Ce culoare alegi?

Starea de spirit sau sanatate va influienteaza modul in care va imbracati? Purtati culori vii atunci cand sunteti fericiti si culori inchise atunci cand sunteti tristi? Starea pe care o aveti isi pune amprenta in alegerea vestimentatiei?

Tag-uri:, , , , , , , , ,

15 gânduri despre „Ce culoare alegi?

  1. Nice 09/10/2012 la 18:25 Reply

    Eu nu prea mai imi permit sa fiu trista inainte sa plec la serviciu…destul ma enervez acolo, macar acasa sa raman zen. Cam greu de reusit cand esti bombardat din toate partile de …energie negativa(s-o numim asa). 😀 Dar incercam sa ne detasam…
    Deci, sa revenim, nu ma imbrac in functie de starea de spirit, ci de…ceea ce am purtat in ziua precedenta. Sa nu cumva sa ma repet. 😀 Si incerc pe cat posibil sa gasesc combinatii dragute, placute ochiului. Abia astept weekendul sa merg la shopping, n-am mai fost de-o eternitate. 😛

    • Lilly 10/10/2012 la 19:02 Reply

      weekendul trecut am dat un ochi in magazine dar nu am cumparat nimic, doar m-am uitat ce se mai poarta, sunt foarte multe lucruri frumoase 🙂
      spor la shopping! 🙂

  2. addicted 10/10/2012 la 8:34 Reply

    Nu-mi aleg culoarea hainelor in functie de stare, imi aleg hainele in sine. 😆 Daca nu am chef de nimeni si nimic dar trebui sa ies ma echipez cu blugi si hanorac, ma fac nevazuta! Daca sunt super ok, linistita, increzatoare, imi iau pantofi inalti, blugi stramti si o bluzita draguta .

    • Lilly 10/10/2012 la 19:04 Reply

      si eu cand sunt trista vreau sa trec nevazuta, defapt sunt sigura ca asa se intampla, oamenii tristi si abatuti nu atrag atentia 😀
      ce culori iti place sa porti?

      • addicted 15/10/2012 la 8:54

        Pai cam ce ma prinde. De exemplu, as vrea sa port rosu , mov sau verde dar nu ma prind asa ca port negru, maro, gri, alb, albastru pe ici colea, fuchsia.

  3. Marmotica 11/10/2012 la 14:17 Reply

    Culori vii :))))) Cand sunt mai trista ma imbrac sport … Ceva mai largut, pantaloni care sa nu ma stranga, din astea si nu sunt culori triste , sunt albastre ..majoritatea.

    • Lilly 13/10/2012 la 7:38 Reply

      albastru e o culoare calda, iar tinuta sport e asa relaxanta 🙂 si poate ajuta la schimbarea starii de spirit atunci cand nbu esti in forma 🙂

  4. DianaEmma 11/10/2012 la 23:04 Reply

    Eu sunt exact invers, când sunt ok o să mă vezi în gri, cum sunt deprimată scot blugii verzi. 😆

    • Lilly 13/10/2012 la 7:39 Reply

      cam asa sunt si eu, de multe ori daca sunt abatuta aleg culori tari care sa mascheze starea mea 🙂

      • DianaEmma 13/10/2012 la 21:47

        Eu o fac mai mult inconștient… pentru că oricum nu sunt genul care se gândește prea mult cu ce să se îmbrace, am grijă doar să am în garderobă haine care se potrivesc ușor.

      • Lilly 15/10/2012 la 20:24

        probabil subconstientul lucreaza 🙂

  5. Hapi 12/10/2012 la 18:33 Reply

    Nu prea imi aleg hainele in functie de starea spirituala in care ma aflu
    Sunt pe nude si bleu toamna asta. Nu am vreun motiv pentru care as schimba ceva la iarna 🙂

    • Lilly 13/10/2012 la 7:41 Reply

      mie nu-mi sta bine cu nude, am face prea palida, bleul in schimb imi place, probabil ca in combinatie aceste culori au un efect bun, n-am incercat

  6. blackangelcostel 12/10/2012 la 20:21 Reply

    Depinde de stari.E greu sa zic ce si cum,pt ca daca ma gandesc, ma si razgandesc … deci plec dezbracat =)))

  7. Lilly 13/10/2012 la 7:42 Reply

    asa sigur reusesti sa atragi atentia 🙂

Lasă un răspuns

