Me, my hair and I!

Stiti de ce sunt femeile triste dimineata?

Nu le sta bine parul!

Degeaba, asta e o adevarata tragedie cand te trezesti dimineata si fiecare suvita e asezata intr-un anumit fel, si oricat incerci sa-l asezi tot degeaba si ajungi sa-i pui un elastic foarte strans ca sa poti zambi, pentru ca altfel nici o sansa.

Multa lume ma admira pentru parul pe care il al sau l-am avut. Mi-am crescut parul de la 6 ani si l-am purtat lung si foarte lung pana am terminat liceul, apoi am cam pus foarfeca in el si l-am ciopartit ca deja ma saturasem de atatea plete.
Avand parul foarte bogat, cu un fir tare si sarmos, mamei ii era greu sa-mi faca doar o codita simpla sau spic,ea imi facea 4 sau 2, dar daca asa purtau fetele asa vroiam si eu. Solutia gasita de mama a fost sa-mi taie aleatoriu suvite de la baza capului ca sa nu am o coada groasa ca mana. Pe moment a fost eficienta metoda dar nu va spun cum aratam cand mi-au crescut suvitele taiate 😛

Acum il port de lungime medie, m-ati vazut voi prin poze, uneori mai scurt alteori mai lung, depinde de dispozitia care o am. La cateva luni ma duc la coafor ca sa-i tai varfurile sau sa-i fac o schimbare. Multe schimbari nu prea pot face pentru ca nu e un par pe care sa-l pot modela cum vreau eu si in plus coafeza mereu ma admira si nu vrea sa taie ca e prea frumos. Ea zice ca am niste bucle naturale deosebit de frumoase, dar asta e in aparenta ca in realitate altfel stau lucrurile. In primavara cand m-am tuns m-a rugat sa o las sa mi-l usuce cu difuzorul, sa-mi scoata in evidenta buclele minunate. Si am lasat-o sa vada si ea realitatea, buclele mele sunt frumoase cand e parul ud dar cand se usuca Tina Turner e mic copil fata de ce cap am eu, mult volum si buclele se zburlesc toate.

De ingrijit il ingrijesc mult, nu l-am vopsit niciodata, mereu ii pun masti sau balsamuri si folosesc produse profesionale pentru uscat si aranjat, dar cu toate acestea e un chin atunci cand vreau sa-l intind, pentru ca ma chinui o ora si tot o ora rezista si coafura mea, apoi se rasusec varfurile si incepe sa prinda volum. Sau il usuc cu peria, suvita cu suvita, si la fel dupa 2 ore isi ia el forma dorita. Sigurele sunt buclele care rezista oricat, asa da! Fixativ si spuma folosesc mai rar pentru ca se murdareste parul mai repede si se ingrasa mai tare desi cu toatea astea la 2-3 zile trebuie sa-l spal.

Din punctul meu de vedere un par frumos e acela drept si des, care are putin volum, care se aranjeaza cu siguranta singur si mult mai usor, fara sa petreci ore in sir chinuindu-te.

Vad zilnic pe strada femei aranjate frumos, cu freze deosebit de frumoase si ma intreb oare cat petrec aranjandu-se?

Voi aveti probleme cu aranjatul parului dimineata?

Tag-uri:, , , , , , , , , , , ,

17 gânduri despre „Me, my hair and I!

  1. Laura Ana 07/10/2012 la 18:21 Reply

    Da. Pentru mine parul este cel mai important lucru, incerc sa-l ingrijesc si sa-i ofer toate chestiile de care are nevoie.
    Si eu am parul mediu, des, il am usor ondulat si imi place foarte mult. Dimineata mi se intampla foarte des sa arate ciudat, dar am inceput sa folosesc un sampon hidratant care-mi da un volum si un aspect frumos (conteaza si asta, sau mastile naturale pentru par) 😀 .

    • Lilly 07/10/2012 la 19:43 Reply

      samponul hidratant nu-ti ingrasa parul?eu niic nu mai stiu ce sampon sa folosesc, ca daca functioneaza impotriva matretii poate ca imi ingrasa parul, sampoanele hidratante nu mi se potrivesc deloc si nici cele pentru volum 🙂

      • Laura Ana 09/10/2012 la 17:14

        Nu, surprinzator nu-mi imgrasa parul. Eu mi-am format un program si ma spal de 2 ori pe saptamana. Nu am parul gras deloc 😀

      • Lilly 09/10/2012 la 18:20

        imi amintesc ca in liceu si eu il spalam de 2 ori pe saptamana dar mai nou trebuie sa-l spal la 2-3 zile ca se ingrasa tare :d

  2. DianaEmma 07/10/2012 la 18:22 Reply

    Ce probleme am mai avut cu părul meu cu tendințe de zburlire. 😆 Dimineața era cel mai rău, trebuia să stau cu el prins în coc și abia la prânz se ducea zburlirea. Eu dacă îmi port liber părul pe afară în 2 secunde se zburlește și se încâlcește, de la cea mai mică briză de vânt. Deci oricum arăta bine doar indoors.
    În timp am scăpat cu trezitul cu păr aranjat aiurea. Am fețe de perne ne-electrizante (am tot testa materiale), perie de păr natural și pieptene de lemn cu dinți rari…
    Am tot băgat în el produse naturale, adică măști ținute cu orele… era moale, hrănit, dar tot se zburlea. În timp am descoperit o mască profesională, cu keratină; ea e de aplicat după baie și uscată cu foehnul, dar eu nici nu am foehn în casă (sau alt încălzitor de păr), iar de folosit m-am ferit toată viața mea (de fapt numai la coafor când mă duc intră foehn în părul meu)… așa că o țin înainte de baie pe păr și doar doar puțin după baie dau prin păr, mai ales pe la vârfuri. Trebuie să am părul maxim de hidratat ca să sper că mă pot trezi cu el ok dimineața.
    În timp m-am auto-învățat șmecherii cum să arate părul bine dimineața… mai pun părul din față pe bigudiuri mari peste noapte, mai prind în două cocuri mici să iașă ondulat, mai dorm cu „husă de păr” (cum îmi place să îi spun) 😆 Bine, astea sunt bune, dar nu le fac prea des. În primul rând că dacă te mai agiți prin somn îți pleacă toate din cap… Pe mine mă enervează să am ceva în cap noaptea și nu mă lasă să dorm chestia asta.

    Însă de multe ori cred că oricum toate ne vedem probleme la păr, dar ceilalți nu le văd. Poate că și fetele alea cu păr aranjat frumos se chinuie și li se pare că nu știu ce, deși noi le invidiem.

    Și oricum nu se compară când ai timp să te trezești, să faci baie, să te usuci și să îți aranjezi părul dimineața cu trezitul pe fugă. aruncatul hainelor pe tine și aranjatul pe fugă. Sau cu un păr ascultător natural. 😀

    Eu nu am încredere în ce spun ăștia la coafor, mereu le umflă… Plus că nu mi se pare că au o perspectivă reală asupra părului. Că nu prea înțeleg sintagma „păr ușor de aranjat și acasă”. E ușor de aranjat părul altuia, e greu de aranjat părul tău.
    Or fi unii experți în păr… dar noi știm mai bine ce poame avem în capul nostru.

    • Lilly 08/10/2012 la 20:43 Reply

      mie si vara cand e cald cald imi tb o ora sau chiar mai mult sa mi se usuce parul in mod natural, iar in celelalte anotimpuri daca il spal seara si nu-l usuc si dimineata e ud….si nu pot risca raceli 😛
      de incurcat nu mi se incurca niciodata chiar daca nu il piaptan 3 zile 🙂
      sampoanele hidratante nu iti ingrasa parul?
      am incercat si eu sa dorm cu bigudiuri in cap dar e un adevarat chin :)))) nu pot dormi
      cel mai simplu ar fi daca mi-as permite sa merg tot la 3 zile la coafor pt spalat si aranjat 🙂

      • DianaEmma 09/10/2012 la 21:20

        Acum… din câte știi tu ai și firul gros… se usucă mai greu. Mie și iarna, în două ore se zvântă. Adică nu perfect uscat, dar ok pentru dormit. Plus că noaptea probabil mă foiesc mai ca ventilatorul și usuc tot în jur, d-apoi părul. 😆

        Șampoanele hidratante nu îmi îngrașă părul cum nici cremele grase sau uleiurile nu îmi încarcă tenul meu mixt spre gras. Secretul e să alegi hidratarea potrivită a șamponului, cum alegi un ulei potrivit tenului gras. Aș spune că hidratarea potrivită face mai bine decât un șampon pentru păr gras.

        Eu nu prea țin cont de șampon la hidratare, ăla trebuie să curețe. Folosesc balsam, măști. Multă vreme aplicam doar pe vârfuri, de frica îngrășării. Nu are a face. Dacă găsești o mască potrivită părului, poți să freci cu ea la rădăcină și nu se îngrașă cu un minut mai repede ca de obicei; cel puțin eu asta am descoperit.

        Cu bigudiuri în tot capul nici n-am încercat, cum am spus, m-am rezumat la breton, părul din față, că nu dorm cu fața în pernă. 😆
        Ehhh… eu am plecat de multe ori zburlită și de la coafor. Nu iese mereu perfect… doar dacă mă duc la ședință din aia completă, cu tratament cu balsamuri, uleiuri, etc. Că doar cu tona de hidratare nu se zburlește al meu de la feohn. I-o fi frică părului meu de foehn.

        Și fixative și alte chestii nu îmi place să bag în el. Îmi cam place să îmi mângâi șuvițele și îmi place să le simt naturale și curate de orice.

      • Lilly 10/10/2012 la 19:08

        pe mine ma doare capul daca dorm cu parul ud, e ca si cum as sta in ger fara caciula 😛
        probabil ca o hidratare intensa ar ajuta si parului meu, o sa incerc 🙂 merci de pont!

  3. Hapi 07/10/2012 la 20:40 Reply

    Nu prea am. Azi, maine, parul o sa-mi ajunga la brau ca la Ileana Cosanzeana. Firul e gros,parul meu e des si relativ drept…..dar nu ca si cum ar fi indreptat cu placa.
    La fiecare 3 zile il spal si de obicei il pun pe bigudiuri, il dau cu un spray special pt protectie si evident ca pun si o spuma lejera pentru ca fixarea sa fie mai de durata. Dureaza cam doua ore, se usuca….cu foenul, evident (spraiul acela il protejeaza sa nu se dezhidrateze)
    Si 3 zile n-am treaba cu el
    Seara il prind in varful capului, il rasucesc

    • Lilly 08/10/2012 la 20:45 Reply

      ce spray special folosesti? poate ma ajuta si pe mine 🙂
      nu cred ca ti-e simplu sa-l pui pe bigudiuri si sa-l usuci daca e asa de lung
      in casa si eu il tin prins, ca ma deranjeaza dar la job de multe ori e lasat liber si cum tot pun mana prin el se murdareste mai repede 😛

      • Hapi 09/10/2012 la 18:18

        Nu mi-e simplu deloc dar ciudat ca m-am obisnuit. Inainte nu concepeam sa il pun singura pe bigudiuri ala de la spate :))) Cum nu concep acum ca l-as putea intinde cu placa
        Folosesc Total Repair Wonder Serum Spray daily treatment de la Schwarzkopf. E ok dar totusi ceva lipseste…..Daca o sa am timp o sa scriu chiar azi o postare cu specific si o sa intelegi

      • Lilly 09/10/2012 la 18:22

        merci pentru pont si astept postarea sa ma dumiresc si eu 🙂
        eu il intind mai ales cand nu e foarte lung, daca e lung ma dor rau mainile
        mi-ar placea sa mi-l intinda sau aranjeze cineva 🙂

  4. Nice 08/10/2012 la 18:48 Reply

    Al meu e des, drept, are volum, e hidratat, e straluciutor, dar tot sta aiurea dimineata de nu mai stiu ce sa-i fac! Daca nu-l coafez cumva sta ca o matura(mai ales la varfuri).
    Sunt foarte nemultumita de el, as fi vrut parul ondulat ca al tau. 😛

    • Lilly 08/10/2012 la 20:46 Reply

      cred ca mereu ne dorim ce nu avem 😛
      iti place sa-l intinzi? sau mai mult bucle?

  5. artificiality 12/10/2012 la 19:23 Reply

    „Voi aveti probleme cu aranjatul parului dimineata?”

    DA! Îmi ia cam 5 secunde să-mi aranjez cele 4-5 fire de păr rămase în cap şi durează enorm. Aş vrea să reduc măcar la vreo 3.75 secunde…

  6. Lilly 13/10/2012 la 7:44 Reply

    :)))))) eu zic sa-ti faci un implant de par si atunci sigur se schimba timpul necesar aranjarii firelor rebele 😛
    ma bucur sa te revad!

  7. babymanager 18/10/2012 la 21:08 Reply

    Folosesti masti facute in casa?

Lasă un răspuns

