Obisnuinta bat-o vina!

In iarna mi-am cumparat un telefon cu touch screen, la inceput mi-a fost foarte incomod, sunam din gresala, trimiteam mesaje aiurea, stergeam contacte si am purtam cu el ca si cu un ou. Asta 3 zile pana m-am obisnuit si apoi nu ma mai comportam ca si cu oua cu el, mi se parea perfect normal si foarte practic.

Problema e ca am ajuns sa butonez si aparatul foto tot ca pe telefon, desi aparatul foto are butoane nu touch screen si cateodata nu inteleg de ce nu se intampla nimic cand eu apas pe display.

Obisnuinta bat-o vina!

La fel am patit si azi cu mouseul, am de cateva luni bune laptop si nu mi-am cumparat mouse, am folosit mouseul laptopului si butoanele (desi uneori e incomod), dar azi am primit unul cadou de ziua mea si cum am ajuns acasa l-am instalat sa vad daca merge si cum merge. Si ghiciti? sta saracul trist deoparte ca eu tot cu obisnuintele mele, tot din butoane 🙂

E o chestiune de zile sau ore, o sa-mi revin, sper!

Voi ce obisnuinte aveti si nu puteti scapa de ele?

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

6 gânduri despre „Obisnuinta bat-o vina!

  1. Hapi 25/09/2012 la 4:13 Reply

    Imi place sa comunic prin sms -uri in loc sa explic nu stiu ce la telefon…..

  2. Lilly 25/09/2012 la 17:28 Reply

    si tastezi repede? ma uit la adolescenti ce repede scriu sms-uri, pe mine ma uimesc, eu sunt mai inceata la tastat 😛

  3. Nice 25/09/2012 la 21:56 Reply

    Eu am telefon mai vechi, cu sensitive touch , si nici acum, dupa 5 ani nu m-am obisnuit cu el… Nu mi se pare practic deloc. Are mama cu touch screen si ma enerveaza la culme, nici nu vreau sa ma apropii de el. 😀 😛
    Ce obisnuite am eu si nu pot sa scap de ele? Hm, trebuie sa ma gandesc ca nu-mi vine nimic in minte momentan. Revin! 😀

  4. colorbliss 25/09/2012 la 23:30 Reply

    Exact asa fac si eu cu laptopul! Am un mouse superb, l-am primit in dar, insa uit sa il folosesc. Tot pe butoane si touch-pad sau cum ii zice zonei aleia de tine locul unui mouse :))) Si ma misc mai repede asa. Da, obisnuinta.

    Eu am obiceiul de a lua prea in serios oamenii. SI de a lasa cate o sticla cu apa neinfiletata cum trebuie (pun dopul asa aiurea si iti imaginezi cam ce urmeaza invariabil…)

  5. Marmotica 26/09/2012 la 10:03 Reply

    Da sa vezi ce bine arat atunci cand dau cu degetul pe un telefon care nu are touch :))) Si ma intreb, oare s-a blocat ?
    Hmmm, obiceiuri : lucrez si eu foarte mult din tastatura, dar asta pentru ca am invatat multe scurtaturi, insa folosesc si mouse-ul , mi se pare mai confortabil decat touchpadul de la laptop.
    Corectez lumea, nu ma pot abtine atunci cand aud o greseala …din punct de vedere gramatical.

  6. babymanager 30/09/2012 la 17:46 Reply

    eu nu suport touch screenul, pentru că trebuie să scrius rapid pe telefon emailuri sau sms şi mă încurcă groaznic, mai ales că sunt şi agitată de fel

Lasă un răspuns

