Portocalii si fraierii!

Ma suna azi o tanti de la compania portocalie de telefonie sa-mi spuna ca am fost selectata si aleasa, sa ne intelegem – am fost privilegiata, sa beneficiez de o superoferta la abonament. Si incepe sa-mi turuie acolo despre ce  e vorba si evident ca dupa a doua insiruire de minute m-a pierdut. Am lasat-o sa termine si apoi am revenit cu intrebari ca din prima n-am inteles nimic.

In primul rand mi-a spus ca abonamentul care il platesc acum costa cu 0.89 centi mai mult fata de ceea ce stiam eu, eu i-am zis ca e atata, ea sustinea ca nu ca defapt e mai mult, si acum pt 11 centi in plus am aceasta oferta. Defapt in realitate e mai mult cu 1 euro noua oferta fata de ce platesc eu in momentul actual, bine si avantajele sunt altele caci acum nu am internet inclus, dar cu atata wi-fi peste tot nu mai merita sa platesti internet, si in plus al job am internet, acasa am internet, iar cand merg in parc prefer sa admir ratustele nu sa butonez telefonul.

Apoi imi spune ca oferta e valabila doar acum si ca poate sa-mi puna deoparte pachetul respectiv, sa-l rezerve pentru mine, dar ca daca nu ma hotarasc pana la ora 17.00 pierd oferta.

I-am spus ca nu sunt hotarata si ca am nevoie de timp sa analizez oferta si ca sa revina luni sa-i dau un raspuns dar m-a presat la timp si mi-a acordat doar cateva ore.

Dupa ce am inchis am accesat contul meu portocaliu si acolo sunt toate datele mele iar superoferta primita defapt e accesibila tuturor, ce mi-a dat in plus fata de ceea ce e pe site sunt 20 min nationale care oricum le-as obtine pentru fidelizare.

E greu in vanzari, greu sa faci targete, dar cand nu mi se spune adevarul clar nu ma prind in plasa lor. Pentru ei ar fi bine daca eu imi cresc abonamentul dar oare pentru mine e bine? Cu cine sa vorbesc mii de minute? Daca as fi avut acest abonament in facultate nu acum, oricum nu reusesc sa termin toate minutele, raman o groaza de pe o luna pe alta, desi imi spun prietenii periodic dar oricat as sta la telefon tot imi mai raman. Si vorba aia de cand suntem toti conectati online comunicam mult mai usor si rapid asa.

Vi s-a intamplat sa fiti dusi cu zaharelul?

 

 

 

Tag-uri:, , , , , , , , , , ,

4 gânduri despre „Portocalii si fraierii!

  1. tink3rbe11 06/10/2012 la 7:53 Reply

    Eu astept sa treaca acei 2 ani(mai am putin) si renunt la abonament.Trec pe prepay ca este mai avantajos.Ofertele par a fi atragatoare dar daca ii repezesti putin si zici ca pleci fac oferte si mai si.

  2. Lilly 06/10/2012 la 14:15 Reply

    sunt multe oferte ieftine pe prepay, nu prea se merita sa platesti abonament, dar si eu mai am 2 ani de asteptat 😛 oricum nu vreau sa platesc mai mult decat platesc acum 🙂

  3. Marmotica 09/10/2012 la 10:32 Reply

    Am patit-o si eu , imi oferea cu atata patos de ziceai ca imi da 7 telefoane gratis. Initial mi s-a parut o oferta buna si am zis ok .. dar apoi cand am vazut pe site ce si cum si am discutat cu dl marmot, mi-am dat seama ca nu e ok si am sunat sa refuz. MI-au zis bine ok, si mi-au inchis telefonul in nas… Deci nici sa refuz nu mai am dreptul ?

  4. Lilly 09/10/2012 la 16:45 Reply

    de multe ori se intampla ca operatorii sa fie nepoliticosi daca ii refuzi, in schimb daca accepti ce iti ofera mereu sunt draguti, isi stiu interesul 😛

Lasă un răspuns

