariei mele. Imi facea mamaia mea de fiecare data cand imi era pofta. Parca si acum imi aduc aminte de gustul lor..
    In rest daca ma intrebi pe mine de pofte , pfaai , am momente cand innebunesc lumea in jur. Sa zicem ca e o seara normala de marti. Discut cu al meu diverse si ma loveste . As maaaanca : un Mars sau poate un Snickers, dar parca ar merge si ceva sarat: daa, niste covrigei si popcorn; as manca si o amandina, sau o clatita cu banane si finetti si ce-ar mai merge o bucata de pizza sau un mcpuisor , dar totusi parca as manca doar o inghetata, desi e seara asa ca am putea sa mancam ceva lejer, un mango, o para, ceva racoritor. SI uite asa incepe nebunia, ne ducem in Real ca e non -stop si alegem ceva bun . 😀

    • Lilly 23/09/2012 la 12:55 Reply

      ce m-am distrat cand am vazut comentariul tau, i like u ;P asa sunt si eu, si de multe ori ma apuca poftele seara tarziu 🙂

  14. DianaEmma 19/09/2012 la 16:33 Reply

    Am vreo senzație de deja-vu cu gamboții cumva? 😆

    Eu nu sunt cu poftele. Mai ales de dulce. 😀 Ceea ce e foarte rău de aniversări când oamenii cred că ai ceva cu ei că nu vrei să servești de la ei. Sau de ziua ta când oamenii se uită de parcă i-ai otrăvi doar pentru că tu nu guști. 😆 Mda… abia nu aștept.

  15. Lilly 23/09/2012 la 12:54 Reply

    am mai facut papanasi cu branza dulce, si seamana ca si forma dar nu ca si gust, poate deasta senzatia de deja-vu 😛
    poti pofti si la excursii sau alte lucruri care iti plac nu doar la bunaciuni 😛

Lasă un răspuns

