Studentie, viata dulce!

Va mai amintiti prima zi de facultate? Festivitatea? Intalnirea cu Indrumatorul de an? Cunoasterea colegilor?

M-a cuprins putin melancolia cand am realizat ca azi e 1 octombrie si incepe studentimea un nou an. As mai vrea sa mai fiu si eu studenta pentru atmosfera si colegii, pentru respectul si increderea care am primit-o de la profesorii mei, pentru rasetele si amuzamentul de zi de zi, pentru inocenta si libertate, pentru sufletele zburdalnice ce le purtam, pentru acele zile fara nici o grija si pentru multe altele.

Nu stiu cum s-a intamplat dar eu nu am fost la festivitatea de deschiderea a anului universitar pentru ca eram in spital si doctorul n-a vrut nici in ruptul capului sa ma lase sa ma bucur si eu de acea zi, trebuia sa intretin atmosfera in salon, sa fie binedispuse doamnele, sa nu fie deprimate si sa nu le urce tensiunea. Eu eram cea mai tanara de acolo, cea mai energica si poate si cea mai sanatoasa, pentru ca asta au dovedit si analizele desi doctorul a fost cam sceptic la inceput dar pana la urma a cedat.

Prima zi de facultate pentru mine a fost a treia zi cand ma grabeam sa ajung dimineata la laboratorul de Chimie Anorganica. Dezorientata, cu o mapa in mana, uitandu-ma pe toate usile ce scrie, cautand laboratorul de chimie anorganica si in intarziere pe deasupra, cireasa de pe tort.

Noroc ca am dat peste indrumatoarea de an care si-a dat seama ca-s boboaca cand m-a vazut dezorientata si m-a introdus in sala. Cred ca am si rosit la obraz cand am intrat acolo ca si o adolescenta in prima zi de liceu. Apoi am inceput sa-mi cunosc colegii, sa legam prietenii, sa facem atmosfera sa para de vis chiar daca asistam uneori la cursuri plictisitoare si lipsite de sens.

Mi-a fost foarte draga facultatea, au fost cei mai frumosi ani din viata mea, daca n-ar fi stressul exemenelor si emotiile sigur as mai repeta aceasta etapa desi sunt sigura ca n-ar mai putea fi niciodata la fel.

Voi va mai amintiti prima de la facultate?

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , , , ,

22 de gânduri despre „Studentie, viata dulce!

  1. Nice 01/10/2012 la 21:42 Reply

    Chimie anorganica? 😀 Ai facut aceeasi facultate ca si Dragos? 😛 :)) Ia te uite, de asta va intelegeti voi asa de bine, acum imi este mie foarte clar. 😛 😀
    Da, imi aduc aminte de prima zi, am fost singura la festivitate, nu mi-am gasit colegii, poate ca erau in alta parte a salii. In primul an aveam numai rock, metale, concerte si baieti in cap. Distractie maxima. 😛

  2. Lilly 01/10/2012 la 21:49 Reply

    nu cred ca am facut aceeasi facultate cu Dragos dar sigur am avut materii in comun: chimie organica, chimie analitica, chimie organica si multe alte materii 🙂
    cu Dragos toata lumea se intelege bine, are el asa un farmec 😛
    waw interesanta aceasta Nice, studenta in primul an 🙂 ce te-a facut sa te schimbi? sau poate nu te-ai schimbat doar ca acum altele sunt preferintele si prioritatile 🙂
    ce fel de metale? 😉

    • Nice 02/10/2012 la 7:34 Reply

      Metale…grele. :)) Manowar, King Diamond, Motorhead, Sepultura… 😛

      • Lilly 03/10/2012 la 16:01

        chiar ca-s grele metalele astea 🙂

  3. DianaEmma 01/10/2012 la 22:07 Reply

    Sunt bătrână. Nu-mi mai amintesc chestii de acum 5 ani. 😆

    Nu prea îmi amintesc multe exact… parcă în alte zile, mai târziu, au avut însemnătate mai mare pentru ceea ce a însemnat facultatea pentru mine, din punct de vedere educativ, dar și din alte puncte de vedere.
    N-am fost la festivitate, doar într-o aulă, în care unii profesori ai facultății ne-au spus câteva cuvinte despre facultate bobocilor. Nici nu mă gândeam la acea vreme cât de dragi o să îmi fie unii din oamenii de la catedră, dar mai ales cât de mult o să mă inspire și ajute unul dintre nenii cu părul alb de acolo.
    N-am avut propriu-zis îndrumător de an, dar o profesoară ne-a explicat orarul; că la noi și orarul avea nevoie de o legendă să fie înțeles… că noi eram mici și aiuriți. Săptămâni pare, săptămâni impare, opționale obligatorii pe an și opționale cu adevărat opționale, facultative, săli în 10 clădiri… ufff…

    Colegii i-am cunoscut mai târziu, treptat, mai ales pe cei de seminar/laborator… că e mai ușor să ții minte 25 de oameni. 😛

    Sunt studentă… pentru ultima oară… mai e anul ăsta de master… doar la master te mai poți pretinde student. Nu am fost prea entuziasmată azi… prea multă activitate la muncă (profesională și extra 😆 ).

    Are timp anul ăsta să mă apuce melancolia. La vară, în iulie, fac majoratul carierei mele școlare. Cu tot cu masterul, fac 18 ani de școală. 😆 Merită ceva de pomină.

    • Lilly 01/10/2012 la 22:16 Reply

      chiar ca merita sarbatoriti atatia ani de scoala 🙂 si eu am multi si am uitat sa-i sarbatoresc 😛
      chineza adevarata era orarul, imi amintesc si eu, apoi ni se parea foarte simplu dar la inceput nu…orice inceput e greu 🙂
      o sa te opresti cu studiile sau te gandesti sa mai faci un master sau poate un
      doctorat?

      • DianaEmma 03/10/2012 la 22:59

        Păi tu încă îți mai continui studiile? Am eu memoria proastă? 😆

        Gânduri de încă un master nu am; nu i-aș vedea rostul. În domeniul meu, prin opționale și materiile de bază, mi-am acoperit ceea ce vroiam să aprofundez. Consider că e bine să ai un anumit focus, nu să te dispersezi în 10 sub-domenii.
        Doctoratul e un balans mare; aș avea de ce îl face, aș avea cum să îl fac… dar eu nu simt momentan că asta vreau să fac. Deși profesional și-ar avea rostul pentru că mediul în care lucrez e semi-reseachy, nu prea mă încântă ideea.

        Să te împarți și între job și studii e destul de greu, mai ales că vreau și mă relaxez, vreau să și călătoresc, vreau să fac multe… și singura piedică e timpul. Ar însemna și să predau măcar 2-3 laboratoare și clar nu vreau asta.

        Așa sună frumos… practic… îmi imaginez petrecând altfel următorii 3 ani din viața mea. Abia aștept să termin și masterul să simt că am timp pentru toate planurile mele.

        Că de studiat oricum o să studiez toată viața. Mai ales în domeniul meu, unde mai că la un an nu se schimbă total tehnologia. 😆

      • Lilly 05/10/2012 la 15:48

        nuuuu, am terminat demult cu scoala desi la un moment dat m-au tentat studiile economice, daca adun toate scolile facute trec de 20 de ani de studiu, mi-a ajuns 😛
        acum folosesc timpul liber pentru mine :), o sa fie o usurare si pt tine cand termini masterul, la inceput o sa fie ciudat pana te obisnuiesti, apoi sigur o sa-ti placa 🙂

  4. babymanager 01/10/2012 la 22:54 Reply

    Îmi amintesc de camera de cămin din Regie, supra-populată, drumul prin Politehnică până la muncă şi sentimentul de libertate fară responsabilităţi. Acum de câte ori trec pe Bd Regie, am un semntiment de bine, de casă.

    • Lilly 03/10/2012 la 16:04 Reply

      eu nu am stat in camin, cred ca acolo se simte si se traieste mai intens sentimentul de libertate fara responsabilitati 🙂
      asemenea locuri mereu ne raman in suflet, mereu ne simtim acasa 🙂

  5. Marmotica 02/10/2012 la 11:09 Reply

    Imi aduc aminte prima zi de facultate, am ajuns si eu la festivitate si imediat dupa am mers cu noii colegi la o terasa din apropiere sa ne cunoastem un pic mai bine. Si asa am cunoscut 2 prietene tare bune cu care am avut o legatura foarte stransa pe parcursul celor 5 ani ( 3 fac + 2 master). Aveam emotii cat carul, eram intr-un oras nou, nu stiam de capul meu si stateam in gazda la o batranica. Singura in ditamai orasul. Groaznic sentiment. Dar a fost mai bine apoi, aveam totusi avantajul ca fostii colegi de liceu erau tot in Bucuresti pe la diferite facultati si a fost ok.

    • Lilly 03/10/2012 la 16:05 Reply

      cred ca nu ti-a fost usor sa te adaptezi noului 🙂 pana dispare acel sentiment de strain si rece e nevoie de o anumita perioada 🙂
      cum au fost colegii tai? v-ati simtit bine impreuna? ti-e dor de ei?

      • Marmotica 04/10/2012 la 13:24

        Colegii au fost foarte ok, m-am simtit bine alaturi de ei si din cand in cand ne mai intalnim. Ne-am cam imprastiat, au plecat multi din Bucuresti, dar incerc pe cat posibil sa tin legatura cu ei .

      • Lilly 05/10/2012 la 15:48

        noroc cu facebookul 🙂

  6. otilia 02/10/2012 la 19:58 Reply

    Da, e dulce viata de student! :), :), 🙂 – chiar si la medicina!

    te pup dulce, Lilly. 🙂

    • Lilly 03/10/2012 la 16:08 Reply

      ma bucur ca e dulce si viata de medicinist 🙂 iti mai amintesti prima zi de faculta?
      te pup si eu si te mai astept in vizita 🙂

  7. Dragos FRD 02/10/2012 la 23:03 Reply

    Da’ ce facultate ai facut mai Lilly? Nu stiu de ce, dar tot timpul am crezut ca ai facut ASE….USAMV suna cam aiurea.

  8. Lilly 03/10/2012 la 16:12 Reply

    sunt inginer de profesie Dragos 😛 USAMV- Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina veterinara, sectia TPPA- tehnologia prelucrarii produselor agricole 🙂
    ironia sortii ca activez in domeniu comercial 🙂 e cum se potriveste nu cum vrei neaparat 🙂
    cum a fost prima ta zi de student? iti mai amintesti?

  9. Yamasha 05/10/2012 la 12:38 Reply

    Eu lucram pe vremea in care am inceput facultatea…si m-am ajutat de colegi ca sa ajung la sali, sa vad care e treaba…altfel nu ma descurcam…n-am prins deschidere, n-am prins mai nimic.

  10. Lilly 05/10/2012 la 15:50 Reply

    si ai lucrat si pe timpul facultatii? nu e simplu cand trebuie sa te focusezi sau sa te imparti pe mai multe fronturi 🙂

  11. romuluss 20/10/2012 la 1:43 Reply

    Haha, dar mai dragilor voi ce faculta ati facut? 😀 – Uite ceva HARD – VERO –
    prima mea zi de faculta a fost ceva de genul –
    „buna ziua, ma numesc, …. si cu mine veti face analiza matematica –
    Definitie: – Se numeste spatiu vectorial o ……” 😀 –

    ce e mai cool e faptul ca au tinut-o tot asa pana la sfarsit 😀 – deci asta da COOL tot un chef pana la final 😀

  12. Lilly 22/10/2012 la 20:12 Reply

    la voi s-a sarit peste festivitatea de deschidere a anului universitar? ….mno nasol as spune 😛

Lasă un răspuns

